کد خبر : 19636
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 10:47
-

از تماشای خانوادگی بازی تا شادی گلزنی برادرانه !

از تماشای خانوادگی بازی تا شادی گلزنی برادرانه !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار شاگرد و استاد در قالب تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهروند ساری با برتری شاگرد به پایان رسید.شاگردان وحید شمسایی در این دیدار توانستند با نتیجه ۳ بر دو و مثل دیدار رفت حریف را با شکست بدرقه کنند. حواشی این دیدار را بخوانید. – ناصر صالح ،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دیدار شاگرد و استاد در قالب تیم های تاسیسات دریایی تهران و شهروند ساری با برتری شاگرد به پایان رسید.شاگردان وحید شمسایی در این دیدار توانستند با نتیجه ۳ بر دو و مثل دیدار رفت حریف را با شکست بدرقه کنند.
حواشی این دیدار را بخوانید.
– ناصر صالح ، محمد هاشم زاده ، محمودخوراکچی، علی خسروی ، مهندس حلاجی ،مهندس دهقان و مهندس رحیمی از مدیران شرکت تاسیسات دریایی ، موسی حسن دوست و مرتضی فراهانی از چهره هایی بودند که این بازی را از نزدیک تماشا کردند.
– با توچه به تداوم اختلاف بین باشگاه تاسیسات و فدراسیون هندبال علیرغم ابتدای فصل این دیدار خانگی این باشگاه از شبکه ورزش پخش نشد.
– باشگاه خبرنگاران جوان و برنامه دوربین خبرساز شبکه خبر برای پوشش خبری این دیدار در سالن هندبال حاضر بودند.
– این دیدار را باید به نوعی مصاف استاد و شاگرد دانست چون برادران شمسایی در تیم های پیمان ، استقلال، فولاد ماهان به عنوان بازیکن با مربیگری ابطحی فعالیت داشته اند.
– نتیجه ۳ بر دو این دیدار دقیقاً تکرار نتیجه بازی رفت بود.
– خوراکچی که هفته آینده تیمش از تاسیسات صدرنشین پذیرایی می کند به دقت بازی را زیر نظر دشات و همزمان با رصد نتیجه دیدار پایاسازه و دبیری ، نکات فنی این دیدار را علی خسروی یادداشت می کرد. حضور دختر و پسر خوراکچی همراه او جالب توجه بود.
– پرکاس دروازبان جوان تیم شهروند ساری که در این دیدار نمایش درخشانی داشت ، در پایان بازی نای بلندشدن از زمین را نداشت و با اشک زمین را به سمت رختکن ترک کرد.
– باشگاه تاسیسات دریایی با نصب بنری در سالن در حرکت فرهنگی فوتسالی ها در واکنش به توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص)شرکت داشت.
– ضعف داور اول این مسابقه در کنترل بازی و صحنه ها و نوع و لحن گفتگویی او با بازیکنان که بسیار با عصبانیت همراه بود ، اعتراض هر دو تیم را به همراه داشت و در دقایقی از بازی کنترل بازی را از دست او خارج کرده بود.
-مجید رئیسی بازیکن با تجربه تاسیسات که این روزها خوب بازی می کند و خوب هم گل می زند، پس از زدن گل برتری تیمش به طرف جایگاه تماشاگران رفت و شادی خود را با برادرش سهیم شد.
-روند گلزنی در این بازی به این صورت بود که ابتدا تاسیسات با گل شمسایی با نتیجه یک بر صفر به رختکن رفت ولی در ابتدای نیمه دوم ساروی ها بازی را با گل رسولی به تساوی کشاندند و در پی اخراج شمسایی و ده نفر شدن تاسیسات ، شهروند دو بر یک با گل عظیمایی پیش افتاد ولی دو گل ابراهیمی و رئیسی حکم به برتری تاسیسات داد تا ۵ نفره کردن شهروند ساری نیز این تیم را از شکست نجات ندهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵

داور اول بسیار خوب قضاوت کرد

نام ... یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

هم داوراول هم دوم هردو افتضاح بودند

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۳

شما تحلیل بازی رو چرا اشتباه مینویسین ابراهیمی کجا گل زد؟ شماره ۱۷ تاسیسات زد ابراهیمی که ۸