کد خبر : 19157
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 10:44
دسته‌بندی نشده
-

سفال‌منش: در رختکن به بازیکنان‌مان گفتم فرار کنند!/ مربی فردوسی را در هیچ کلاسی ندیده بودم

سفال‌منش: در رختکن به بازیکنان‌مان گفتم فرار کنند!/ مربی فردوسی را در هیچ کلاسی ندیده بودم
مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: تیم ما چند پاره شده بود که به رختکن رفت. وقتی در رختکن بودیم کار به جایی رسید که گفتم «بچه‌ها فقط فرار کنید!»
 به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،شهاب سفال‌منش در مورد اتفاقات حاشیه‌ای دیدار روز شنبه تیمش با فردوسی مشهد اظهار داشت: ابتدا باید خدا را شکر کنیم که با اتفاقاتی که در مشهد رخ داد کسی آسیب جدی ندید. البته جراحات زیادی به بچه‌های ما وارد شد اما همین که اتفاق بدتری را شاهد نبودیم باز هم جای شکر دارد. اگر بازی با برد ما به اتمام می‌رسید واقعا معلوم نبود که چه می‌شد. من نمی‌خواهم کسی را محکوم کنم اما صرفا به عنوان یک مدرس، می‌خواهم آنچه را که دیدم عنوان کنم.

وی ادامه داد: این برای اولین بار در سال‌هایی بود که در فوتسال حضور دارم دعوای اینچنینی می‌دیدم. آدم‌هایی که به شدت در دعوا کردن مهارت داشتند و به این امر وارد بودند! آنها دسته جمعی حرکت می‌کردند و یک نفر را که در گوشه‌ای تنها بود کتک می‌زدند. تیم ما چند پاره شده بود که به رختکن رفت. وقتی در رختکن بودیم کار به جایی رسید که گفتم «بچه‌ها فقط فرار کنید!» من، سنگ‌سفیدی، احمدی، مشیری و تعدادی دیگر از بچه‌ها در رختکن بودیم که دیدیم یک گروه از روبرو به ما حمله کرده‌اند. واقعا اتفاقات عجیبی رخ داد.

سفال‌منش یادآور شد: من همیشه در کلاس‌ها به شاگردانم می‌گویم که مربیان باید در مواقع بحرانی تیم خود را جمع و کنترل کنند. من مربی تیم فردوسی را نمی‌شناختم و تا حالا او را در هیچ کلاس مربیگری ندیده بودم و متوجه شدم که با کارت سرپرستی روی نیمکت تیمش می‌نشیند. در حین درگیری‌ها از او خواهش کردم که آرام بگیرد اما عینکش را درآورد و با کت‌وشلوار به مشیری حمله کرد. کاملا مشخص است که این اتفاقات از قبل برنامه‌ریزی شده بود. البته از انصاف نباید گذشت، ما ممنونیم از مردم مشهد و بازیکنان فردوسی که برای ما سنگ تمام گذاشتند.

این مدرس فوتسال افزود: تماشاگران در ۴۰ دقیقه بازی حتی یک حرف نامربوط هم نزدند. اینها که درگیری ایجاد کردند تماشاگر نبودند. ما از آنها فیلم و تصاویر زیادی داریم. من در این بازی صحنه‌ای از کتک خوردن خبرنگار دیدم که تاکنون ندیده بودم. دوربینش را در صورتش خرد کردند. واقعا متاسفم که اسم خودمان را چطور با این شرایط می‌توانیم مربی بگذاریم. چطور در سر در باشگاه‌ها می‌زنیم فرهنگی – ورزشی، قرآن مجید را به تیم مقابل هدیه می‌دهیم. اگر با اتفاقاتی که رخ داد، یک نفر چاقو می‌خورد‌، چه کسی جوابگو بود.

شهاب سفال‌منش تصریح کرد: به عنوان یک مدرس متاسفم برای افرادی که خود را مربی نام داده‌اند ولی صلاحیت مربیگری ندارند. من که تا الان ندیده بودم عده‌ای متحدالشکل و دعوا بلد این‌طوری یکی را بزنند. به هر شکل ما باید اتفاقات بازی روز شنبه را فراموش کنیم و به بازی بعدی‌مان فکر کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 25 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵

شهاب خان شما که الان مدرس هستی
خیلی هم خوب
یادته سال اولت که ناصر خان صالح اوردت منصوری!!!!
یادته اون موقع فکر میکردی فوتسال ۶ به ۶ هست؟؟؟
حتما یادته
راستی واسه تیم خودتونم متاسف هستین ؟؟؟
بخاطر حضور فردی به نام حمید مشیری!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶

سفال ول کن جان هرکی دوس داری تو هم خودتو کشتی با اون کلاس هات
وضع فوتسال ما به کحا رسیده که تو باید بیای اظهار نظر کنی
شما تیمتون منبع حاشیه هستش خودت بهتر میدونی
پس الکی خودتونو به کوچه علی چپ نزنین

مجتبی از مشهد دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

تو مصاحبه شما بالغ بر ۵ بار اسم مدرس آورده شد. شما غیر از مدرسی هنر دیگه ای نداری که به اون ببالی. البته یک هنر دیگه هم دارید اونم بله قربان گفتن به اسطوره .البته هواتو داره ولی جایی هم که لازم باشه زیر و بالات رو یکی میکنه دوست عزیز.
مدرس از این اخلاقها نداره لطفا به مدرس بودنت نناز که مدرسی شان بالایی داره.

