کد خبر : 19005
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 11:58
-

شمسایی: دیروز فوتسال نمره بدی گرفت/ نفهمیدم چه کسی و چرا مرا زد!

شمسایی: دیروز فوتسال نمره بدی گرفت/ نفهمیدم چه کسی و چرا مرا زد!
مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: می‌خواستیم سوار اتوبوس بشویم، در تاریکی چند مشت و لگد هم حواله من شد که اصلا نفهمیدم چه کسی زد و چرا زد. دیروز فوتسال نمره بدی گرفت.
 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در مورد حاشیه‌های دیدار روز گذشته تیمش با فردوسی مشهد اظهار داشت: روز گذشته شاهد صحنه‌های عجیب و غریبی در بازی بودیم که آنها را قبلا فقط در فیلم‌های اکشن دیده بودیم و واقعا نمی‌دانم چرا اینجوری شد. من مانده‌ام اگر می‌بردیم چه اتفاقی می‌خواست رخ دهد. خیلی سخت بود و بد شد.

وی در مورد دلیل آغاز درگیری‌ها تصریح کرد: من نمی‌دانم در دور رفت بین دو تیم چه گذشته اما می‌گفتند در بازی رفت، یکی از بازیکنان تاسیسات به یکی از بازیکنان فردوسی فحش داده، ولی در دور برگشت چیزهایی دیدیم که کم سابقه بود. بازی که تمام شد یک سری به ما حمله کردند، درحالیکه در طول بازی جز اتفاقات معمول بازی‌های لیگ، اتفاق خاصی رخ نداده بود. حتی ابتدای بازی، وحید شمسایی را تشویق هم می‌کردند، اما در پایان بازی حتی خبرنگار خودشان را حسابی کتک زدند، من هم آن وسط دنبال جمع کردن حاشیه‌ها بودم. این طرف را می‌گرفتی، از یک طرف دیگر به هم می‌ریخت. زیر پله هم کتک‌کاری شد.

مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که چه کسانی کتک می‌زدند، خاطرنشان کرد:‌ آنها تماشاگر به نظر نمی‌رسیدند و انگار افرادی از سیستم خودشان بودند. کت و شلوار یک رنگ به تن داشتند. به بینی و دندان حمید مشیری آسیب رساندند. سر مصطفی نظری زخم شد. می‌خواستیم سوار اتوبوس بشویم، در تاریکی چند مشت و لگد هم حواله من شد که اصلا نفهمیدم چه کسی زد و چرا زد. دیروز فوتسال نمره بدی گرفت و هنوز هم از اتفاقاتی که رخ داد ناراحتم. باید با این اتفاقات برخورد قاطع کرد که دیگر شاهد تکرار آن نباشیم. ضرب‌المثلی هست که «تخم‌مرغ دزد، شتر دزد می‌شود» اتفاقات روز گذشته واقعا خطرناک بود، فعلا به دندان و سر شکستن و کتک زدن خلاصه شد اما اگر جلویش را نگیریم ممکن است پای چاقو و دیگر چیزها به سالن‌ها باز شود. به این شکل دیگر حاشیه امنیتی وجود ندارد.

امیر شمسایی ادامه داد:‌ ما چند هفته دیگر باید برای مصاف با فرش‌آرا هم به مشهد برویم. چه ضمانتی وجود دارد که دوباره شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. ما به قم رفتیم و با وجودی که سالن مملو از تماشاگر بود اما هیچ اتفاقی رخ نداد چون مسئولان باشگاه در برگزاری مسابقه دقت تمام داشتند و به حریف کمال احترام را داشتند. خودشان می‌خواستند که اتفاقی رخ ندهد و مشکلی هم پیش نیامد. نعمتی از پسر من هم سنش کمتر است. فکر نمی‌کردم اینطور او را در دعوا ببینم که عینکش را درآورده و با کت و شلوار دعوا و کتک‌کاری می‌کند. من ۱۰ سال بیشتر از سن او در فوتبال بوده‌ام.

مدیرفنی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: ما از بازیکنان فردوسی هیچگونه بی‌احترامی ندیدیم، آنها بچه‌های خیلی خوبی بودند اما مسئولان‌شان متاسفانه نتوانستند شرایط را مدیریت کنند. امیدوارم ناظر بازی همه اتفاقات را دیده باشد و درست گزارش دهد. البته او از وحید شمسایی خواست که بعد از بازی مصاحبه نکند درحالیکه بیش از ۲۰ نفر دور او حلقه زده بودند و نمی‌شد که وحید حرفی نزند. به هر حال همه ناراحت بودند.

وی در مورد دلیل تساوی تیمش در این مسابقه یادآور شد: ما دو اشتباه انفرادی داشتیم و گل خوردیم. این تساوی برای ما حکم باخت را داشت چون تا دقایق پایانی سه بر یک پیش بودیم و بعد گل خوردیم. البته این هم جزئی از فوتسال است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

MOSTAFA یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

مشهد میزبان بد
ساری هم بد قرچک هم بد فقط برادران شمسایی خوبن اره

شاهين یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

آقای شمسایی اگه قراره به فوتسال مملکتمون تو نمره بدی باید همه سرشونو بزار رو زمین سجده کنن خدا روشکر کننآ

حسيني یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶

خ خ خ خ آخه دندونهای جلوی حمیدمشیری مصنوعیه امیرخان

مشيري دندون مصنوعي دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱:۳۶

جقدر خوش میکذره تو این فوتسال