کد خبر : 20220
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 بهمن 1393 - 10:21
-

دوئل مربیان تیم ملی، جنگ رفقای قدیمی، نبرد مدعیان در اصفهان

دوئل مربیان تیم ملی، جنگ رفقای قدیمی، نبرد مدعیان در اصفهان
هفته بیستم لیگ برتر فوتسال امروز و فردا برگزار می شود.در بازی های این هفته یک جدال حساس در اصفهان برگزار می شود، دوستان قدیمی در ساوه با هم روبرو می شوند و مربیان تیم ملی در اهواز با هم دوئل می کنند.نتایج زنده بازی ها را در پایگاه خبری فوتسال ایران دنبال کنید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،هفته بیستم لیگ برتر فوتسال امروز و فردا برگزار می شود.در بازی های این هفته یک جدال حساس در اصفهان برگزار می شود، دوستان قدیمی در ساوه با هم روبرو می شوند و مربیان تیم ملی در اهواز با هم دوئل می کنند.
حذف یک مدعی در اصفهان
حساس ترین جدال هفته در اصفهان خواهد بود. جایی که گیتی پسند در خانه خودش میزبان مس خواهد بود. مسی ها پس از دو شکست پرگل در هفته های اخیر موقعیت خودشان در بالای جدول را در خطر دیدند و شمس را که تجربه ناموفقی در دبیری داشت به عنوان مدیرفنی انتخاب کردند تا شاید منجی این تیم شود. در سمت مقابل گیتی پسند که مدتی است از بحران دور شده آمده پیکار با مس است و هردو تیم خوب می دانند که بازنده این بازی از کورس قهرمانی دور خواهد شد. گیتی پسند در این بازی محمدی و تقی زاده دو مهره کلیدی خود را در اختیار ندارد.
دوئل رفقا از صدر تا قعر جدول
رفقای قدیمی فوتسال امروز در ساوه با هم دوئل می کنند. هرچند نیش و کنایه های شمسایی و خوراکچی به هم پیش از بازی شهرداری با تاسیسات بر جذابیت های این بازی افزود اما محرومیت شمسایی باعث شده تا این بازی در درون زمین داغ داغ نباشد. صدرنشین لیگ البته سنگ سفیدی را هم ندارد اما ساوه ای ها که به دنبال روزنه ای برای فرار از قعر جدول هستند با تمام قوا از صدرنشین پذیرایی می کنند.در این بازی نباید گول جایگاه دو تیم را خورد و جدال نزدیکی را شاهد خواهیم بود.
مربیان تیم ملی قابل هم
هاشم زاده و ناظم الشریعه دو مربی تیم ملی در شرایطی مقابل هم می ایستند که تیمهایشان هفته ای پرحاشیه را سپری کردند. حفاری نه تنها در گیر و دار بازی ناتمامش با منصوری است بلکه خطر محرومیت از تماشاچی را هم احساس می کند و چه بسا این اتفاق کار جدی ترین تعقیب کننده صدر جدول را دشوار کند.هنوز کمیته انضباطی رای خود در مورد دو بازی حفاری با گیتی پسند و منصوری صادر نکرده است.در سمت مقابل میثاق پس از شکست از شهرداری ساوه با قهر رضا لک همراه شد تا هاشم زاده مدیر فنی این تیم هم به تنهایی کاری نکند.لک البته از میانه های هفته به تیم اضافه شد با این حال میثاق با شرایطی نامساعد به اهواز می رود و هیچ چیز در مورد این تیم قابل پیش بینی نیست.
مقاومت در خانه هم زور دارد؟
پیروزی های درخشان مقاومت در خارج از خانه بوده است و گویی زور این تیم در داخل خانه کمتر است. آنها میزبان منصوری قرچک هستند که هنوز تکلیف بازی ناتمامش با حفاری روشن نشده است. مقاومت برای اطمینان خاطر از بقا محکوم به پیروزی در این بازی است و منصوری برای رسیدن به جایگاهی بهتر در جدول چشم به سه امتیاز بازی بیرون از خانه دارد.
