کد خبر : 19160
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 11:33
-

زارعی:این پیروزی شروع بردهای ما در ادامه لیگ است

زارعی:این پیروزی شروع بردهای ما در ادامه لیگ است

مجید زارعی پس از پیروزی برابر ماهان تندیس قم به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بعد از چند هفته ناکامی موفق شدیم سه امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از یک تیم خوب که دارای کادرفنی با دانشی است کسب کنیم که این سه امتیاز مارا به آینده امیدوار کرد. زارعی افزود:پیش از شروع بازی

مجید زارعی پس از پیروزی برابر ماهان تندیس قم به خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران گفت:بعد از چند هفته ناکامی موفق شدیم سه امتیاز ارزشمند این بازی خانگی را از یک تیم خوب که دارای کادرفنی با دانشی است کسب کنیم که این سه امتیاز مارا به آینده امیدوار کرد.

زارعی افزود:پیش از شروع بازی بازیکنان هم قسم شده بودند که با دست پر از زمین بیرون بیایند که خدارا شکر این امر محقق شد. با اضافه شدن افشین سپه تیم ما تکمیل شده بود و به نوعی می توان گفت که افشین سپه مکمل سایر بازیکنانمان محسوب می شود.حضور افشین پس از چند هفته محرومیت باعث افزایش روحیه بازیکنان شده بود و خدارا شکر که توانست حضور موثری در تیم داشته باشد.تیم ما خوب بازی می کند ولی نداشتن تجربه باعث می شود نتوانیم امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم که امیدوارم این پیروزی سرآغاز کسب نتایج مناسب در بازی های آینده ما باشد.

وی در مورد عملکرد داوری گفت:داور هم انسان است و اشتباه می کند.بنظر من داوری خوب بود و اشتباه تاثیرگذاری نداشت.

وی در آخر این برد را به تمام هواداران پایاسازه تبریک گفت و افزود:امیدوارم با حمایت تماشاگرانمان و تلاش بازیکنان بتوانیم در ادامه بازی ها هم موفق باشیم.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

احد دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۰

تبریگ میگم انشاالله که تو لیگ میمونین

صادق دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

معلومه ک داوری خوب بوده.چون تیمت برنده شده.تو ساوه منتظرتیم بازی با شهرداری

تبريزي دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵

این برد شیرین کوارای وجودتان باد

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

انصاف نیست ب کمک داوری حق تیم دیگه رو بخوری

کارمند شرکت بایا سازه سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰

مبارکتون باشه حاج مجید زارعی ممنون از تلاشت که شب و روز تلاش میکنی برا سربلندی اسم پایا سازه ما به تو ایمان داریم و انشالله به کوری چشم دشمنان تو که یک مدیر و سرمربی جوانی هستی که خیلی ها در تبریز چشم دیدن تو رو ندارند با برد مقابل دبیری مشت محکمی به دهنشون بزنی