کد خبر : 20700
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 9:57
-

ناظم الشریعه:تیم تاسیسات می‌تواند از صفر، صد بسازد!/ فریب نتیجه دور رفت را نمی خوریم

ناظم الشریعه:تیم تاسیسات می‌تواند از صفر، صد بسازد!/ فریب نتیجه دور رفت را نمی خوریم
سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری اهواز با بیان اینکه ابزار تیم تاسیسات دریایی کامل است، گفت: غیبت وحید شمسایی در بازی این هفته برابر ما هم حُسن است و هم عیب.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم الشریعه سرمربی حفاری درباره محرومیت وحید شمسایی، سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات در مسابقه حفاری و تاسیسات گفت: غیبت وحید هم حُسن است، هم عیب. حسن غیبت شمسایی این است که یک بازیکن خوب در زمین حضور نخواهد داشت ولی عیبش این است که او بیرون از زمین تمرکز بیشتری روی تیمش می‌گذارد و این کار را برای ما سخت می‌کند.

وی تاکید کرد: باید قبول کنیم تاسیسات تیم خوبی است و ابزارهایش کامل است. نمی‌شود راحت از کنار وحید شمسایی گذشت. ضمن اینکه او مربیان خوبی مثل سیامک داداشی و امیر شمسایی را هم کنار خود دارد. مطمئنم با این تفاسیر بازی زیبایی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم فوتسال شرکت حفاری اهواز با اشاره به پیروزی تیمش در بازی رفت، گفت: ما فریب آن نتیجه را نمی‌خوریم. هر بازی شرایط خودش را دارد و همیشه بازی با تیم‌هایی که شخصیت دارند، کار دشواری بوده است.

ناظم الشریعه در پایان گفت: ما آهسته و پیوسته در لیگ حرکت کرده‌ایم و می‌خواهیم بازی خوبی برابر تاسیسات انجام بدهیم تا بعد از مسابقه همه از آن راضی باشند. نتیجه این مسابقه شاید مهم باشد ولی تاسیسات تیمی است که با ابزارهایش می‌تواند از صفر، صد بسازد. آنها به حق در صدر جدول قرار دارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.