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷

مصاحبه مال فارسه

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۳

bale ghorban goftan be osoore sherafat dare be sarbaze padegani mesle ferdosi boodan ke morabi darvazebanasho be khatere residegi be bachash ekhraj karde va morabish az 2ta bazikon dastoor migire

اره دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

بابا تو که دان ۵ کاراته داری یادت نیس با محمود خوراکچی تو پتروشیمی تبریز بودی بعد هر بازی دعوا راه مینداختی بعد خودتو میکشیدی کنار اقای مدرس .تو که این همه کلاس رفتی کجا مربیگری میکنی .یه تیم دسته دو هم دست تو نمیدن .اقا مدرس راستی چطوری تو ۵۰ ثانیه دو تا گل خوردی .میشه دفاع برزیلیه پاور پلیو به منم یاد بدی که هر ۲۵ ثانیه یه گل بخورم .اررررررررر۰

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

جناب آقای سفال منش مدرس عزیز
دو سوال
۱ واقعا در طول این چند سال که روی نیمکت نشسته اید هیچگاه به رفتار و گفتار بقیه آدمهایی که در کنار شما و فاصله نهایتا دو متری شما قرار دارند مثل سرپرست و تدارکات و صدای آنها را نیز در جمعیت زیاد هم به راحتی میتوان تشخیص داد توجه نداشته اید?!!!
۲ فکر میکنید در اول فصل که بسیاری بر رعایت اصول مربیگری و شرایط آن و گذراندن دوره های مربوطه اصرار میکردند و می‌گفتند نباید برای هر کسی به هر عنوانی و حتی بدون مدرک کارت نشستن روی نیمکت و یا مربیگری صادر کرد شما که به عنوان مدرس و مربی و به نوعی نماینده کمیته مربیان و آموزش حساب می شوید از این کار دفاع جانانه کردید و فرمودید این افراد نسل جدیدی از مربیان هستند!!!
آن حمایت شما و امثال شما و کوتاه آمدن کمیته آموزش و متاسفانه شخص رئیس فدراسیون راه را برای همه باز میکند و نتیجه آن همین فوتسال کاملا پاکی است که فقط با سیاهکاری ظاهر آنرا خوب نشان میدهید و خود بهتر میدانید که در عمق آن چه خبرها که نیست و بالاخره بایستی یک روز تاوان اینکارها را داد

ناشناس دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲

دوستی ک میگی تیم تاسیسات منبع حاشیه اس اگه اینطور بود تیم اول نبود…شماها فقط بلدین خوبای مملکتو خراب کنین همییییین

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

چه دل خوشی داری تو اقای مدرس
طرف پول داره بدون مدرک میشینه روی نیمکت بقیه اش هم باد هواست!

هواداران کرجی دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

شما تیم چندمین ?نعمتی انقدر ادعا دارید از اخر اول شدید اینم خودش هنر از اخر اول شدن ایشالله انقدر خوب بازی کنید مدام از اخر اخر اول اول بشین.

سعید دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

گل گفتی مجتبی عزیز حقیقته

مشهد دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶

جناب اقای مدرس لطفا توضیح دهید که چجوری میشه تو ۵۰ ثانیه دو گل دریافت کرد.خیلی مچکرم

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵

ba faribkari zamine bad az beyn bordane noore salon va javgir kardane chandta bazikone bi namo neshan

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

آقای سفال منش فکر کنم دلت می خواد دوباره کت شلواری ها بیان طرفتا!!!!!!

