کد خبر : 19202
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 14:38
-

خوراکچی:بازی تیم‌مان در حد تیم‌های بالای جدولی است/به نعمتی اطلاعات غلط دادند

خوراکچی:بازی تیم‌مان در حد تیم‌های بالای جدولی است/به نعمتی اطلاعات غلط دادند
سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: به مسئولان باشگاه قول داده‌ایم که در پایان فصل تیم را از سقوط نجات دهیم و هنوز هم پای حرف‌مان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: به مسئولان باشگاه قول داده‌ایم که در پایان فصل تیم را از سقوط نجات دهیم و هنوز هم پای حرف‌مان هستیم.
محمود خوراکچی در مورد تساوی روز گذشته تیمش برابر منصوری قرچک اظهار داشت:‌ انگار بدشانسی نمی‌خواهد دست از سر تیم ما بردارد. در این بازی پنج توپ به تیرک خورد. گلر آنها آنقدر توپ گرفت که با خستگی فراوان او را تعویض کردند. برخی از تماشاگران ساوه‌ای می‌گفتند شما را انگار طلسم کرده‌اند.
وی ادامه داد: ما سه بر یک از حریف عقب افتادیم. سه پاس اشتباه، سه گل را درون دروازه ما جای داد. این در حالی بود که یک هفته بود به بازیکنانم تاکید کرده بودم در مصاف با منصوری نباید پاس اشتباه بدهید چون آنها پاس اشتباه را در همه بازی‌های‌شان تبدیل به گل می‌کنند.
خوراکچی که تیمش همچنان در قعر جدول است و بیش از همه خطر سقوط را احساس می‌کند، خاطرنشان کرد: ما به مسئولان باشگاه قول داده‌ایم که در پایان فصل تیم را از سقوط نجات دهیم و هنوز هم پای حرف‌مان هستیم. به عنوان یک تیم ته جدولی بازی تیم‌مان در حد تیم‌های بالای جدولی است و این را خیلی از کسانی که با ما بازی کرده‌اند، می‌گویند. خوشحالم بالای جدولی‌ها که رودرروی ما قرار می‌گیرند محکوم به دفاع کردن هستند.
سرمربی تیم شهرداری ساوه در مورد عملکرد شاپا در اولین مسابقه‌اش گفت: او پاس گل اول را داد. در زمان پاورپلی که ما دو گل زدیم هم نقش تاثیرگذاری داشت. کاری که او در اولین حضورش انجام داد قابل قبول بود. البته علاوه بر شاپا، دیروز همه بازیکنان ما خوب بودند. در ضمن یک اتفاق خوب در این دیدار رخ داد و آن هم این بود خیلی‌ها فکر می‌کردند جو سنگینی بر این بازی حاکم باشد. خصوصا به خاطر نتیجه دیدار رفت که ١٠ بر ۶ به سود منصوری تمام شده بود و بحث‌هایی که بین من و تقوی وجود داشت اما هم تماشاگران و هم نیمکت دو تیم روز آرام و خوبی را سپری کردند.
وی با اشاره به داوران این مسابقه نیز تصریح کرد: سعید عباسی و محمدنژاد از داوران خوب و بااخلاق فوتسال ما هستند که فکر می‌کنم دیروز دو سوت اشتباه در ابتدای بازی داشتند که باعث شد بازی از دست‌شان خارج شود. با این وجود من روز گذشته به غفاری هم گفتم حتی اگر در ٨ بازی باقی‌مانده هم این دو برای قضاوت بازی ما انتخاب شوند، باز هم اعتراضی نمی‌کنم و از این موضوع استقبال می‌کنم.
محمود خوراکچی همچنین در مورد حاشیه‌های دیدار تیم‌های تاسیسات دریایی و فردوسی مشهد یادآور شد: من روی وحید شمسایی شناخت دارم، او همیشه واقعیت‌ها را گفته است. اتفاقا وقتی بعد از بازی با او صحبت کردم نقاط قوت مشهدی‌ها را می‌گفت که تماشاگرانش بودند. ظاهرا سوءتفاهمی از دیدار رفت دو تیم به خاطر تدارکات تاسیسات بین آنها وجود داشته و شاید همین موضوع باعث شده در پایان بازی یک عده تماشاگرنما حاشیه‌هایی را به وجود بیاورند. در مقابل تیم فردوسی هم سال اول حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند و استانداردهای لیگ برتری را دارد. فردوسی تیم قابل احترامی است هم مسئولانش و هم تماشاگرانش، نتایج‌شان هم امسال خوب بوده است.
سرمربی شهرداری ساوه افزود: فکر می‌کنم نباید در مورد این موضوع یک‌طرفه قضاوت کرد و باید کار کارشناسی شود. به هر شکل از تیم خوب فردوسی هم بیش از این انتظار می‌رفت. من شخصا برای نعمتی احترام زیادی قائلم و تاکنون مورد بدی را از او ندیده‌ام. شاید در مصاحبه‌ای که او وحید را «پدربزرگ» خطاب کرده، به او اطلاعات غلط داده باشند. امیدوارم این موضوع ختم به خیر شود.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 11 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

