کد خبر : 18944
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 0:19
دسته‌بندی نشده
-

شمسایی: حس کردم عراقی هستیم و بین ۲ کانال گیر کرده ایم!/ از قبل برای درگیری برنامه داشتند

شمسایی: حس کردم عراقی هستیم و بین ۲ کانال گیر کرده ایم!/ از قبل برای درگیری برنامه داشتند
وحید شمسایی مربی-بازیکن تاسیسات دریایی تهران از اتفاقات دیدار این تیم مقابل فردوسی مشهد در هفته هجدهم سخن گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، وحید شمسایی در مورد درگیری های پایان این بازی گفت: من نمی دانم در مورد مسائل این بازی چه باید بگویم . بهتر است از مسئولان موسسه مالی و اعتباری و فرهنگی فردوسی این سوال را بپرسید. من در زندگی چندین ساله ورزشی ام چنین اتفاقاتی را ندیده بودم. انگار یک سری آدم اجیر کرده بودند که وارد زمین شده و هر کسی از کوتاه و بلند و بازیکن و مربی و تدارکات و خبرنگار و هر کسی که دیدند را بزنند. دوربین را شکستند، بازیکن را زدند، تدارکات را زدند، به رختکن حمله کردند، در حین سوار شدن زدند.  این اتفاقات دور از مردانگی و انسانیت بود. نه اینکه قبل از بازی وارد رختکن شدیم و خوش آمد گفتند و در رختکن  آبمیوه قرار دادند و نه به آخر بازی که چک و لگد و بیل و کلنگ به ما حمله کردند.

شمسایی افزود: بیش از یک ساعت تمام در رختکن ماندیم تا برق سالن وصل شود. ما مردانگی کردیم و در نور نامناسب به میدان رفتیم تا احترام تماشاگران حفظ شود اما با نامردی جوابمان را دادند. امیدوارم امام رضا به آن ها نظری کند و این شخصیت کاذبشان را اصلاح کند. چیزهایی در این دیدار دیدم که تا کنون ندیده بودم. آدم هایی که دم از خدا و پیغمبر می زنند این کارها را می کنند و واقعا جای تاسف دارد. برای این فوتسال متاسفم که دست این آدمها افتاده است.

وی افزود : ورزش دو سر دارد یک تیم میبرد و یک تیم میبازد و ارزش این دعوا و درگیری ها را ندارد.  به صورتی خبرنگاران خود را می زدند که انگار این ها دشمن بعثی هستند. آقای نعمتی هم‌سن بچه من است برای بزرگ شدن در این ورزش به ۴۰ سال تجربه نیاز دارد. تا کنون خیلی خوبی از این تیم شنیده بودم اما الان می بینم سر مصطفی نظری شکافته است و دندان تدارکات تیم ما شکسته است. امیر شمسایی که اگر از دیوار صدایی خارج شود از امیر صدایی نمی شنوید را هم مورد حمله قرار دادند. در زیرزمین رختکن جوری به ما حمله کردند که حس کردم ما عراقی هستیم و بین دو کانال گرفتار شده ایم و از دو طرف به ما حمله می کنند.

وی در خصوص بازی گفت: بازی خوب و پایا پایی بود که با گل های دقیقه آخر فردوسی به تساوی رسید و بازی خوبی بود اما در پایان بازی انگار آنها از پیش برنامه داشتند و می دانستند قرار است حمله کنند.

جالب آنجا که اکثر آنها با کت و شلوار سازمانی موسسه ای بودند. از این به بعد هر آدم کت و شلواری ببینم فرار می کنم چرا که کت و شلواری ها دعوایی اند.