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

بچه پولدارها کلاس نمی یان .
همه ور می خرن و بهشون اجرت میدن و یک دست کت و شلوار

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸

اقای سفال منش ممنون که واقعیتهارواین طورشفاف و بدون غرض مطرح کردید من خودم توسالن بودم تمام اتفاقات رو دیدم واقعا اقایونی که کاسه داغ ترازاش هستیداگرخودتون جای تیم مهمان بودید و اینطور کتک مبخوردیدهم همینو میگفتید اونها علاوه برتیم که برای بازی اومده بودند مهمانان امام رضا بودند
واقعا بعنوان یک مشهدی متاسفم

مجاور دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۷

بس کنید خجالت بکشید هر چه بیشتر اظهار نظر کنید بیشتر خودتون رو خراب می کنید . به قول خودتون حرفه ای و با تجربه و مدرس …. هستید بعد رفتار و نظراتتون همه و همه جز آبروریزی و نشان دادن ضعف خودتون و گل خوردن در چند دقیقه و از هم پاشیدن تاکتیک تیم و بالاخره ایجاد درگیری و حاشیه چیزی در بر ندارد.
عذرخواهی کنید تا مردانگی خود را ثابت نمایید

عباس سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۶:۵۲

سفال منش تو آخه کجا مربیکرى کردى ؟کجا بازى کردى؟؟یک بازى تو محلات هم دارى؟یادت رفته موسى حسن دوست چى بهت میگفت ؟؟حالا یه سوال تو که با رابطه مدرس شدى بگو ببینم تو کلاست دعوا و فحاشى تدریس میکنى ؟؟بهتره تو هیچ وقت با در مورد فوتسال نظر ندى وقتى همه نیمکت تیم شما در هر بازى در حال فحاشى هستند آقاى مثلا مدرس؟؟؟؟

نام... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۱۷

بابا تو چی میگی تو اینقدر مدرس مدرس میکنی ما تا حالا تو رو جایی اصلا ندیده بودیم !!! تو که مدرس مدرس میکنی چرا نمی تونی اون حمید مشیری رو کنترل کنی که به همه بازیکنان و مربیان تیم حریف فحاشی نکنه ؟؟تو که مدرس مدرس میکنی چرا به وحید شمسایی نمی گی تو زمین به بازیکنان حریف فحاشی نکنه ؟؟؟ بگو من اصلا کاره ای نیستم که بخوام حرف بزنم !!!!تو خودت از حمید مشیری اجازه میگیری آب بخوری!! واقعا برات متاسفم آقای سفال منش که شان مدرس ها رو هم زیر سوال بردی و آبروی کمیته آموزش هم رفت با این مدرسش!!

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۰

بابا این مدرس قلابی تو کل بازی جرات نداشت از رو صندلی بلندشه

علیرضا - یک کرجی سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

کاری به اتفاقات مسابقه ندارم که کلی حاشیه برای فوتسال درست کرده!!
البته این مسایل برای کل فوتسال تقریبا عادی شده متاسفانه!!
اما درمورد اقای سفال منش دوستان کم لطفی کردن
اقای سفال منش عضو یک خانواده فوتبالی هستن
هرکی از نزدیک با اقای سفال منش در ارتباط باشه میدونه ایشان شخصیت بالایی دارن
مسولیت ایشان الان به عنوان کمک مربی هستش ومسلما کمک مربی نمیتونه در خیلی از مسایل مداخله کنه پس مسایل دیگه رو به ایشان ربط ندید
هرکسی سر کلاسهای ایشان بوده میتونه نظر بده که ایشان اطلاعات خوبی در مورد فوتسال روز وبدنسازی فوتسال هستن در کل یک مدرس کامل هستن
ایشان فقط ۳۳ سال سن دارن مطمن باشید چند سال دیگه با کسب تجربه بیشتر به یکی از سرمربیان موفق ایران تبدیل خواهند شد
یک خواهشی هم از دوستان وقتی میخواهید کسی رو نقد کنید منصفانه باشه و تخریبی کسی رو نقد نکنید
به امید موفقیت فوتسال ایران با مربیان خوبی مانند اقای سفال منش

مشهدی سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

دوست عزیز مدرس به هر قیمتی حاضر نیست کارکنه. چون الگوی خیلیهاست

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۸

aghaye sofalmanesh ina adadi nistan ke shoma dar moredeshoon harf bezanid ye babaeie poolesh ziyadi karde ye tim dade be bachash ke ba timo bazikono asabe bazikon bachash bazi koneo keyf kone oon vasata biyan chan nafaram bezan ke khali az janjal nabashan doost daram komite enzebati ime ferdosi ro monhal kone bebinam bazikonasho too kodoom tim rah midan lige 3ham rashoon nemidan

اهواز سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۰

درود بر شرف استادسفال منش مرد با شخصیت و علمی فوتسال ایران

تبریزی اصیل سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۴

آقای علیرضا یک مورد جاافتاده…
استادسفال منش سرمربی تیم فوتسال پوشینه بافت قزوین و پتروشیمی تبریز بوده ودرآن زمان آقای خوراکچی منزل تشریف داشتند ضمن آنکه ایشون تیم تبریز رو رو به لیگ برتر اوردن متاسفم برا ادمهای غرض ورز که اینطور در مورد شخصیت آدمها قضاوت میکنند و از سایت میخوام با ازسوابق استادمطلب بنئیسه تاتودهنی باشه برا منتقدان