با اعتماد به نفس ترین مربی که تو عمرم دیدم….. ای خداااااا

علی رضا دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

برو بابامگه همین طوری خودتو دلداری بدی

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

خیالت راحت نعمتی از طرف ح.ش کوک میشه .
اینها همه برنامه ریزی شده است.

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶

دوباره مصاحبه دوباره حاشیه رفتن
همشهریا ما چه ساده هستند که بعد از این مساوی اینقدر خوشحال میشند
با این بازیکنا اگه یه مربی خوب داشتیم الان بالا جدول بودیم

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷

محمود جان شما که اولش میگفتی به رتبه تک رقمی فکر میکنیم حالا الان میگی قول دادیم سقوط نکنه خیلی باهالی

اره دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

اخخخخخخخخخخخخخخ منو یاد شهر کرد انداختی .اون موقع هم به شهر کردیها همینو میگفتی .بعد که انداختیشون لیگ یک .گفتی ظلم بود اگه اینا تو لیگ برتر میموندن .خوب شد افتادن .اررررره

بازیکن سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۰

خوراکچی بابا تو چقدر رو داری حداقل جدول رو نگاه کن بعد اینقدر مصاحبه کن!!یعنی چی از پایین جدول داری میافتی بیرون بعد مردم رو سیا میکنی میگی بالا جدولی بازی میکنیم؟؟؟؟مگه تو خودت پارسال با وحید شمسایی دعوا نکردید و فحش و فحش کاری نکردید همدیگه رو ؟؟اون موقع هم شمسایی راست میگفت مگه ابراهیم مسعودی رو همین ادم ها تو تبریز نزدند بازم شمسایی راست میگه ؟؟نه بابا دست تو و شمسایی دیگه تو فوتسال برای همه رو شده !! بجای مصاحبه و ایجاد حاشیه برو به وضع تیمت برس با این همه هزینه از بیت المال داره سقوط میکنه و آبروی ساوه روبردید به خدا

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۳

اصلا تیم شمسایی چه ربطی به تو داره؟

At چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۶

Chi migid baba ta akhare omre ton Morabi mesle Khorakchi to save nemiyad gadresho bedonid in Tim mimone

ساوجى چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۸

تو راست میگى دیگه هیچ مربی نمى تؤنه مثل خوراکچى بیاد ساوه و پول بیت المال رو بگیره و بره!!!!!بعدش هم تیم با این همه مهره و هزینه رو ته جدول نگه داره والا این کارا فقط هنر خوراکچیه!!

ناشناس سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۳

من جای خوارکچی بودم با این نظرهای مردم دیگه مصاحبه نمیکردم