کد خبر : 20739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 16:05
-

داورزنی :گیتی پسند در قرچک کار سختی ندارد!

داورزنی :گیتی پسند در قرچک کار سختی ندارد!
سرمربی تیم منصوری قرچک در اظهاری عجیب خصوص دیدار حساس فردای تیمش گفت:گیتی‌پسند از تشکیلات و مدیریتی قوی برخوردار است، ستاره‌های این تیم قبلا در زمین قرچک بازی کرده‌اند و هم فوتسال منصوری را می‌شناسند و هم زمین ما را، فکر نمی‌کنم آنها فردا کار سختی مقابل ما داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا داورزنی در مورد دیدار فردای تیمش با گیتی‌پسند در سالن قرچک گفت: این بازی برای ما، بازی بزرگی است چون هفته قبل که با مقاومت البرز بازی کردیم، چند بازیکن‌مان را از دست دادیم. در مصاف با گیتی‌پسند ما علی کیایی، مجید لطیفی، امین مجیدی‌پور، امیر صدیق و محمد دهقان را در اختیار نداریم.
وی در مورد تغییر رای کمیته انضباطی با نظر کمیته استیناف و برگزاری مسابقه فردا در حضور تماشاگران، تصریح کرد: حضور تماشاگران در بازی تاثیر دارد ولی درمجموع این بازیکن است که در زمین بازی می‌کند. ما هم با اصفهان رفتیم آنها تماشاگر داشتند، به قم رفتیم و ماهان تندیس را در حضور تماشاگرانش شکست دادیم و یا آنها آمدند و در قرچک ما را شکست دادند. در همین لیگ امسال در حضور تماشاگران‌ چند باخت در خانه داشتیم. درواقع نمی‌توان گفت اگر بازی با تماشاگر باشد حتما می‌بریم و یا اگر تماشاگر نباشد می‌بازیم. تماشاگر تاثیر دارد اما نه اینقدر که اختلاف فردای ما با گیتی‌پسند را پر کند. داورزنی با تاکید بر اینکه با توجه به غیبت پنج بازیکن تیمش در بازی فردا، کار آنها در مصاف با گیتی‌پسند بسیار سخت است، خاطرنشان کرد:‌ اگر فردا با این وضعیت ببریم معجره‌ای اتفاق افتاده است، هرچند که به بازیکنانم ایمان دارم اما باید واقعیت را پذیرفت. ستاره‌ها و تجربه آنها کجا و تیم جوان ما کجا. اگر گیتی‌پسند را ببریم کار بزرگی کرده‌ایم، البته هیچ‌چیز در ورزش قابل‌ پیش‌بینی نیست. بچه‌های ما تلاش مضاعف خواهند کرد تا در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم.
سرمربی تیم منصوری تاکید کرد: امیدوارم دیدار بدون حاشیه‌ای را داشته باشیم، دیداری بدون جنجال که همه از آن لذت ببرند. به هر شکل گیتی‌پسند از تشکیلات و مدیریتی قوی برخوردار است، ستاره‌های این تیم قبلا در زمین قرچک بازی کرده‌اند و هم فوتسال منصوری را می‌شناسند و هم زمین ما را، فکر نمی‌کنم آنها فردا کار سختی مقابل ما داشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶

تا زمانی که تو مربی این تیم هستی ، هیچ تیمی تو قرچک مشکل نداره

منصوری چهارشنبه , ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

اگر اون پنج تا بازیکن را نداشته باشیم یک باخت فجیع می دیم

نام ... پنجشنبه , ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۳۴

ماشاا۰۰۰ به این همه اعتماد به نفس!!!
شما با این روحیه ضعیف این حرفها را میزنی میخوای تیمت چطوری روحیه داشته باشه!!!