کد خبر : 20118
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 بهمن 1393 - 11:24
-

نظری :رقابت تیم‌ها نزدیک و چهار، پنج تیم شانس قهرمانی دارند

نظری :رقابت تیم‌ها نزدیک و چهار، پنج تیم شانس قهرمانی دارند
دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید رقابت تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال خیلی به هم نزدیک است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتسال تاسیسات دریایی می‌گوید رقابت تیم‌ها در لیگ برتر فوتسال خیلی به هم نزدیک است.
نظری درباره جدال این هفته تیم تاسیسات دریایی با شهرداری ساوه اظهار کرد: بعد از وقفه‌ای که در لیگ ایجاد شد، یک مقدار کارمان سخت شد. ما تیم پایاسازه را سخت بردیم و بعد هم که اتفاقات بازی با فردوسی مشهد رخ داد. هفته قبل هم که بازی نزدیکی با شهروند ساری داشتیم.

وی افزود: این هفته به مصاف تیم شهرداری ساوه می‌رویم که انگیزه زیادی برای امتیاز گرفتن از مسابقات پیش رو دارد. آنها نمی‌خواهند به لیگ دسته اول سقوط کنند و هر کاری از دستشان بر بیاید، انجام می‌دهند.

دروازه بان تیم تاسیسات خاطرنشان کرد: این هفته وحید شمسایی و محمدرضا سنگ سفیدی را هم نداریم. نبود این دو بازیکن به ما ضربه می‌زند ولی به کسب سه امتیاز مسابقه امیدواریم.

نظری همچنین درباره ارزیابی‌اش از کیفیت لیگ، تصریح کرد: من در چند سالی که در لیگ ایران بازی کرده‌ام، لیگ را تا به حال اینقدر سنگین ندیده بودم. رقابت تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و چهار، پنج تیم شانس قهرمانی دارند.

تیم تاسیسات دریایی در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال فردا پنجشنبه در شهر ساوه، به مصاف تیم شهرداری این شهر خواهد رفت.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ali پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

Janam sakhre