کد خبر : 20092
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1393 - 13:05
-

خسوس با تاخیر می آید

خسوس با تاخیر می آید
سرمربی تیم ملی با تاخیر به ایران می آید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،باوجودی که تا امروز تایم‌های متفاوتی به عنوان زمان بازگشت خسوس کاندلاس به ایران اعلام شده، اما از وی هنوز خبری نیست. این در شرایطی است که در ماه‌های اخیر، خسوس بعد از هر مسابقه‌ دوستانه تیم ملی، راهی کشورش شده و مدتی در اسپانیا بوده است.
محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی فوتسال در مورد زمان بازگشت سرمربی اسپانیایی به ایران، به فارس گفت: او ایمیل زده که مشکلی پیش آمده و چند روز با تاخیر به ایران می‌آید. خانم او بیمار است و می‌خواهد جواب آزمایش او آماده شود و بعد به ایران بازگردد. او زمان دقیقی را برای همین منظور عنوان نکرده است.
به گزارش فارس، قرار است اردوی سه روزه جوانان ۱۱ تا ۱۳ بهمن زیر نظر مربیان تیم ملی در تهران برگزار شود. همچنین تیم بزرگسالان که ۲۰ بهمن به اسلوونی اعزام می‌شود تا در روزهای ۲۱ و ۲۲ بهمن دو بازی دوستانه با تیم ملی این کشور برگزار کند، بلافاصله بعد از بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر، یعنی از ۱۶ تا ۱۹ بهمن اردو خواهد داشت. این تیم بعد از انجام بازی‌های دوستانه‌اش در اسلوونی، ۲۴ بهمن به ایران بازمی‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

هواداران چالوسی سه شنبه , ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۱

سلام عرض می کنم به تمام مسولین و زحمت کشهای تیم ملی یکی از بازیکنانی که شایسته دعوت به تیم ملی هست محسن منتظمی شماره ۱۹تاسیسات دریایی این بازیکن صد تا بازیکن برزیلی می خوره تو فوتسال سرعت فوق العاده بالایی داره یکی از بهترینها فوتسال ایران هم از لحاظ تکنیکی هم از لحاظ فنی از همه لحاظ تو فوتسال حرفه ای هستش من خواهش می کنم این بازیکن دعوت کنید به تیم ملی.

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۱۱

کی هست اصلا.

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۱۲

بابا بذار تایمش بشه ۲ دقیقه بعد بگو دعوتش کنن اگه خوب بود که تو تیمه خودش بازیش میدان بعدشم اگه خوب بود پرسپولیسو میاوردن بالا .

هرچی چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۱۴

یه زمانی خوب بود بعد اونم تو لیگ های پایین تر لیگ برتر که بابا …….. دیگه نگم الانم افت کرده.

نام ... چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۱۵

خودش میاد واسه خودش پست میذاره. کی هست حالا اگه خوبه اسمی ازش نیست اصلا.