کد خبر : 18949
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 دی 1393 - 9:34
-

لک:با توجه به امکانات باشگاه، تیم میثاق توانسته به نتایج خوبی برسد

لک:با توجه به امکانات باشگاه، تیم میثاق توانسته به نتایج خوبی برسد
سرمربی تیم میثاق معتقد است ابطحی در شهروند نتایج خوبی نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک امروز در ساری با بیان اینکه در بازی مقابل شهروند تیم میثاق تهران به تماشاگران ساروی باخت اظهار داشت: در همان ابتدا بازی موفق شدیم دوبار دروازه حریف را باز کنیم و فکر کردیم با این دو گل زودهنگام در ادامه می‌توانیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.
سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران تصریح کرد: بازی خوبی از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم که در نهایت تیم شهروند به واسطه هوادارانش پیروز میدان شد.

لک با بیان اینکه با توجه به امکانات باشگاه، تیم میثاق توانسته به نتایج خوبی برسد، ابراز داشت: تیم میثاق در فصل جاری با توجه به داشته‌های خود موفق عمل کرد و به نتایج خوبی رسید.

وی جایگاه فعلی تیم شهروند در لیگ مناسب ندانست و افزود: ابطحی از مربیان باتجربه فوتسال کشور است که در فصل جاری با توجه به مشکلات تیم به نتایج خوبی نرسید ولی در برابر ما بازیکنانش فوق‌العاده بودند.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران درباره این بازی گفت: این بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه نخست برای ما، ولی نیمه دوم برای تیم شهروند بود که در نهایت بازیکنان ابطحی موفق‌تر از بازیکنان ما عمل کردند.

لک در پایان با بیان اینکه برای جبران گل تیم را پنج نفره داخل زمین فرستادم، گفت: تیم فوتسال میثاق با تکیه برای بازیکنان جوان و جویای نام سعی کرده در طول لیگ همیشه جزء مدعیان باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

چی میگی آقای لک!!همین تیم سال گذشته پنجم شود