کد خبر : 20710
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 11:40
-

شمسایی: اینکه بگویند من و ناظم‌الشریعه استرس را از تیم خود دور کرده‌ایم، درست نیست/ حفاری سابقه زیادی در لیگ دارد

شمسایی: اینکه بگویند من و ناظم‌الشریعه استرس را از تیم خود دور کرده‌ایم، درست نیست/ حفاری سابقه زیادی در لیگ دارد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد دیدار سخت و حساس فردای تیمش برابر حفاری اهواز اظهار داشت: اتفاق مهم یک هفته اخیر، دیدار با حفاری بود. این مسابقه برای ما خیلی اهمیت دارد، آنها از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر فوتسال هستند و همیشه کار را برای حریفان‌شان سخت کرده‌اند. در دو سه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در مورد دیدار سخت و حساس فردای تیمش برابر حفاری اهواز اظهار داشت: اتفاق مهم یک هفته اخیر، دیدار با حفاری بود. این مسابقه برای ما خیلی اهمیت دارد، آنها از تیم‌های ریشه‌دار لیگ برتر فوتسال هستند و همیشه کار را برای حریفان‌شان سخت کرده‌اند. در دو سه دوره اخیر مسابقات، مدعی قهرمانی هم بوده‌اند. بازیکنان بسیار خوبی دارد که چند سال است کنار هم بازی می‌کنند و از نظر فنی و تاکتیکی با همدیگر هماهنگند، گواه این حرف‌ها، جایگاه آنها در جدول رده‌بندی است.

وی با اشاره به سرمربی تیم فوتسال حفاری تاکید کرد: از نظر اخلاقی نسبت به او شناخت دارم. چه زمانی که شیراز بازی می‌کرد و روبروی هم قرار می‌گرفتیم و چه زمانی که مربی شد و بازیکنان زیادی را از شیراز به فوتسال کشور معرفی کرد. تیم حفاری هم با حضور ناظم‌الشریعه دو سال است که فوق‌العاده شده، فرق آنها با ما این است که حفاری سابقه زیادی در لیگ دارد و تاسیسات تنها دو سال است که تشکیل شده است. ما بازی سخت و پایاپایی را برابر هم داریم هم به لحاظ اینکه تیم‌های اول و دوم جدول به مصاف هم می‌روند، هم اینکه مسابقه پخش زنده تلویزیونی و تماشاگر دارد. امیدوارم تیمی که بیشتر تلاش می‌کند و حقش هست، این بازی را ببرد.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد دور کردن استرس از تیم با این ادعا که تیم شرایط قهرمانی ندارد، از شباهت‌های مربیان دو تیم تهرانی و اهوازی است، خاطرنشان کرد:‌ من سال گذشته که دبیری بودم گفتم برای قهرمانی به تبریز رفته‌ام و تا آخر نیز پای حرفم ایستادم، اما وقتی ماهیت تیم تاسیسات را دیدم گفتم امسال نباید به قهرمانی فکر کرد، این حرف را هم برای این نگفتم که استرس را از تیمم دور کنم چون من هیچ‌وقت اینطوری فکر نمی‌کنم. حتی در تمرینات هم از بازیکنان می‌خواهم که نبازند. در مورد ناظم‌الشریعه هم فکر می‌کنم همین‌طور است. اگر بخواهیم از نظر مهره‌ای حساب کنیم، باز هم تاکید می‌کنم که تیم‌های گیتی‌پسند، فرش‌آرا، دبیری و حتی مس سونگون از ما قوی‌تر هستند.

وی ادامه داد: حفاری هم سه مهره کلیدی‌اش را از دست داده، اما در مسیر قهرمانی است. اینکه بگویند من و ناظم‌الشریعه استرس را از تیم خود دور کرده‌ایم، درست نیست. مثلا اگر با همین شرایط امروز دبیری و یا تاسیسات در سال آینده باشم و بگویم برای قهرمانی نمی‌رویم، آنوقت بیراه حرف زده‌ام. اگر با همین شرایط امسال توانستیم قهرمان شویم، کار بسیار بزرگی انجام داده‌ایم و این قطع به یقین بیشتر از اندازه‌مان بوده است.

وحید شمسایی در مورد پیشنهاد باشگاه دبیری برای سال آینده به وی گفت: من ۱۰۰ سال دیگر هم در مورد باشگاه دبیری صحبت بشود، به خاطر روزهای خوشی که سال گذشته در تبریز سپری کردم، به خاطر حمایت خوبی که از من شد، اعتمادی که وجود داشت، به خاطر آدم‌های خوبش، به خاطر مجموعه خوب دبیری و رفاقتم با خانواده دبیری، نمی‌توانم بگویم دیگر به آنجا فکر نمی‌کنم. من به خاطر مشکلات خانوادگی‌ام از تبریز به تهران برگشتم و حالا هم که دکتر شهرام دبیری این موضوع را رسانه‌ای کرده‌اند، از لطف آنها تشکر می‌کنم و می‌گویم که تیمم ۶ هفته سخت پیش رو دارد و نمی‌خواهم تمرکز خودم و تیمم به هم بخورد.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.