ابطحی به قم رسید،رعدی به ساری
ابطحی سرمربی شهروند سابقه مربیگری در قم را دارد و رعدی هم مربی محبوبی در ساری به شمار می رود. حالا این دو جای خود را عوض کرده اند و باید در تیمی دیگر اندیشه هایشان را پیاده کنند. رعدی در شرایطی با ماهان تندیس به ساری برگشته که شرایط تیمش نشیب و فراز زیادی دارد هر چند با توجه به برد مقابل فردوسی از روحیه خوبی برخوردارند. شهروند اما همچنان خطر سقوط را احساس می کند و در کنار درایت بازیکنان به حمایت تماشاگران هم در بازی خانگی چشم دارد.
دبیری احیا می شود؟
دبیری در سه هفته اخیر با سه شکست شانس قهرمانی اش را از دست داد تا مدافع عنوان قهرمانی با تصمیمات اشتباه در ابتدای فصل حالا در میانه جدول دست و پا بزند. برای این تیم تبریزی اما لیگ تمام نشده و رسیدن به جایگاهی مناسب می تواند آنها را احیا کند.اصغری مقدم که مدعی شده بود چند بازیکنش کم کاری کرده اند امید دارد همه با تمام قوا به مصاف فرش آرا بروند هر چند مشهدی ها هم مثل آنها شانس قهرمانی را از دست دادند و برای رسیدن به جایگاه بهتر با دبیری رقابت دارند.
پایا در تبریز هت تریک می کند؟
دو برد پیاپی پایاسازه تیم تبریزی را به بقا در لیگ امیدوار کرده است. شاگردان زارعی با هدف هت تریک پیروزی به مشهد می روند هر چند فردوسی در خانه تیمی مستحکم نشان داده و به این راحتی به پایا باج نمی دهد.فردوسی که آخرین نبردشان در مشهد مقابل تاسیسات با جنجال همراه بود امیدوار است در سایه آرامش بتواند میدان را با پیروزی ترک کند.
برنامه و اسامی داوران هفته بیستم لیگ برتر
پنجشنبه ۹/۱۱/۹۳- ساعت ۱۶
مقاومت البرز – شهید منصوری قرچک(سالن انقلاب کرج)
داوران: ابراهیم مسیبی -علی کشانی-امیر دریایی-محمد علیزاده- ناظر: سیدعباس بهروش
شهرداری ساوه – تاسیسات دریایی تهران(سالن فجر ساوه)
داوران:علیرضا سهرابی-هادی اسماعیلی-رضا شیرزادی-نیما روحانی- ناظر: عبدالواحد بیت سیاح
شهروند ساری – ماهان تندیس قم(سالن سید رسول حسینی)
داوران:علیرضا عبدالغنی-سیدحسین موسوی-محمدرضا ذاکری-امیربهنام نقوی- ناظر: فرهاد حسینیان
جمعه ۱۰/۱۱/۹۳- ساعت ۱۶
دبیری تبریز – فرش آرا مشهد(سالن علوم پزشکی تبریز)
داوران:وحید عرض پیما-رضا وثوقی-سیدسجاد فتحی-مسعود شفیعی- ناظر: منوچهر نظری
حفاری خوزستان – میثاق تهران(سالن نفت اهواز)
داوران: سعید عباسی-روح اله مطهری-عبدالرحیم محمدی-وحید مفتاح- ناظر: هوشنگ شهرکی
گیتی پسند اصفهان – مس سونگون(سالن مخابرات اصفهان)
داوران:محمود نصیرلو-محمود نصیرلو – علیرضا رمضانی-مهدی صفایی-نادر یزدان پناه- ناظر: سید صدرالدین موسوی
فردوسی مشهد – پایاسازه تبریز(سالن کارگران مشهد)
داوران:حسین امیری-علیرضا بیت سیاح-حسینعلی محمدنژاد-مهدی بادی کناری- ناظر: جواد وحیدی فر

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... پنجشنبه , ۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰

بیایید دعا کنیم و بگیم خدایا تیمی که لیاقت لیگ برتر رو نداره سقوط کنه،تیمی که شخصیت لیگ برترو نداره سقوط کنه،تیمی که توش احترام کوچیک وبزرگ وجود ندارا سقوط کنه،تیمی که بازیکناش دو دسته هستن سقوط کنه،تیمی که با شخصیت بازیکنان بازی میکنه سقوط کنه. آمین