کد خبر : 20024
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 9:24
دسته‌بندی نشده
-

اسلوونی میزبان یورو ۲۰۱۸

اسلوونی میزبان یورو ۲۰۱۸
لیسبون بعنوان میزبان مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا و اسلوونی به عنوان میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۸ انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران – روز گذشته (۶ بهمن ۹۳ مطابق با ۲۶ ژانویه ۲۰۱۵) کمیته اجرایی یوفا در شهر نیون سوئیس مقدر این کنفدراسیون٬ میزبانان مسابقات فوتسال پیش رو را معرفی کرد. بدین ترتیب لیسبون بعنوان میزبان مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا و اسلوونی به عنوان میزبان جام ملت‌های ۲۰۱۸ انتخاب شدند.

اسلوونی:

کمیته اجرایی یوفا کشور اسلوونی را به عنوان میزبان مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۸ معرفی کرد. این کشور توانست در رقابت با مقدونیه و رومانی این عنوان را کسب کند. بنابراین مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۸ در شهر لیوبلیانا٬ پایتخت اسلوونی برگزار خواهد شد. اسلوونی سالن استوژیک با ظرفیت ۱۲٬۵۰۰ نفری را به عنوان محل برگزاری این مسابقات پیشنهاد داده است. پیش از این اسلوونی موفق شده بود میزبانی جام ملت‌های اروپا در رده سنی زیر ۱۷ را در سال ۲۰۱۲ بدست آورد.

لیسبون:

کمیته اجرایی یوفا میزبانی مرحله نهایی جام باشگاه‌های اروپا ۱۵-۲۰۱۴ را نیز به شهر لیسبون واگذار کرد. این تصمیم بر اساس آن گرفته شد که باشگاه اسپورتینگ این شهر به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرده‌است. لیسبون پیش از این نیز میزبان مسابقات نهایی در فصل‌ ۰۲-۲۰۰۱ نیز بوده است. این مسابقات در سالن اطلس لیسبون (Pavilhão Atlântico) با ظرفیت ۲۰٬۰۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.