کد خبر : 19007
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 12:06
دسته‌بندی نشده
-

فرد مضروب: هیچ‌یک از مسئولان فوتبال و ورزش با ما حتی تماس هم نگرفت چه رسد به عذرخواهی

فرد مضروب: هیچ‌یک از مسئولان فوتبال و ورزش با ما حتی تماس هم نگرفت چه رسد به عذرخواهی
پویان با بیان اینکه پس از این حادثه هیچ‌یک از مسئولان فوتبال و ورزش استان با وی و عوامل صداوسیما تماس نگرفته و عذرخواهی نکرده‌اند، اظهار داشت: آنها حتی تماسی برای کسب اطلاعات مربوط به حادثه نداشتند، چه برسد به اینکه بخواهند عذرخواهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حامد پویان، تصویربردار و خبرنگار صداوسیمای خراسان رضوی که به همراه تعداد دیگری از عوامل بخش تولید این مرکز شب گذشته پس از تساوی سه بر سه تیم‌های مؤسسه مالی فردوسی و تأسیسات دریایی به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و مجروح شدند، در گفتگویی اظهار داشت: بعد از بازی دیشب، تنشی بین سرمربیان دو تیم شکل گرفت؛ وحید شمسایی نسبت به برخی قضایای بازی اعتراض داشت و این موضوع را به داور منتقل کرد که در پی این موضوع، سرمربی تیم فردوسی نیز به شمسایی معترض شد.

وی ادامه داد: پس از آن نیز زد و خوردها بین طرفین شروع شد و به نظر می‌رسید تمام افراد حاضر در این درگیری به نفع تیم مشهدی، از عوامل مؤسسه مالی فردوسی باشند چراکه دارای لباس متحد و آرم مؤسسه فردوسی بودند. یکی از همین به ظاهر طرفداران آنچنان با مشت به دهان عضو تیم تأسیسات دریایی زد که دندان فرد مجروح در دستانش قرار گرفت و بچه‌های ما این فرد را سریعا به رختکن بردند.

تصویربردار و خبرنگار باسابقه صداوسیما خراسان رضوی با اشاره به انجام وظایف رسانه‌ای خود، تأکید کرد: دقایقی پس از وقوع این اتفاقات، در حال مصاحبه با وحید شمسایی بودیم که یکی از عوامل تیم فردوسی –به نظر می‌رسید سرپرست این تیم باشد- به ما گفت نباید مصاحبه کنید و ما فقط نسبت به این رفتار خارج از حوزه وظایف وی اعتراض نمودیم؛ به یکباره همان افرادی که لباس و کت و شلوار متحدالشکل با آرم مؤسسه فردوسی داشتند بر سر ما ریختند و دوربین تولید صداوسیما را شکستند و من و تعداد دیگری از خبرنگاران و عوامل را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند.

پویان تصریح کرد: در همین حال، افراد ضارب در حال ضرب و شتم “مهدی داوری”، مجری ورزشی شناخته‌شده استان بودند که من برای جداکردن آنها وارد ماجرا شدم اما دوباره حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر آنها بر سر من ریختند و به شدت مصدوم و مجروحم کردند که اگر آقای نوپوش، یکی از مجریان برنامه زنده فوتسال به داد ما نرسیده بود، مشخص نبود چه بلایی سرمان می‌آمد.

وی گفت: پس از اینکه بارها توسط ضاربان مورد ضرب و شتم قرار گرفتیم، در نهایت موفق شدیم از دست آنها نجات پیدا کنیم و به یکی از اتاق‌های موجود در سالن محل مسابقه پناه ببریم. این اتفاقات در حالی رخ داد که حراست حاضر هیچ واکنشی به موضوع نشان نداد و تنها نظاره‌گر ماجرا بود. امروز به پزشکی قانونی مراجعه کردیم و پنج نفر از عوامل و اعضای رسانه برگه پزشکی قانونی گرفته‌اند و مجروحیت نیز مورد تأیید قرار گرفته است. هرگز به دنبال دیه و امثال آن نیستیم و فقط می‌خواهیم مظلومیت رسانه در چنین ماجراهایی را به اثبات برسانیم. متأسفم که هنوز پس از سال‌ها تعریف درستی از شأن و منزلت خبرنگاران در ورزش استان وجود ندارد. قبلا نیز گزارشگران و خبرنگاران متعددی حتی در همین فوتسال مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و حراست برخورد مناسبی با ضاربان نداشت. متولیان فوتبال و فوتسال استان باید توجه ویژه‌ای به چنین قضایایی داشته باشند و بی‌تفاوت از کنار موضوع نگذرند.

پویان در خاتمه با بیان اینکه پس از این حادثه هیچ‌یک از مسئولان فوتبال و ورزش استان با وی و عوامل صداوسیما تماس نگرفته و عذرخواهی نکرده‌اند، اظهار داشت: آنها حتی تماسی برای کسب اطلاعات مربوط به حادثه نداشتند، چه برسد به اینکه بخواهند عذرخواهی کنند. البته مسئولان نیروی انتظامی و رئیس صداوسیما خراسان رضوی، معاون ایشان و وکیل شبکه استانی با حضور در محل دلجویی کردند و نسبت به پیگیری موضوع تأکید داشتند. ای کاش امنیت و شأن و منزلت خبرنگاران و عوامل رسانه‌ای در ورزشگاه‌ها و اماکن ورزشی بیشتر حفظ شود و هر کس از هر جایگاهی نتواند به ما توهین و هتاکی کند؛ هرچند تأکید می‌کنم که در ماجرای اخیر، ضاربان دارای لباس متحدالشکل و آرم مؤسسه مشخصی بودند.

منبع:پارس فوتبال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

جناب پویان ضمن عذر خواهی از حضرت عالی ار بابت کلمات رکیک بکار برده در میدان و فحاشی های بیش از شعونات همان خبرنگارانسی که شما می گویید. هزار ماشاا… شما هم کمی از چاله میدانی ها نداشتید.من خیلی از لحظه ها را با موبایل شخصی ام فیلم گرفته که گمانم بد نیست که مدیریان شما هم آنها را ببینند …… نظر شما چیه؟روی سایت ها آپلود کنم؟

ولی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹

خبرنگار عزیز شما هم وظایف تون در قانون مشخص و تعریف شده است . آیا شما حق داری حرف یا مصاحبه ای رو که مغرضانه و هدف دار باشد ضبط و بعدش هم خدانکرده تحلیلش کنی . مثلا در متن بالا عبارت موسسه مالی فردوسی رو بکار بردی آیا موسسه ای با این نام وجود داره و بر مبنای چه منطقی تیم اقتدار نوین فردوسی را به موسسه ای مالی ربط می دهی . شخصیت حقوقی باشگاه اقتدار نوین فردوسی مستقل است . چرا بیان کردی تمام عوامل درگیری افرادی از موسسه بوده اند فیلمی موجود است که عوامل صدا و سیما در حال درگیری رو نشون میده .