کد خبر : 19699
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1393 - 12:07
-

شمسایی: ۷ فینال را پیش روی خود می‌بینیم/ باید بر اعصابم مسلط بودم، به خاطر اخراج خودم را نمی‌بخشم

شمسایی: ۷ فینال را پیش روی خود می‌بینیم/ باید بر اعصابم مسلط بودم، به خاطر اخراج خودم را نمی‌بخشم
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران گفت: در بازی‌ها خیلی استرس و فشار هست ولی باید بر اعصابم مسلط‌تر بودم و جلوی خود را می‌گرفتم. خودم را به خاطر این اشتباه نمی‌بخشم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد برد سه بر دو روز گذشته تیمش برابر شهروند ساری در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:‌ بازی سنگینی بود. بارها گفته‌ام وقتی پنج تیم در کورس قهرمانی هستند، بازی‌ها هر روز سخت‌تر از قبل می‌شود. دیگر مهم نیست تیم‌ها کجای جدول هستند، یک عده می‌خواهند در لیگ بمانند و یک عده هم قهرمانی می‌خواهند. بازی روز گذشته ما هم دقیقا همین شرایط را داشت، شهروند برای سقوط نکردن،‌ برد می‌خواست و ما هم در کورس قهرمانی هستیم.

وی ادامه داد: نیمه اول خوب بود، یک گل هم زدم. تیم ساری عملا به دروازه ما نزدیک نشد. نیمه دوم کارت قرمز گرفتم و شرایط سخت شد. ساری بر بازی غالب شد و دو بر یک هم پیش افتاد اما درآخر تجربه‌مان به کارمان آمد و سه بر دو به پیروزی رسیدیم.

شمسایی در مورد اینکه چرا تیمش در بسیاری از بازی‌ها از حریف عقب می‌افتد و در دقایق پایانی بازی را می‌برد، تصریح کرد: غیر از من، نظری، رئیسی و پری‌آذر، باقی تیم ما همه جوان هستند، جوان‌هایی متولد ۶۹، ۷۰ و ۷۱، این‌ها در دقایقی از بازی در تلاطم می‌افتند و بعد دوباره به شرایط بازی برمی‌گردند. ما در سه بازی مهم با گیتی‌پسند در اصفهان، فرش‌آرا در تهران و فردوسی در مشهد، در ۴۰ ثانیه آخر گل خوردیم و مساوی کردیم. البته مسئولیت فنی تیم با کادرفنی است و ما باید این مشکل را حل کنیم. باز هم همین که این توانایی را داریم که بازی باخته را جلو می‌افتیم و می‌بریم نشان از قدرت فنی و تاکتیکی ما دارد.

مربی – بازیکن تاسیسات دریایی در مورد اخراجش نیز یادآور شد: خیلی از اخراجم ناراحتم. داور به حق کارت قرمز به من نشان داد. بازیکن ما اشتباه فردی کرد و من به او توهین کردم، داور این را شنید و مرا اخراج کرد. به هر حال در بازی‌ها آنقدر استرس و فشار هست ولی باید بر اعصابم مسلط‌تر بودم و جلوی خودم را می‌گرفتم. خودم را به خاطر این اشتباه نمی‌بخشم، حالا در بازی بعدی با شهرداری ساوه، دیگر بازیکنان باید جای مرا پر کنند. ما بازی بسیار سختی با ساوه‌ای‌ها داریم.

وحید شمسایی اضافه کرد: من هنوز هم می‌گویم که واقعیت امروز فوتسال ما، صدرنشینی تاسیسات دریایی نیست. پنج – شش تیم از ما جلوتر هستند. مثلا همین گیتی‌پسند واقعا تیمی خطرناک، زهردار و با مهره‌های کلیدی است، یا حفاری، ولی ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌بندیم که کمتر اشتباه کنیم. تاسیسات دومین سال حضورش در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد، حالا کار به جایی رسیده که توقع همه از ما بالا رفته است. این فشار بی‌اندازه‌ای را به من و تیم وارد کرده، ما در واقع تا پایان لیگ برتر، هفت فینال را پیش رو داریم. خدا کند آنچه که انتظار می‌رود را بتوانیم به نمایش بگذاریم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴

وقتی یه متن رو کپی میکنید اول کامل بخونید بعد کمی کنید
مربی بازیکن گیتی پسند !!

نام ... شنبه , ۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶

شما اطمینان داری که حواست نبود و عمدی تو اخراج شدنت نداشتی؟؟؟ وای بر فوتسال مملکت ما که تو توش آقایی میکنی…

نام یکشنبه , ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

شمسایی دوباره تو به خوراکچی رسیدی فیلم هندی رو شروع کردی؟؟