منبع: YJC

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 25 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰:۲۹

تو ساری هم دیدیم چطور با زیرکی ۳ امتیاز گرفتی آقای حاشیه ساز

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۳

شما نبودی ببینی راست میگه وحید شمسایی بنده خدا از امتیاز حرفی نزده آقای نعمتی فکر کردی با دعوا کردن با وحید شمسایی گنده میشی تو این فوتسال بزرگی به این چیزا نیست به منش و پهلوانیه آقای نعمتی باید اندازه یک پنجم تجربه وحید شمسایی داشته باشی تا بتونی مربیگری کنی اصلأ کجایه این فوتبال و فوتسال بودی تو فکر کردی با پول همه کار میتونی بکنی متأسفم برات آقای متولد٧١

استان البرز یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱:۰۵

واقعا متاسفم برای فوتسال مشهد تو بازی فوتسال داور قضاوت می کنه نه مشت و لگد اقای خادم معاون وزیر محترم ورزش خواهشا به این موضوع هم رسیدگی کن تمام کسایی که بازیکن فوتسال مورد ضرب وشست قرار دادن مورد بازخواست لطفا قرار بدید.

ساري یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱:۲۴

اینها چوب خداست از بس با بی عدالتی بازی هاتون رو بردید

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱:۳۶

ساروی تو حرف نزن هفته دیگه برنامه دارم واسه جوادتون

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

جمع کن بابا هیچی نیستین

M یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲:۰۰

آخه این انصافه بعد ۱ساعت تاخیر جای عذرخواهی آخر بازی بچه‌ها که خسته ی بازی بودنو بزنن
بعد حرف از زیرکی میزنین

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲:۰۵

آقا وحید من این رفتار را نمی پسندم ولی آقای نظری اگر ایشان واقعا آقا بود در اصفهان به تماشگران وناموس حرفهای رکیک نمیزد. ..

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۳:۴۳

سلطان وحید آقاى گل

حق الناس یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۰۲

وحید جان خسته نباشی خدا قوت حرفحایت برای من وهمه شنونده ها جالب است ولی بخدا اینو بدون که همیشه آسیاب برای شما نمیچرخه یه روزی آنچه که برنامه ریزی درمیزبانیهایت میکنی ونتیجه میگیری ممکنه که عکسش هم اتفاق بیفته مثل دبیری وفرش آرا درتهران ماشالا خودت که استادی اسطوره

علی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۲۸

تو قم همین جوری بردی

ناشناس یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۵۳

فکرکنم تمام تماشاچیها ازبابت کارزشت آقای گل درخصوص دستورصف آرایی بچه های تیمش که وادارشان کرد پشت به تماشاچیان بکنندمتعجب ومتاسف شوند آقای فتنه گربرای کارزشتت چه توجیهی دارد حیف آن همه تشویق که برای شما کردیم

ناظر یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۷:۳۲

تو برو جلوى اون مشیرى رو بگیر که به همه فحاشى میکرد !!مگه همه ى ایران عراقى هستند که آدم هاى تو در هر بازى به آنها فحاشى میکنند چیه خودت تحمل گل تأزک تر ندارى با با توهین به همه میخواى نتیجه بگیرى؟؟؟چرا تیم شما فقط همه جا دعوا میکنه ؟؟تو قم هم ما بودیم؟تو سارى هم ما بودیم؟عامل همه اغتشاشات خود تو و تیمت هستى وحید شمسایى همه ایران دیگه تو رو میشناسن!!

عليرضا یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۵

بیل و کلنگ واقعا برات متاسفم.
حیف اون تیمی که الگویش شمایید

محمد یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۷

مگه شما نمیگید فوتسال یکسرش برد و یکسرش باخت است
مساوی هم جز فوتسال است
پس چرا حالت گرفته شده؟

عيسي یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۲۸

وحید خان پیر شدی خودت خبر نداری
تازگیها خود بزرگ بینم شدی

مجيد یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۸:۴۲

بی احترامی به تماشاچیان و صف آرایی جلوی تماشاچیان مودب مشهدی و پشت کردن به جایگاه تماشگران و بعد از دریافت گل تساوی هجوم عوامل آقای شمسایی در وسط سالن فحاشی کردن و………. واقعا برای شما بعنوان پیشکسوت این رشته ورزشی متاسفمم

امیر حسین یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۰

واقعا سوز داره واست یک نفر که به قول خودت اندازه بچته با تاکتیکش تو دو دقیقه بهت دو تا گل بزنه .متاسف باش واسه خودت که چشم دیدن نداری

