واقعآ این تیم گیتی پسند بایستی مدیون سپهر محمدی باشه چون هم پارسال براش خوب دروازه بانی کرد
وتمام بازیها را شرکت داشت وهم امسال سنگ تمام گذاشت. ضمناً ازنظر اخلاقی هم نظری ندارد.
حواشی دیدار دبیری تبریز و گیتی پسند اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گیتی پسند در هفته هجدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه یک بر صفر برابر دبیری تبریز به پیروزی برسد. این بازی حساس و دیدنی حواشی نیز داشت:
– تیم گیتی پسند با لباس مشکی و دبیری تبریز با لباس قرمز در این دیدار پا به میدان گذاشتند.
– نیمه اول بدون گل و نیمه دوم یک گل به ثمر رسید که آن هم برای گیتی پسند بود.
– تک گل این بازی را سعید افشار بازیکن گیتی پسند به ثمر رسانید.
– بازیکن کروات دبیری تبریز برای اولین بار در ترکیب این تیم قرار گرفت.
– در آغاز نیمه دوم ساعت ورزشگاه خراب شد و وقفه ای در بازی بوجود آمد و در ادامه داوران توسط ساعت دستی به بازی ادامه دادند.
– سپهر محمدی سنگربان گیتی پسند با واکنش های دیدنی خود ستاره این بازی بود.
– تیم گیتی پسند در نیمه دوم پنج خطا شد.
– تیم دبیری تبریز سه دقیقه به پایان بازی روی به تاکتیک پاورپلی آوردند.
انتهای پیام
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
دمشون گرم بین این همه غیر بومی دوتا اصفهانی به داد گیتی رسیدند
تو هفته های قبل هم که فرشاد با گلهای حساس بازی باخته را برگرداند
بابا ما غیر بومی نمیخواهیم با آن همه هزینه و قرارداد سنگین
واقعآ این تیم گیتی پسند باید مدیون سپهر محمدی باشه چون پارسال تمام بازیها راشرکت داشت وامسال هم سنگ تمام گذاشت. ازنظر اخلاقی هم کم نظیر میباشد.
گیتی هرچی داره ازسپهرمحمدی داره
با وجود احترام زیاد برای سپهر دوست داشتنی این تیم گیتی بود که نتیجه گرفت البته گل افشار هم عالی بود وروحیه بخش..
آفرین بر مردان غیور گیتی پسند
خسوس بابت دعوت و احیای سپهر محمدی در تیم ملی واقعا متشکریم آقای طاهری بابت تلاش و رفتار حرفه ای برای حفظ سپهر در تیم ملی ممنونیم
حیف او بود که کنار بره چون هم اخلاقی هم فنی ظرفیتش را داره
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