کد خبر : 20248
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 16:42
-

تغییری در زمان دیدار تیم‌های حفاری و میثاق ایجاد نخواهد شد

تغییری در زمان دیدار تیم‌های حفاری و میثاق ایجاد نخواهد شد
با وجود درخواست باشگاه میثاق، دبیر سازمان لیگ فوتسال تاکید کرد که تغییری در زمان برگزاری دیدار تیم‌های شرکت ملی حفاری اهواز و میثاق تهران ایجاد نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،طبق برنامه سازمان لیگ فوتسال، قرار است فردا دیدار تیم‌های میثاق و حفاری در اهواز برگزار شود.

آرش جابری دبیر سازمان لیگ فوتسال در این‌باره گفت:‌ میثاقی‌ها گفته‌اند پروازشان کنسل شده و درخواست داشتند که زمان بازی‌شان تغییر کند، من به آنها هم اعلام کردم که این مسابقه راس ساعت ۱۶ فردا (جمعه) در سالن ورزشی نفت اهواز برگزار خواهد شد و به هیچ وجه تغییری در آن ایجاد نمی‌شود.

وی افزود: خلیلی مدیرعامل میثاق ساعت ۱۲ ظهر امروز (پنجشنبه) با من تماس گرفت و درخواستش را اعلام کرد که با توجه به اینکه ۲۸ ساعت هنوز به آغاز مسابقه مانده،‌ تحت هیچ شرایطی زمان بازی تغییر نمی‌کند.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰

واقعا برای مدیریت اشتباه این آقا متاسفم. اگر ایشون قصدشون اینه که نظم لیگ به هم نخوره باید بگم جناب جابری تیم میثاق علم غیب نداشته که پروازش کنسل میشه. شما با این کاراتون دارید برای بقای یه سری تیمها تلاش میکنید

حمید پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰

خجالت بکش تیمی که به خاطر گرد غبار نتونسته به موقع بره چرا باید بازی برگذار بشه یه خورده معرفت داشته باشید اگر یه تیم دیگه هم بود همین برخورد باهاش میکردید مگه از قصد نرفتن به خاطر شرایط اب وهوا هستش که نتونستند با عواپیما بیان