کد خبر : 19240
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 - 9:58
دسته‌بندی نشده
-

لغو پخش زنده ورزشی در شبکه خراسان

لغو پخش زنده ورزشی در شبکه خراسان
پس از اتفاق تلخی که پس از پایان دیدار فردوسی و تاسیسات دریایی در سالن کارگران قاسم اباد رخ داد و خبرنگاران و تصویربرداران شبکه خراسان رضوی مورد هجوم افرادی قرار گرفتند ،مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی طبق ابلاغی به واحد های زیر مجموعه ،پخش زنده را ملغی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،پس از اتفاق تلخی که پس از پایان دیدار فردوسی و تاسیسات دریایی در سالن کارگران قاسم اباد رخ داد و خبرنگاران و تصویربرداران شبکه خراسان رضوی مورد هجوم افرادی قرار گرفتند ،مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی طبق ابلاغی به واحد های زیر مجموعه ،پخش زنده دیدار های ورزشی استان را ملغی اعلام کرد.
برنامه گل که در شبکه خراسان رضوی هر هفته یکشنبه ها ویژه فوتبال وفوتسال استان است هم به این حادثه پرداخت و در این برنامه هم مجری برنامه (ارمین رهبر) این تصمیم را بنا بر دستور مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی اعلام کرد.و مقرر شد تا زمان تامین امنیت شغلی وحرفه ای عوامل صداو سیما این تصمیم برقرار خواهد بود.
پس از این تصمیم ،مدیران باشگاه فرش ارا و همچین مدیر کل ورزش وجوانان استان در حال رایزنی هستند تا از اجرایی شدن این تصمیم که حاکی از ناراحتی شدید صداو سیما از این رخداد است جلوگیری کرده و مدیران سازمان را به تجدید نظر از این تصمیم راغب کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اسماعیل سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۸

مگر فرش ارا به فکر پخش زنده ها باشه….از بقیه که بخاری بلند نمیشه!!!

afshin سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

خب گناه فرش ارا چیه
؟؟؟

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷

از خداشونم باشه پول میگیرن بازیارو پخش میکنن بهتر از برنامه های چرتشونه

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۹

alan farshara moonde az ferdosi khoshesh biyad ya badesh biyad ekhrajiyashoon ke miran ferdosi halam ke bezan bahadorashoon baes shodan baziyaye oona pakhsh nashe