کد خبر : 19936
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 بهمن 1393 - 7:51
-

گل نکردن پنالتی به دلیل تهدید به مرگ!

گل نکردن پنالتی به دلیل تهدید به مرگ!
هوادار تیمی در یکی از بازی های لیگ دسته یک وارد زمین شده و بازیکن حریف را تهدید به مرگ کرده است. باقی ماجرا را در ادامه مطلب بخوانید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لیگ های دسته پایین در هر رشته ای به دلیل توجه پایین مسئولان و ناظران همواره کانون اتفاقات و ماجراهای عجیب و غریب است. سال گذشته بحث زد و بندهای متعدد در لیگ دسته یک فوتبال مطرح و به دنبال آن توجه فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و حتی رسانه ها به آن معطوف شد.

بدون شک زد و بندهای پشت پرده در لیگ های دسته پایین فوتسال نیز بیداد می کند اما موضوعی که در این پرونده می خواهیم اشاره کنیم به یک تبانی و زد و بند پشت پرده مربوط نیست. موضوع این گزارش تهدید به قتل آن هم جلوی چشم داور، کادرفنی، بازیکنان و هواداران است.

مطلع شدیم در جریان یکی از بازی های دو هفته قبل لیگ دسته یک، داور برای تیمی پنالتی اعلام می کند اما زمانی که بازیکن برای زدن ضربه، پشت توپ قرار می گیرد، فردی از روی سکوها وارد زمین شده و به بازیکن می گوید اگر توپ را گل کنی بعد از بازی تو را خواهیم کشت!

بازیکن هم که حسابی از این تهدید ترسیده بود توپ را به اوت فرستاد.

یکی از اعضای این تیم در گفت و گو با پایگاه خبری فوتسال این خبر را در اختیارمان قرار داده و ما با توجه به مسائل حقوقی که به دنبال انتشار این خبر ممکن است به وجود آید از درج اطلاعات بیشتر خودداری می کنیم.

اما این انتظار از کمیته فوتسال و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می رود در بازی های باقیمانده لیگ های برتر و دسته یک نظارت بیشتری داشته باشند. چرا که با این روند و در صورت عدم جلوگیری از آن ها، بعید نیست در آینده ای نزدیک شاهد عملی شدن برخی از همین تهدیدها باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

بله درست بازی رسالت کرمان با زاگرس خوزستان در کرمان

نام ... دوشنبه , ۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

بابا چی میگی. بازی رسالت و زاگرس و که پنالتی و دروازبان گرفت.چرا دروغ میگی. مگه خدا رو نمیشناسی

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

ای بابا گل میکردی دیگه. جون مهمتره یا تیم؟