Farzin. Abramovich
فرزین دبیری: فرستادن تیم با قطار یک جور تلنگر بود/ قهرمان از بین تاسیسات، حفاری و گیتیپسند خواهد بود

فرزین دبیری در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در چند سال اخیر همچون باشگاههای اروپایی تیمداری کرده و از لحاظ البسه، برندینگ، هتلینگ، مسافرت و … بهترین ها را برای تیم مهیا کردهایم اما در جلسه اخیر هیات مدیره من پیشنهاد کردم برای تنبیه و حتی یک تلنگر هم که شده این بازی تیم را با قطار اعزام کنیم.
وی در دفاع از این تصمیم هیاتمدیره باشگاه دبیری افزود: البته تیم با قطار سریع السیر اعزام شد و برای بازیکنان نیز کوپههای مناسب در نظر گرفته شد به هر حال تیم ما با قهرمانی فاصله گرفته و بازیکن باید فرق بد و خوب را بداند.
قائم مقام باشگاه دبیری در ادامه به نتایج تیمش پرداخته و متذکر شد: بعد از سه باخت بالاخره مقابل یک تیم مدعی لیگ پیروزی خوبی به دست آوردیم و برابر فرش آرا سه امتیاز را گرفتیم. اکنون که شانس ما برای قهرمانی فقط بر روی کاغذ است به کسب یک جایگاه خوب فکر میکنیم و باید دید شش بازی باقیمانده چه میشود.
دبیری با اشاره به بازی حساس تیمش برابر فردوسی مشهد یادآور شد: تیم فردوسی هم تیم خوب و با قابلیتهای بالایی است که مربی جوانی دارد که تیم خوبی بسته و الحق و الانصاف خیلی خوب کار میکند. یکی از نقاط قوت فردوسی بازی پاورپلی است که این تیم را متمایز ساخته است اما انشاالله میرویم که سه امتیاز را بگیریم و سپس به سراغ دربی تبریز برویم.
وی شانس قهرمانی لیگ را میان سه تیم دانسته و خاطرنشان کرد: با نتایج و اتفاقاتی که برای تیم ما رخ داد نتوانستیم به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی باقی بمانیم و اکنون به عقیده من قهرمانی میان سه تیم تاسیسات دریایی، حفاری اهواز و گیتیپسند رخ خواهد داد.
قائممقام باشگاه دبیری در خصوص صحبتهای مدیرعامل این باشگاه مبنی بر بازگشت شمسایی متذکر شد: آقای شمسایی الان که با تاسیسات قرارداد دارد ولی بعد مسابقات و وقتی لیگ به پایان برسد می توانیم با ایشان مذاکره کنیم. امیدوارم که ایشان تیم خوبش را امسال قهرمان کند و سپس وارد مذاکره شویم. خدا را شکر ایشان هم واکنش مثبتی به تمایل باشگاه نشان داده و استقبال کرده است.
دبیری با بیان اینکه وجود وحید شمسایی وزنهای برای قهرمانی برای هر تیمی است، افزود: ما خاطرات خوبمان را با ایشان فراموش نکرده ایم. البته آقای اصغری مقدم هم بعد آقای شمس تمام زحماتش را برای تیم کشید. در خصوص بازیکنان هم در پایان فصل تصمیم گیری میکنیم اما اگر شمسایی بیاید و اصغری مقدم سرمربی نباشد، آقا جواد حتما به عنوان بازیکن با ما ادامه خواهد داد.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
Farzin abramovich
وقتی مدیرعامل تیم باچک ولگدبه داورحمله کنه بعدازبازی بایدخداروهم شکرکنن باکمربندنمیزننشون
جناب دبیری ای کاش بعد از رفتن جناب شمس یا شما یک مربی بزرگ در حد نام و اعتبار دبیری می آوردید یا به طور کلی بدون مربی در لیگ بازی میکردید و الان حد اقل میگفتید ما این نتایج رو بدون مربی کسب کردیم ولی صد افسوس که خانواده دبیری بزرگترین اشتباه ورزشی خود را انجام داد و تیم مدعی قهرمانی را در اختیار فردی قرار داد که نه تجربه و نه مدرک مربیگری داشت و با این کار ضربه بزرگ روحی و روانی به تیم وارد کردید واقعا شما با انتخاب اشتباه خود به تمام تماشاگران و طرفداران واقعی دبیری بی احترامی کردید امیدوارم این اشتباه را دیگر تکرار نکنید
شما که تیمتون رو جریمه کردید دیگه این ندید بدید بازی ها چیه در میارید
شما آماتورترین کادر مدیریت ایران رو دارید آقای محترم
اگه یه روز به شما یا دیگر اعضای مدیریتتون از جای دیگه پیشنهاد دادن اونوقت بگید مدیر خوبی هستید
در ضمن الان تیم های پایین جدولی به بازی تیم شما امیدوار بودن ولی با این مسخره بازی شما هیچ بازیکنی حاضر نمیشه با تمام وجود کار کنه
متاسفیم برا افکار پوچ و ناشیانه شما
امیدوارم یه روزی شر لیگ از آماتور هایی مثل تو و بقیه کادرتون راحت بشه
همه زحمت های ما رو امسال برای بقا شما از بین بردید والاسلام
فکر کنم این سایت یک مکان مردونه هستش
دوست عزیزی که بنام سام کامنت میزاری کسی مجبورت نکرده واجباری نیست حتما نامتو بنویسی اقا بی نام ونشون هم میتونی پیام بزاری حتما که نباید از اسم دیگران خرج کنی
انشالله جو این سایت از کسانی که از کوپن دیگران استفاده میکنن ودر تلاش هستن تا دیگران تخریب کنن خالی بشه وانشالله این محیط کاملا مردانه بشه
خراب کردن جواد اصغری مقدم یا دیگر مربیان هنر نیست اول تشخیص بده در جایگاهی هستی تا در مورد دیگران نظر بدی ونقد کنی
سلام و خسته نباشید به تیم محبوب . چه اشکالی داره بعضی وقتها بازیکنان فرصت بیشتری داشته باشن کنار هم باشن و با هزینه کمتری سفر کنند . باشگاه دبیری همیشه حرفه ای بوده و حرفه ای خرج کرده و حالا یکبار هم زیارت امام رضا با قطار سفر کنن !! آقایان دبیری خسته نباشید و خدا قوت انشاالله در فصل آتی با بومی سازی تیم و جوان گرایی یک تیم ثدرتمند و با غیرت جمع کنید و به امید خدا باز نام دبیری بدرخشد .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