کد خبر : 19590
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 0:44
دسته‌بندی نشده
-

دبیری: حواشی بیرون زمین باخت ما را رقم زد/ مگر دبیری موش آزمایشگاهی کمیته داوران است؟

دبیری: حواشی بیرون زمین باخت ما را رقم زد/ مگر دبیری موش آزمایشگاهی کمیته داوران است؟
مالک باشگاه دبیری گفت: امروز از روزهایی بود که ما در زمین نباختیم و حواشی بیرون از زمین باعث شکست دبیری شد که تاسف برانگیز است.

افشین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران در مورد بازی امروز تیمش با پایاسازه آذربایجان گفت: هر دو تیم به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند و همین مساله باعث شد هر دو تیم فوتسال بازی کنند تا هواداران از دیدن یک بازی زیبا لذت ببرند.

وی که به شدت از داوری این دیدار ناراحت بود ادامه داد: متاسفانه چهار هفته پیاپی داوری ها به ضرر دبیری بوده و ما مستندات و گزارش های خود را به کمیته فوتسال ارایه داده ایم ولی همین ارایه مستندات و گزارش ها باعث شده که داوران با تیم دبیری لج کنند.

مالک باشگاه دبیری از روند استفاده از داوران کم تجربه در بازی های این تیم انتقاد کرده و گفت: در بازی هفته گذشته برابر گیتی پسند دو پنالتی ما را نگرفتند و بازی با تاسیسات از دو داور تهرانی استفاده کردند و امروز هم از داوری استفاده کرده بودند که تاکنون تجربه سرداوری را نداشت. امروز هم همه شاهد بودند که یک پنالتی صددرصد برایمان گرفته نشد و در صحنه ای که ما را پنج خطا کرد و بعد از آن خطا ششم گرفته شد اشتباه فاحشی داشت.

وی افزود: قضاوت ها از شرایط عادی خارج شده و روی غرض ورزی داوران سوت می زنند. چرا برای دیدار امروز از داوران بین المللی استفاده نشد؟ مگر دبیری موش آزمایشگاهی کمیته داواران است که داورانش را در بازی های ما برای کسب تجربه می فرستد؟ کمیته فوتسال باید از برخی داوران تست چشم بگیرد واقعا نمی دانم چطور این صحنه ها را ندیدند.

افشین دبیری میان انتقاداتش مرزبندی کرده و متذکر شد: کمیته فوتسال کارش را بصورت عالی انجام می دهد ولی کمیته داوران با این عملکرد ضعیف کلیت مجموعه فوتسال را زیر سوال می برد و فکر می کنم داوران بخاطر کم و دیر دریافت کردن مطالباتشان تمرکز کافی روی بازی ندارند.

وی در مورد اخراجش از نیمکت گفت: اخراج برنامه ریزی شده بود در حالی که نیمکت حریف بیشتر از ما اعتراض می کرد ولی انگار مشکل نیمکت ما بود من به داور بی احترامی هم نکردم و گفتم چرا الکی سوت می زنی و برای توجیه اشتباه خود کارت زرد می دهی که مرا از نیمت اخراج کرد!

مالک دبیری در خاتمه خاطرنشان کرد: ما جنبه باخت داریم و هر وقت در زمین باختیم به تیم حریف تبریک گفتیم و تمام شد ولی عادت نداریم وقتی حقمان را می خورند ساکت بشینیم و اعتراض نکنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ورزشی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۵۷

خداییش تیمتون عالی بود استرس گل نزدن تیم شما رو بدجور آزار میده داور بازی هم نیمه اول سه تا خطای الکی گرفت واقعا متاسفیم آقای دبیری ما چند تن تصمیم گرفتیم نیایم دیگه سالن اعصابمون از دست داوری ها خراب میشه و تا سکته نکردیم میریم پی زندگیمون
ولی تبریک به تیمتون بخاطر اجرای جوانمردانه و زیبای بازی

فوتسالى شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲:۰۹

پایا سازه ٢تا بازى رو داره با داورى میبره،هم بازى قم و هم این بازى ولى نمیدونم چقدر باقلوا واسشون خرج برداشته،اگه نه مجید زارعى فکر نمیکنم اصلا بلد باشه تمرین بده،چه برسه به مربیگرى…!

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۱۲

بازی قبلی شاید داوری باعث بشه ولی تو این بازی پایا سازه خیلی سرتر از شما بود

ورزشی شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲

دیگه چجوری باید داورا خیانت کنن به تیم ها که شما بگی داوری مقصر بود؟
نیمه اول رضا موثق کجا خطا کرد که داور خطاش رو گرفت خود داور خندش گرفت از خطا
شماره سه شما با قلی پور تنه به تنه شد داور در حالت خنده دار خطا گرفت

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۱۵

بعد از یک هفته تازه توی این مصاحبه مطرح شده که گیتی پسند هفته قبل هم با داوری برنده بازی شده و دو پنالتی برای دبیری نگرفته اند
معلوم هم نشد واقعا چرا تیم خوب مقاومت البرز جلوی گیتی حاضر نشد و ۳ امتیاز داد!
اگه ندیدید امسال با هر ترفندی و به واسطه حضور افرادی خاص اطراف این تیم گیتی قهرمان بشه!

حسین شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

باسلام اقای دبیری شما یکمی فوتسال بازی کردی زمان خیلی بد شده ایا واقعا یک مربی نیست که در کنار تیم باشد لااقل تعویض ها را انجام بدهدمن حاضر هستم در کنار تیم رایگان همکاری کنم تیم نتیجه بهتر بکیرد فرزین که بد نیست اصلا در ورزش نبوده که اصغرمقدم مغزش کار نمی کند چون ۴۰ دقیقه در بازی است در فوتسال بهترین بازیکن نمیتواند بیشاز ۵دقیقه در میدان باشد دیروز تعویض ها اشتباه بود چون نفرات هم ندارید اکر بنده بودم فخیم +رشید+بابک+ شماره ۱۹+ شماره۶+اصغرمقدم تعویض میکردم وشماره ۱۷و بابک ورامین کلر را در نیم فصل به دبیری می اوردم واقع اعصاب ادم بد میشود یک هم در کنار تیم چند مربی بکذارید مثل تاسیسات دریایی

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

اقای غیر فوتسالی که این بار با نام فوتسالی ظاهر شدی فکر کنم دیروز بهترین بازی فرهاد فخیم بود وتیم پایا سازه ۸ هفته است که بهترین بازی هارو میکنه البته برای شما مهم نیست تا دیروز که میباخت میگفتین مربی کاربلد نیست امروز هم که ۲تا برده میگین داورا به نفع سوت زدن پس بیخودی سایت رو اشکال نکنین با این نظرهای غرض جویانه وهدایت شده اقا سید

نام یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۳

جناب دبیری با این بچه بازی که امسال درآوردی تیم قهومان رو دادی دست یک بچه بنام اصغری مقدم و تیم رو نابود کردی!!حالا برو به داوری اعتراض کن!