کد خبر : 19206
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 14:45
-

سکوت کمیته فوتسال در قبال حوادث لیگ

سکوت کمیته فوتسال در قبال حوادث لیگ

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال در قبال اتفاقات جنجالی و نادر هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال سکوت اختیار کرده است. در یکی از مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم فردوسی و تاسیسات دریایی روز شنبه در مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۳

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال در قبال اتفاقات جنجالی و نادر هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال سکوت اختیار کرده است.
در یکی از مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال دو تیم فردوسی و تاسیسات دریایی روز شنبه در مشهد به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید؛ با این حال اتفاقات حاشیه‌ای این هفته تمام فوتسال را تحت تاثیر قرار داد.

بعد از اتمام مسابقه اعضای کادر فنی و لیدرهای تیم فردوسی با بعضی از نیمکت نشینان تیم تاسیسات درگیر شده و زد و خورد بالا گرفت. همچنین این درگیری‌ها هنگام خروج از رختکن و سوار شدن به اتوبوس ادامه یافت و به گفته بازیکنان و مربیان باشگاه تاسیسات، دندان مدیر تدارکات این تیم شکست و سر مصطفی نظری دروازه‌بان تاسیسات هم آسیب دید.

در این بازی جنجالی، خبرنگاران و تصویربرداران تلویزیون هم در امان نبودند. علاوه بر کتک خوردن خبرنگاران و تصویربرداران، دوربین‌های آنها هم توسط عوامل منتسب به تیم فردوسی شکست تا لیگ برتر فوتسال یک اتفاق نادر دیگر را تجربه کند!

با این حال سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال بعد از این اتفاق سکوت کرده و هیچ موضعگیری خاصی نسبت به این جنجال نداشته است. رئیس کمیته فوتسال در حالی از صحبت با خبرنگاران طفره می‌رود که بدون شک سکوت و کوتاهی در برخورد با عوامل این اتفاق زمینه‌ساز حوادثی بدتر در لیگ برتر خواهد بود.

منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هوادار تهرانی دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴

باید رسیدگی بشه به این اتفاقات تیم تهران تیم پایتخته این همه طرفدار داره شما که از تیم مثل استقلال و پرسپولیس در فوتبال و تیم تاسیسات در فوتسال توقع قهرمانی دارید چون بیشترین هوادار رو دارند همینطور هم باید حمایت بشند.

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۷

میبینم تو هر بازی جا واسه نشستن در سالن هندبال محل بازیهای تاسیسات گیر نمیاد!!!!!!!!!!!

ه دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۷

چندتاتماشاگر دارید که میگی پرطرفدار

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

ایمان به خدا=حمایت ناحق به به چه شود

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۵

چرا هیچ حرفی از تخلف ماهان تندیسی ها نمیزنید؟ اصلا معلوم نیست ساپورت میشید…

نام ... دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۵

احتمالا دبی است.

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۹:۲۷

بابا کجا طرفدار داره همیشه سالن خالیه

اره سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

بابا این چه حرفیه وقتی تاسیسات بازی داره جا واسه سوزن انداختن نیست بیار اینجا تیر اهن خالی کن با کامیون .اگه یه تماشاچی بیاد تعداد تماشاگران میشه یه نفر .این چه حرفیه .ارررررره

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۴

خیلی جالب شده تیمهایی که طرفدار دارند یا پول دارند یا بازیکن ملی دارند باید حمایت همه جانبه شوند تا قهرمان شوند و نباید کار کنند و زحمت بکشند!!!!
این معنای فوتبال و فوتسال توی ایران است!!!

سامان جمعه , ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

داداش وقتی تیم ملی ایران هم بازی داره سالن خالیه پس این شد ۸۰درصد پای تلویزیون نشستن منظور از هوادار کسایی هستن بازیهای پیگیری می کنند.وضمنا هیچ اختلالی تو بازی ایجاد کنن.