کد خبر : 19275
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 دی 1393 - 13:03
-

اگر این مسئله باب شود، باید فاتحه لیگ را بخوانیم

اگر این مسئله باب شود، باید فاتحه لیگ را بخوانیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره اتفاقات رخ داده در لیگ برتر فوتسال و جنجال در دیدار فردوسی مشهد با تاسیسات دریایی اظهار کرد: در این اتفاقات هر دو تیم مقصر بودند ولی مسئولان تیم فردوسی بیشتر. آنها افرادی را آماده کرده بودند تا بعد از بازی با یکی از اعضای تیم تاسیسات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سیدرضا افتخاری درباره اتفاقات رخ داده در لیگ برتر فوتسال و جنجال در دیدار فردوسی مشهد با تاسیسات دریایی اظهار کرد: در این اتفاقات هر دو تیم مقصر بودند ولی مسئولان تیم فردوسی بیشتر. آنها افرادی را آماده کرده بودند تا بعد از بازی با یکی از اعضای تیم تاسیسات تسویه حساب کنند. هر اتفاقی رخ داده بود بعد از بازی بود و خود مسابقه هیچ مشکلی نداشت.

وی افزود: متاسفانه بی نظمی‌ها گاهی در لیگ بیشتر می‌شود. قطعا اگر برخورد لازم صورت بگیرد، حساب کار دست همه خواهد آمد و هیچکس جرات نمی‌کند پایش را در زمین بگذارد. بعضی از آدم‌های اتفاق این بازی هدایت شده بودند و کمیته انضباطی باید به شدت با آنها برخورد کند.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: من فیلم بازی را به علاوه گزارش آن به کمیته انضباطی فرستادم. خواسته ما از کمیته انضباطی این است اجازه ندهند آدمهای غیر مسئول وارد زمین شوند. اگر این مسئله در فوتسال باب شود، باید فاتحه لیگ را بخوانیم.

افتخاری تاکید کرد: به هر حال ما برای به آرامش رساندن لیگ تلاش کرده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم بعضی‌ها این آرامش و رقابت سالم را به انحراف بکشانند. قطعا با هر فردی که بخواهد نظم را به هم بزند، برخورد می‌کنیم.

وی همچنین از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه‌های لیگ برتری خبر داد و ادامه داد: وقتی تیم ملی برای بازی تدارکاتی عازم اسلوونی می‌شود، در یک جلسه با مدیران با آنها اتمام حجت می‌کنیم تا بعدا در صورت برخورد، گلایه نکنند.

رئیس کمیته فوتسال در بخش دیگری از صحبتهایش درباره عدم حضور تیم مقاومت البرز در دیدار با گیتی پسند و احتمال جریمه تیم مقاومت، تاکید کرد: در آیین نامه انضباطی آمده، تیمی که در یک مسابقه حضور نیابد، نتیجه ۳ بر صفر اعلام می‌شود ولی درباره جریمه باید بگویم بیشتر از هر چیزی، خود تیم‌هایی که در مسابقه غیبت دارند ضرر می‌کنند. مقاومت در این مدت به بحران مالی خورده بود و مسئولان استان هم از آنها حمایت نکردند. در هر صورت این مشکل باید به صورت ریشه‌ای حل شود تا تیم‌ها بدون مشکل در لیگ بازی کنند.

افتخاری در پایان از احتمال برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی فوتسال ایران با اسپانیا در ماه اکتبر خبر داد و گفت: خسوس با سرمربی تیم اسپانیا مذاکراتی داشته و هفته گذشته توافقاتی هم صورت گرفت تا در ماه اکتبر با حضور ایران در اسپانیا این بازی صورت بگیرد. با این حال هنوز برگزاری بازی نهایی نشده است. باید فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون اسپانیا نامه نگاری کند و در صورت توافق نهایی، برای بازی به اسپانیا خواهیم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷

اگر میخواید این مسائل باب نشه هر بچه پدر پولداری رو یه تیم ندید دستش بیاد هنوز نیومده ادعای لوزانویی هم بکنه. تیم و ورزشو بدید دست اهلش این بچه پولدارام برن پولای باباشونو بشمارن

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

فاتحه

نام ... سه شنبه , ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۷

وقتی تو رییس باشی همین آش و همین کاسه

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۰۷

آقای افتخاری ریشه این اتفاقات در برخوردهایی است که باید میکردید و نکردید!!!
اگر در آن مواقع به خاطر رفاقت یا تیمهای سرمایه دار یا بازیکنان ملی پوش یا بچه خوب بودن برخورد صحیح نکردید و باعث شدید این اعمال ریشه دار شود بدیهی است که بقیه هم به خود اجازه خواهند داد همان کارها را انجام دهند و انتظار دارند در بر خورد با آنها هم به عدالت رفتار کرده و مثل کسانی که باب انجام کارهای خلاف را باز کرده اند برخورد کنید!!!
بقیه کارهای خلافی هم که با توجیه بچه خوب بودن یا اینکه فلان سرمایه دار از فوتسال قهر میکند یا ۰۰۰ اجازه انجام داده اید در آینده به فوتسال ضرر خواهد زد

نام ... چهارشنبه , ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۲۹

آقای افتخاری!
اگر بعد از اتفاقات قم و ضرب و شتم خبرنگار و توهین های بازی در اصفهان به نحو مطلوب برخورد می شد الان کسی به خود ش جرات نمی داد ، ارازل و اوباش بیار که حریف و خبرنگارن رو بزنه .

هوادار تهرانی پنجشنبه , ۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۳۲

سلام جناب اقای افتخاری کسایی که بعنوان تماشاگر به زمین وارد شدن و بازیکنان رو مورد ضرب شتم قراردادن باید طبق مقررات حقوقی کشور با این افراد برخورد بشه ،در ضمن یادتون باشه بازکنان فقط بیمه ورزشی هستند که این بیمه همه نوع جراحتی رو تا یه حدی تحت پوشش خود قرار میده.