کد خبر : 20241
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 16:35
دسته‌بندی نشده
-

ناظم الشریعه:بعد از بازی با میثاق در مورد رای کمیته انظباطی صحبت می کنم

ناظم الشریعه:بعد از بازی با میثاق در مورد رای کمیته انظباطی صحبت می کنم
تیم حفاری که اولین شکست خود را با حکم کمیته انظباطی در لیگ کسب کرد سرمربی حفاری حاضر به گفتگو در این مورد نشد و حرف هایش را به بعد از بازی فردا موکول کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد سه بر صفر اعلام شدن نتیجه بازی نیمه‌تمام تیمش مقابل منصوری از سوی کمیته انضباطی گفت: اکنون تمام فکر و ذکر ما دیدار فردا (جمعه) با میثاق تهران است و نمی‌خواهم با صحبت کردن در مورد این مسئله، تمرکز خود و تیمم را به هم بزنم.

وی تاکید کرد:‌ بعد از بازی فردا، حتما در مورد این که آیا در رای‌های اعلام شده، عدالت رعایت شده است یا نه، صحبت خواهم کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳

آقا جون تیمت بازی رو باخته بود دیگه. یه طوری حرف میزنی انگار بازی رو برده بودی و زمینو ترک کردی

ناشناس پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۴

میخوای خودت رای بدی کمیته انظباطی اعلام کنه.!!!!!!

جواب ناشناس پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

چوب خدا صدا نداره….منصوری به تیم ته جدول۴به۲باخت….حفاری چند ساله که مظلوم واقع میشه اون قم…اون فرش آرا…اینم منصوری ….ما فقط خدا رو داریم وبس….انشااله به امید حق….ماهیچی نیستیم.

نام ... پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۶

زورت به اونا نمیرسه اونا پارتیشون کلفتره

عبدالوند يك معلم قرچكي جمعه , ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱:۴۵

جناب أقای ناظم الشریعه شما همیشه در قرچک احترام داشتند ولی با این کار تان به مردم قرچک بی احترامی کردید شما در روز بأزی با منصوری فوق العاده ضعیف بودید و ضعف خودتان را به بهانه ورود یک تماشاگران با ترک زمین پوشاندید ولی بدا نید دیگر برای مردم قرچک احترام ند ارید شما آدم ترسوی هستید و بدا نید هیچگاه با این تفکر قهرمان نخواهید شد شما بأخت را قبول نکردند و حاشیه را جاگزین کردید

رضا قرچک شنبه , ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۵۲

اقای عبدالوند شما که به قول خودتون معلم هستید ، باید بدونید که الکی اسم قرچکیها رو نیارید ، شما فقط خودتون در مورد نظرات خودت میتونی حرف بزنی ، مهندس فوتسال ایران در همه جا طرفدارای خودش داره حتی همین قرچک ، پس با نظرات کوته فکرانه خود ما قرچکیها رو بیشتر از این در اهالی فوتسال خراب نکن