کد خبر : 19150
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 10:19
-

ناظم الشریعه:نسبت به مس سر تر بودیم/منصوری را دست کم نمی گیریم

ناظم الشریعه:نسبت به مس سر تر بودیم/منصوری را دست کم نمی گیریم
سرمربي تيم فوتسال ملي‌حفاري پس از پيروزي پرگل تيمش مقابل مس سونگون در لیگ برتر کشور، گفت: بازيكنانم نسبت به حريف بهتر بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری پس از پیروزی پرگل تیمش مقابل مس سونگون در لیگ برتر کشور، گفت: بازیکنانم نسبت به حریف بهتر بودند.

سیدمحمد ناظم​الشریعه اظهار کرد: این بازی به دلیل این‌که مس سونگون در جدول بالای سر ما بود و این دیدار در اهواز بدون تماشاگر برگزار می​شد، باعث بالارفتن حساسیت آن شده بود.

وی بیان کرد: حریف در نیمه اول با دفاعی بسته بازی کرد و ما هم تمام تلاش​مان را کردیم ولی کمی استرس هم داشتیم و سعی کردیم بی​مهابا حمله نکنیم و شرایط به صورتی پیش رفت که این نیمه بدون گل به پایان رسید.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری گفت: در نیمه دوم تغییراتی به وجود آوردیم که خدا را شکر جواب داد و پس از به ثمر رساندن اولین گل، حریف از لاک دفاعی خارج شد و به جلو آمد و با توجه به این نوع بازی، پشت سر آن‌ها خالی شد و ما نیز توانستیم از موقعیت به دست آمده استفاده کنیم و در نهایت هم توانستیم با حساب ۵ بر ۲ بازی را ببریم. بازیکنانم تلاش کردند و آن چه را می​خواستیم به ویژه در نیمه دوم خیلی خوب اجرا کردند و در پایان نیز توانستیم با نتیجه خوب به پیروزی برسیم.

وی افزود: این نتیجه چیزی از ارزش​های تیم مس سونگون کم نمی کند و مطمئن باشید این تیم در ادامه راه نتیجه دلخواهش را به دست می​آورد. به هر حال بازیکنان ما در این مسابقه نسبت به حریف بهتر بودند.

ناظم ​الشریعه درباره صعود یک پله​ای تیمش از رده سوم به رده دوم جدول رده‌بندی، گفت: بین تیم های اول تا هفتم فاصله​ای نیست و ما می​دانیم تیم از نظر روحی – روانی باید در سطح بالایی قرار بگیرد. ما سعی کردیم این شرایط را باتوجه به آرامشی که درون بازیکنان است، افزایش دهیم. مسایل مالی و معنوی هم وجود دارد که در این خصوص باید مسوولان استان حمایت کنند و اگر شرایط فراهم باشد مطمئن باشید قهرمانی دور از دسترس نیست. البته ما تیم را برای قهرمانی نبستیم و نباید توقعات بالا برود. به هر حال بازیکنانم با وجود تمام مشکلاتی که هست، رشادت می​کنند. به هر حال می‌توان کارهایی انجام داد ولی مسوولان استانی هم باید حمایت کنند و با این وجود می​توان نتیجه دلخواهی کسب کرد تا باعث سربلندی استان شویم.

وی درباره دیدار آینده تیمش مقابل منصوری قرچک، عنوان کرد: منصوری همیشه منصوری است و بازی خیلی سختی مقابل این تیم داریم. بازی در قرچک واقعا سخت است و تماشاگران بسیاری هم به سالن می​آیند و این تیم حداکثر استفاده را هم از این موضوع می​برد ولی مطمئن باشید ما حریف دست و پا بسته​ای نیستیم و سعی می​کنیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

عباس دوشنبه , ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۲

ان شاءلله که این بازیو هم میبرین……..ولی بد نیست یکم از نظر مالی یکم بچه ها رو شارژ کنین والا بد نیست به نفع تیمتونه!!!!!!!!!!!

حرف حق سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰:۵۹

اقای کریمی با این خریدی که شما کردید گند زدید به خرید های فوتسال حفاری (احسان زحمتکش)

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۳

احسان زحمتکش اگر اماده شد جاهای حساس به تیم کمک خواهد کرد