کد خبر : 19446
تاریخ انتشار : جمعه 3 بهمن 1393 - 16:04
-

بازتاب انتقال بهروز جعفری به بورلا اسپانیا در رسانه‌های این کشور

بازتاب انتقال بهروز جعفری به بورلا اسپانیا در رسانه‌های این کشور
انتقال جعفری به بورلا اسپانیا مورد توجه سایت های اسپانیایی از جمله سایت رسمی مسابقات لیگ برتر فوتسال اسپانیا قرار گرفته‌ است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، بهروز جعفری ملی‌پوش فوتسال ایران و بازیکن اسبق باشگاه دبیری با قراردادی یک ساله به باشگاه بورلا اسپانیا پیوست. این انتقال مورد توجه سایت های اسپانیایی از جمله سایت رسمی مسابقات لیگ برتر فوتسال اسپانیا قرار گرفته‌است.

این سایت با تیتر «تقویت بورلا با بهروز جعفری، بال ایرانی» به این انتقال پرداخته است. در بخشی از این گزارش آمده‌است: «باشگاه بورلا امیداوار است با این انتقال زمستانی خود را در نیم فصل دوم تقویت کند و جعفری می‌تواند از بازی این هفته در صورت صلاحدید سرمربی به میدان برود. جعقری با بازی‌های خوب خود در مسابقات جهانی دانشجویان مالاگا توانست نظر سرمربیان این تیم را جلب کند. وی همچنین یکی از بهترین بازیکنان باشگاه دبیری تبریز بود.»

در بخشی از گزارش بهروز جعفری در خصوص احساس خود در مورد پیوستن به این باشگاه اسپانیایی این چنین می‌گوید: این اولین تجربه بازی در خارج از کشور برای من است. من آماده‌ام تا در فوتسال اسپانیا و اروپا چیزهای بیشتری یاد بگیرم. در این انتقال اصلا پول و مباحث مالی برای من مهم نبود. مهم برای من بازی در اسپانیا بود. من برای کمک با پیشرفت باشگاه سخت تاتش خواهم کرد.

به گزارش fut5al، جعفری با شماره ۹ برای تیم جدیدش توپ خواهد زد.

Behroz Jafari

Behroz Jafari (1)

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.