کد خبر : 20130
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 11:39
-

تقی‌پور: بازی با گیتی‌پسند ۶ امتیازی است/ می‌خواهیم جزو بالانشین‌ها لیگ را تمام کنیم

تقی‌پور: بازی با گیتی‌پسند ۶ امتیازی است/ می‌خواهیم جزو بالانشین‌ها لیگ را تمام کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور در مورد دیدار روز جمعه تیمش برابر گیتی‌پسند در اصفهان اظهار داشت: این در واقع یک دیدار ۶ امتیازی برای ماست. اگر می‌خواهیم جزو بالانشین‌ها قرار بگیریم باید امتیاز کاملی از این دیدار بگیریم. گیتی‌پسند تیم قابل احترامی است که نفرات شناخته‌شده‌ای دارد که چند سال است در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،اسماعیل تقی‌پور در مورد دیدار روز جمعه تیمش برابر گیتی‌پسند در اصفهان اظهار داشت: این در واقع یک دیدار ۶ امتیازی برای ماست. اگر می‌خواهیم جزو بالانشین‌ها قرار بگیریم باید امتیاز کاملی از این دیدار بگیریم. گیتی‌پسند تیم قابل احترامی است که نفرات شناخته‌شده‌ای دارد که چند سال است در تیم ملی افتخارآفرین بوده‌اند. باید حواس‌مان جمع باشد که بتوانیم مانند دور رفت از سد این تیم بگذریم.

وی که تیمش در بازی قبلی چهار بر یک در تبریز، اصفهانی‌ها را شکست داده، تصریح کرد:‌ تا امروز امتیازاتی که می‌توانستیم از دست بدهیم را از دست داده‌ایم و دیگر فرصتی برای این کار نداریم. ما هفته قبل به مقاومت البرز باختیم که کسی فکرش را نمی‌کرد. این باخت در شرایطی رخ داد که شرایط‌مان خوب بود. البته یکی از دلائل این شکست، این بود که خود را از پیش برنده می‌دانستیم.

تقی‌پور گفت: برای این بازی نه مصدوم داریم و نه محروم، همه را در اختیار داریم. من از اول نگفتم که قهرمان می‌شویم اما هدف‌مان این است که جزو بالانشین‌های جدول کارمان را در لیگ امسال تمام کنیم. به هر شکل امیدوارم در دیدار با گیتی‌پسند بازی قابل‌قبولی را ارائه دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

قم چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

جادودگر – حسین شمس -میرمعصوم سهرابی – بازیکن سالاری -حاشیه کادر فنی وبودجه خیلی عالی جواب میده

تبریزی چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱

تو که دیگه هیچ کاره هستی بزار حسین شمس مصاحبه کنه
تقی پور تدارکات…

عرفان چهارشنبه , ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

تقی پور .جادوگر رو به اصفهان ببری ها

مربی سابق پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۵۶

می بینی اقای تقی پور هیچ کس دوست نداره؟همه فهمیدن کیا مربی هستن .بازیکن حرف میزنه تدارکات اصغر حرف می زنه.بینیم آخر چی میشه