کد خبر : 19188
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 11:34
دسته‌بندی نشده
-

رعدی:داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد

رعدی:داور گل سالم ما را مردود اعلام کرد
رعدی در گفتگو با Fut5al گفت:داوری در به حاشیه کشیده شدن بازی کمک کرد و با این اوضاع به حال فوتسال باید گریست.

علی رعدی سرمربی ماهان تندیس قم که بعد از باخت ناراحت بود در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت:برای چه چیزی مصاحبه کنیم؟مصاحبه کنیم بگویم داور سر تیم ما را برید؟

وی افزود:تیم ما خوب فوتسال بازی کرد و در حالی که می توانستیم پیروز این دیدار شویم متاسفانه روی اشتباهات گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم.امروز چند بار به تیرک حریف زدیم یک گل سالم زدیم که داور به اشتباه آن را مردود اعلام کرد و برای توجیه کارش ۴ تا اخطار به بازیکنان ما داد با این وضع باید به حال فوتسال گریه کرد چون داریم در بیراهه قدم بر می داریم.

وی در مورد اینکه برخلاف بازیکنانش در صحنه گل به داور اعتراض نمی کرد گفت:من مدرس فوتسال هستم و دوست دارم فوتسال زیبا ببینم و نمی خواهم اتفاقات بازی را با اعتراض و ایجاد حاشیه خارج از زمین بازی رقم بزنیم .

وی در آخر افزود:امروز همه چیز خوب بود و تماشاگران بدون هیچ حاشیه ای تیمشان را تشویق می کردند و دو تیم فوتسال خوبی ارایه می دادند ولی داور به حاشیه رفتن بازی کمک کرد و می توانست اتفاقات بدتری هم رخ دهد که خدارا شکر بخیر گذشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۵

تو هم دو تا بازی نتیجه نگرفتی داور داور میکنی ؟ از خودتون خجالت بکشین و حقایقو بگین سالی فلان قدر پول میگیرین هزار تا اشتباه میکنین ،بعد داورای بیچاره هر سه سال یکبار هم یکهزارم پول شما رو نمگیرن یه اشتباه میکنن این همه هوار هوار میکنین