کد خبر : 19337
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 بهمن 1393 - 10:17
-

غیبت حسن زاده و طیبی در دیدار با اسلوونی

غیبت حسن زاده و طیبی در دیدار با اسلوونی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو لژیونر فوتسال ایران در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با اسلوونی غایب خواهند بود. تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسلوونی در حالی روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن در دیدارهایی تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت که علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی دو بازیکن تیم «نوریلسکی» روسیه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دو لژیونر فوتسال ایران در دیدارهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال ایران با اسلوونی غایب خواهند بود.
تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسلوونی در حالی روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن در دیدارهایی تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت که علی اصغر حسن زاده و حسین طیبی دو بازیکن تیم «نوریلسکی» روسیه قادر به همراهی تیم ملی نیستند.

کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال ایران مذاکراتی با فدراسیون فوتبال روسیه برای در اختیار قرار دادن این دو بازیکن انجام داده ولی از آنجا که تیم نوریل در همان مقطع زمانی در لیگ روسیه بازی دارد، حضور دو بازیکن ایرانی در تیم ملی با مخالفت سرمربی تیم روسی مواجه شده است.

به این ترتیب تیم ملی همانند دیدار با کرواسی، اینبار هم بدون حسن زاده و طیبی به مصاف اسلوونی خواهد رفت.

سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال با اعلام این خبر گفت: البته سید محمد ناظم الشریعه سرمربی حفاری اینبار به عنوان مربی همراه تیم ملی به اسلوونی سفر خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.