کد خبر : 20096
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 13:20
-

جابری: از هفته ۲۱ همه بازی‌های لیگ برتر همزمان است/ در مورد دیدار ناتمام قرچک تصمیم می گیریم

جابری: از هفته ۲۱ همه بازی‌های لیگ برتر همزمان است/ در مورد دیدار ناتمام قرچک تصمیم می گیریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در مورد پرونده‌هایی که از هفته نوزدهم و همچنین هفته‌های قبل لیگ برتر فوتسال به کمیته انضباطی ارجاع شده است، گفت: بعد از مطالعه گزارش بازی‌ها، یکشنبه مدارک و گزارش‌ها را به کمیته انضباطی فرستادیم که آنجا هم کارها روند خاص خودش را طی می‌کند و تا منجر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در مورد پرونده‌هایی که از هفته نوزدهم و همچنین هفته‌های قبل لیگ برتر فوتسال به کمیته انضباطی ارجاع شده است، گفت: بعد از مطالعه گزارش بازی‌ها، یکشنبه مدارک و گزارش‌ها را به کمیته انضباطی فرستادیم که آنجا هم کارها روند خاص خودش را طی می‌کند و تا منجر به صدور رای شود، زمان می‌برد. ما هم منتظر آراء هستیم.

وی با تایید اینکه باید کمیته مسابقات رای دیدار نیمه‌تمام تیم‌های منصوری قرچک و حفاری اهواز را صادر کند، یادآور شد: بله، بند یک ماده ۸۴ انضباطی، این اختیار را به کمیته مسابقات داده که ما رای چنین دیدارهایی را صادر کنیم که این موضوع را عبداللهی از کمیته انضباطی روز گذشته به من اعلام کردند. ما هم منتظر تکمیل مدارک هستیم. باید افتخاری هم بیاید و با بررسی همه جوانب امر، رای را صادر کنیم.

جابری در مورد اینکه آیا مدیرعامل باشگاه حفاری در جلسه روز گذشته کمیته انضباطی حاضر شده است یا نه، تصریح کرد:‌ من دو سه بار روز گذشته به کمیته انضباطی رفتم اما آقای حاجتی را آنجا ندیدم. به هر حال باشگاه حفاری تا اطلاع ثانوی از داشتن تماشاگر در بازی‌های خانگی محروم شده و چه او به جلسه آمده باشد و چه نیامده باشد، رای قطعی در این زمینه صادر می‌شود.

دبیر سازمان لیگ در خصوص حاشیه‌های اخیر لیگ یک و لیگ برتر خاطرنشان کرد: در مورد لیگ یک،‌ با توجه به اینکه دو هفته پایانی را پیش رو داریم، سازمان لیگ تمهیداتی را اندیشیده که مشکلی پیش نیاید. البته ما در چینش داوران ورود نمی‌کنیم و آنها یک رکن مستقل هستند.
وی افزود: ما بحث برگزاری بازی و صلابت آن را پیگیری می‌کنیم که درودیان از کمیته فوتسال نخبه‌ترین نمایندگان‌مان را برای دو هفته پایانی لیگ یک در نظر گرفته است. همچنین ناظرین انضباطی هم به مسابقات اعزام می‌شوند چون حساسیت زیادی در خصوص سقوط تیم‌ها و همچنین صعودشان به لیگ برتر وجود دارد و در هر گروه دو – سه تیم برای سقوط نکردن می‌جنگند. در بحث لیگ برتر نیز صحبت‌‌هایی مطرح شده و به گوش همه رسیده است، به هر شکل تا ادله و مدارکی نباشد، نمی‌توان آن را بررسی کرد.

وی ادامه داد: طبق چارت اداری، اگر کسی اعتراضی دارد و بحثی وجود دارد باید موضوع در کمیته اخلاق، انضباطی و یا استیناف که رکن‌های قضایی فدراسیون هستند، مطرح شود که تا جایی که اطلاع دارم چیزی تاکنون در این زمینه مطرح نشده است.

جابری در مورد درخواست تیم‌ها برای برگزاری همزمان بازی‌ها و حضور ناظران انضباطی در مسابقات، تصریح کرد:‌ ان‌شاءالله بازی‌های این هفته که تمام شود،‌ از هفته بیست و یکم تمام بازی‌ها همزمان خواهد بود. ما همان موقع که برنامه لیگ را تنظیم می‌کردیم، می‌دانستیم چنین حساسیت‌هایی وجود دارد. همچنین در هفته‌ای که پیش رو داریم، سه دیدار لیگ برتر ناظر انضباطی خواهند داشت که البته نمی‌توانم نام آنها را عنوان کنم. در تلاش هستیم که بازی‌ها در سلامت کامل انجام شود. امیدواریم تیم‌ها یک مقدار خویشتن‌داری خود را چه در کادرفنی و چه بازیکنان بیشتر کنند تا این فوتسال در مسیر صحیح قرار گیرد. هرچقدر که لیگ ما منظم و سالم باشد، این به رشد و تعالی فوتسال کمک خواهد کرد.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اهوازي سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

اقای جابری وکمیته انظباطی جرا تیم حفاری رو فورا بدون تماشاکر اعلام کردین ولی در مورد فردوسی تصمیم نکرفتین خواهشا تبعیض قایل نشید

اهوازی2 سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

آقا ی جابری لطفا همانطور که تماشاگران اهواز را محروم کردید قرچکی ها را هم محروم کنید تا ۲گانگی در تصمیمات نباشد چون آقای کریمی سرپرست ما آدم با شخصیتیست ولی اکبر تقوی دارد مدام مصاحبه و دروغ میگوید تا بی تماشاگر نشوند ولی خدا جای حق نشسته

ناشناس سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

خسته نباشید اقای جابری ….
خواهشاً با درایت خودتون تو این فوتسالی که راحت حق خوری میشه حق رو به حق دارش بدید…
با امدن شما خیلی چیزا داره درست میشه ممنون…

نام ... سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۰

کجای کاری برادر من؟
با امدن اقای جابری همه چیز بدتر شد
مگر صدای اتفاقاتی که از زمان به کار امدن اقای جابری در فوتسال ما گذشته به گوش شما نرسیده؟
لطفا برگرد به کار سابق خودت اقای جابری
مطمئنن انجا کارایی شما خیلی بیشتر است
فوتسال کسی را میخواهد که بیطرف باشد نه شما که از طرفداران پروپاقرص گیتی پسند اصفهان می باشید

اسمایل چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

ضعف کمیته فوتسال
برنامه ادامه بازیها و کل برنامه لیگ چرا در سایت نیست پس
این یک ضعف است جابری جون