عدالت یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

فردوسی خیلی عالی بازی کرد و مثل همیشه مهمان نوازی را حتی به تماشاچی علاوه بر کادر فنی تاکید کرد اما در پایان با فحاشی تدارکاتی تیم تاسیسات استارت درگیری زده میشه و خبرنگار عزیز هم آتیش بیار معرکه شده است آقای شمسایی که خود یـــد طولانی در تنش و حاشیه دارد (با بیل و گلنک مثل عراقی ها حمله شد و …)سخنانی را به خبرنگار میگوید که در شان و مقام یک بازیکن مطرح و با اخلاق نیست . آقای شمسایی با ورود شما به سالن تموم تماشاگرها شروع به تشویق تیم تان کردند آیا این پاسخ شما بود که با دست اشاره به بازیکنان خودتان کردید و ابتدا همه را پشت به تماشاگرها نمودید !! این چه فرهنگ و مرام مردانگی شما بود فقط رفتار زشت و زننده شما (پشت کردن به تماشاچی که با کف زدن تشویق و خوش آمد گویی داره ) را به حاضرین در سالن نشان داد و خاطره ای بد و شیطنت در ذهن همه بجا گذاشتید.
بازیکن محبوبی مثل شما باید هر چه سریعتر از رفتارها و مصاحبه های خود عذرخواهی نموده و از امام رئوف بابت تحریک جوانانی که با عشق به سالن آمدن و نماد فرهنگ تشویق تیم مقابل را داشتند حلالیت و تقاضای عفو نماید

تربيت یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱

فواره چون بلند شود سرنگون شود وحید جان از ورزش محترمانه خداحافظی کن تا فدراسیون نداختت بیرون

ناشناس یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

خوش آن دردی که درمانش تو باشی آقای شمسایی….. من متاسفم برای جوان هایی که اسطوره فوتسال کشورشان ایشان است . من به عنوان ناظر بازی برای فوتسال این کشور متاسف شدم.درست آقای نعمتی جوان است و کم تجربه اما مهم اینجاست که تا به حال خوش درخشیده و هنوز تیمی نتوانسته مقابل پاور پلی او دوام بیاورد.البته جناب شماسایی هم در تمامی مسابقات فوتسال این کشور درخشش خاص خودشان را داشته اند و گمان نکنم تیمی در کشور باشد که صابون آقای شمسایی به جامه اش نخورده باشدقصه بازی مشهد چیزه تازه ای نبود و این از فنون جناب اسطوره است.اما فکر میکنم بهتر باشد ایشان با توجه به سن و سالشان الباقی عمر خود را در دارالتادیب یا دارالمجانین سپری کنند.
تیم فردوسی با هدایا پذیرایی کرد در حالی که آقای شمسایی و سایر بازیکنانش در بدو ورود و زمانی تماشاچیان به احترام این تیم بلند شده بودند پشت خود به آنها کرد و این کار را از بازیکنان خود نیز خواست فکر میکنم همین برای معرفی ایشان کافی باشد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶

سلطان وحید شمسایی

مهدی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

فردوسی مشهد هم شد تیم بچه سوسول حالا بگذریم تا حالا مشهدم تو فوتبال و فوتسال قهرمانی اورده .

مشهدی یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳

اقای شمسایی چوب خدا بی صداست
با این حرفها یک مجموعه را به زیر سوال بردی
خدا جای حق نشسته
اگر مقصر اتفاقات مجموعه فردوسی بوده که خدا جواب تمام بدیهای انها را بدهد
ولی اگر شما و مجموعه تاسیسات مقصر این حوادث بودید که از خدا میخواهیم شما را به راه راست هدایت فرماید.
ولی اینرا هم بدان که یکروزی چوب تمام این کارهای خود را خواهی خورد اقای وحیدشمسایی

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

جناب اسطوره متاسفم برای فوتسالی که الگویش شما باشی و ناموس مردم بر سر زبان شما و آقای مشیری سرگردان باشد.در مورد بیل کلنگ رسم میادین مشهد چنین نیست مگر اینکه رسم ورزش شما این باشد.