کد خبر : 20236
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 16:29
دسته‌بندی نشده
-

افشین دبیری:انتظار رای سنگین علیه خودم را داشتم

افشین دبیری:انتظار رای سنگین علیه خودم را داشتم
مالک باشگاه دبیری بعد از محرومیت دوساله اعلام کرد که نسبت به رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعتراضی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، افشین دبیری در مورد اعلام رای کمیته انضباطی تصریح کرد: با توجه به اینکه این تخلف یک بار دیگر نیز تکرار شده بود، می‌دانستم که رای سنگینی‌ علیه من می‌دهند.

وی ادامه داد:‌ گرچه به خاطر بحث‌هایی که قبلا هم عنوان کرده‌ام، برایم جای تاسف دارد اما هیچ اعتراضی نسبت به رای صادره ندارم.

مالک باشگاه دبیری که بعد از دیدار تیمش با پایاسازه تبریز که به شکست دبیری منجر شد، مرتکب تخلفاتی شده بود، تصریح کرد:‌ از این ناراحتم که با وجود زحماتی که برای فوتسال کشیده می‌شود و اینکه کمیته فوتسال این روزها برنامه‌ریزی خوبی دارد اما باز هم مسائل داوری اجازه نمی‌دهد که زحمات آنها دیده شود. امیدوارم یک مقدار آموزش‌های لازم داده شود.

منبع:فارس

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

طرفدار تیم تاسیسات جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

سلام عرض می کنم به تمام مسئولین کمیته انظباطی امیدوارم محرومیت این انسان شریف و زحمت کش فوتسال تبریز جناب آقای دبیری رو ببخشید .خواهشم اینه امثال آقای دبیری رو باید تو فوتسال حفظ و حتی پشتیبانی کرد.

نام ... جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹

عذرخواهی کردن در محضر جامعه فوتسالی چیزی از شخصیت شما کم نمیکنه . امیدوارم که آدم بزرگی مثل شما شهامت عذر خواهی رو داشته باشه به علت رفتار ناپسند که چندین بار تکرار شده.

داورفوتسال جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

قرار نیست هرکسی پول داره وپولشو میادتوورزش هزینه کنه عاشق خدمته همچین چیزی نیست این آقاکمبود شخصیت داره واومده تو ورزش معروف بشه ولی راهشو اشتباه رفته واز جهت بی ادبی و بی شخصیتی تو ایران اسم در کرده جا داره تقدیروتشکرویژه داشته باشم از کمیته انضباطی که حکم عادلانه ای صادر کردند واین آقا فکرمیکنه چون تیمداری میکنه میتونه هر غلطی هم بکنه

ناشناس شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۰۸

جناب دبیری شما در قبال پولی گه در ورزش هزینه کردی ۱۰ برابر برای خودت و خانواده ات شهرت کسب کردی قرار نیست به داوران حمله کنی و انها رو مورد ضزب وشتم قرار دهی ؟؟ از کمیته انظباطی کمال تشکر را دارم که با این پدیده شوم مبارزه میکند

رسول شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۵۹

آقای دبیری غیر از شما آدمهای متمول دیگری هم در لیگ هستند مثل جلالی.جنتی.مرتضایی و … ولی کدومشون حرکات شما را انجام میدند لطفا یکمی سنگین باشید