کد خبر : 18957
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 8:41
-

دبیری: لجاجت غفاری در قبال داوری بازی‌های ما مشهود است/ فیرپلی فخیم ناراحتی‌ام را کم کرد

دبیری: لجاجت غفاری در قبال داوری بازی‌های ما مشهود است/ فیرپلی فخیم ناراحتی‌ام را کم کرد
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: استفاده مدام از داوران بی‌تجربه در بازی‌های دبیری نشانگر لجاجت مسئول چینش داوران است که اکنون بر همه عیان شده است.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: از شروع نیم‌فصل دوم و دقیقا از بازی با تاسیسات دریایی داورانی برای ما استفاده می‌شود که اصلا تجربه سرداوری نداشته‌اند و یا برای اولین تجارب خود بازی های سنگین را سوت می‌زنند، در صورتی که آزمایش چنین داورانی در بازی‌های ساده‌تر لیگ پذیرفتنی است.

وی افزود: در بازی با تاسیسات فارغ از بحث رفاقت ما با آقای شمسایی در روند داوری آن گونه سر تیم ما را زیر آب کردند و دو امتیاز حساس از دست ما پرید، در بازی با ماهان تندیس همین‌طور و اینکه دیروز هم در بازی با گیتی پسند دو پنالتی صددرصد در شرایطی که ما میزبان بودیم هم گرفته نشد. همه این ها چه معنایی دارد؟!

مالک باشگاه دبیری تبریز از تهیه فیلم اشتباهات داوری چند بازی اخیر تیمش خبر داد و گفت: در اولین فرصت این فیلم را به کمیته انضباطی و داوران نشان خواهم داد تا ببینند چه آشی برای ما پخته‌اند که بعد از عدم اخراج بازیکن حریف در بازی تاسیسات، دیگر پنالتی مسلم در خانه هم به سود ما گرفته نمی‌شود.

دبیری با تاکید بر اینکه در بازی با گیتی‌پسند هیچ مشکلی به لحاظ فنی و اخلاقی با تیم حریف نداشته یادآور شد: بازی بسیار جذاب و جانداری بود که من از تماشاگران تیمم تشکر می‌کنم پس از عدم اعلام پنالتی متانت به خرج داده و کنترل خود را حفظ کردند تا بازی به روال عادی ادامه پیدا کرد.

وی با ناراحتی از نتیجه بدست آمده در خاتمه خاطرنشان کرد: تیم ما مستحق باخت نبود و اگر داوری با تجربه در این بازی استفاده می‌شد ما الان صحبت از سه امتیاز می‌کردیم. از این شکست ناراحت شدم اما فیرپلی فخیم در مصاف دو به تک که شانس مسلم گلزنی برای ما بود و به خاطر مصدومیت بازیکن حریف توپ را به بیرون زد از ناراحتی من قدری کم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۶

آقای دبیری بزرگترین مشکل تیمت تنها بودن اصغری مقدمه مربی به نیمکت اضافه کن

نام یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۰۵

آقای دبیری همه دارند میگن گوش نمی کنی مشکل شما نداشتن مربی است !! تیم رو دادی دست یک بچه همین میشود دیگر توقع داری چی بشه شانس آوردی با این همه هزینه به لیگ سقوط نمیکنی با این بچه ای که گذاشتی به عنوان مربی!!

هوادار تیریزی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۵

آقای دبیری چطور پارسال قهرمان شدی داورا خوب بودن برو تو خلوته خودت مشکلاته تیمه پیدا کن و درست کن .

نام یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۳

مشکل این تیم حسین شمس بود که از اول بازیکنای بی مسولیت خرید وگند زد به اسیایی بعد هم پسرش با اسمهای مختلف پیام میزاره تا اصغری مقدم که با تمام وجودش داره تلاش میکنه رو خراب کنه ادم باید پیش خدا خراب نشه حداقل اصغری باخت گردن بازیکن نمیندازه یا تو رختکن گریه نمیکنه سیاه بازی در نمیاره دیروز هم اصغری با بچه های بومی بازی کرد که خوب بودند قلی پور اکبری فخیم اصغری مقدم بقیه باید برن خونه بچه هم تویی که کاری از دستت بر نمیاد

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

اقای دبیری خسته نباشید
بنده که قبل از بازی و زیر مصاحبه اقای عراقی زاده این اتفاقات را برای شما شرح دادم
مافیا در فوتسال ایران شده اقایان شمسایی،منصوری،طاهری و مجموعه کامل گیتی پسند
افرین به شما که با مجموعه خوبتان جوانمردانه در حال کمک به جوانان این مرز و بوم هستید و وارد بازیهای ناجوانمردانه این اقایان نشدید

ورزشی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

آقای دبیری اگه کامنت ها رو خوندی به کامنت بنده هم توجه کن
تیم برا قهرمانی بستی ولی آیا نفراتی که آوردی انصافا دارن با تمام وجود بازی می کنن؟
از اینکه دیروز بومی هامون فوق العاده بودن خوشحالیم چون اینا سرمایه های شهرمون هستند ولی بقیه چیه؟
آقای دبیری از مومن نمازی کوهستانی بپرسید چرا آخه اینجوری بازی میکنن؟
لااقل یه جلسه بزارید ببینید هر کس چقدر از عملکردش راضیه؟
امیدوارم دبیری اگه قهرمان نشد لااقل تیم اول شهر باقی بمونه

طرفدار یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

اقای دبیری خود کرده را تدبیر نیست.وقتی با بازیکن سالاری برخورد نکنی نتیجه بهتر از این نمیشه.هم پولت را خوردند و هم ابروت رو بردند.

ﺩاﻭﺭ ﺗﻬﺮﻭﻧﻲ یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۹

ﺁﻗﺎﻱ ﺩﺑﻴﺮﻱ ﺻﺤﻨﻪ اﻭﻝ ﺑﺮ اﺳﺎﺱ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺟﺪﻳﺪ ﻫﻨﺪ ﻧﻴﺴﺖ و ﺻﺤﻨﻪ ﺩﻭﻡ ﻫﻢ اﺻﻼ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩ ﻧﻜﺮﺩ اﻟﺒﺘﻪ ﺗﺼﻮﻳﺮ ﺿﺒﻄ ﺷﺪﻩ اﻳﻦ ﺭا ﻣﻴﮕﻔﺖ . ﻣﮕﺮ ﻣﻴﺸﻮﺩ اﺳﺘﺎﺩ ﺭﺿﺎﻳﻲ ﺟﺎﻳﻲ ﺑﺮﻭﺩ ﺑﺎﺯﻱ ﺑﺪ ﺑﺸﻪ?