کد خبر : 20725
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 15:06
-

نظری :بازی سنگین و دشواری با حفاری داریم/ کدورت‌ها از بین رفته است

نظری :بازی سنگین و دشواری با حفاری داریم/ کدورت‌ها از بین رفته است
دروازبان ملی پوش تاسیسات دریایی تهران از بازی فردای تیمش با حفاری اهواز و حضورش در دیدار با اسلوونی گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دروازه بان تیم تاسیسات دریایی در پایان درباره دیدار این هفته این تیم با شرکت حفاری هم گفت: بازی سنگین و دشواری با شرکت حفاری داریم. ناظم الشریعه یک مربی با کلاس و با شخصیت است و بازی برابر تیم‌های او سخت است ولی ما این هفته محکوم به پیروزی هستیم.
نظری افزود : شش هفته آخر برای تأسیسات دریایی مانند شش فینال حساس است. هر تیمی که بتواند بهترین عملکرد را در این شش هفته داشته باشد به قهرمانی خواهد رسید. ما هم سه بازی سنگین با تیم‌های حفاری، گیتی پسند و مس سونگون داریم که باید از آنها پیروز خارج شویم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تأسیسات دریایی در پاسخ به این سؤال که شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ فوتسال چقدر است، خاطرنشان کرد: اول فصل که از روسیه به تأسیسات آمدم، بحث‌مان با شمسایی این بود که تیم در بالای جدول قرار داشته باشد اما خدا را شکر الان شرایطی طوری شده که صدرنشین لیگ هستیم.

نظری در خصوص دعوتش به تیم ملی فوتسال گفت: خوشحالم که بعد از چند وقت به تیم ملی دعوت شدم و این یعنی کدورت‌ها از بین رفته است اما به خاطر مشکل روادید نتوانستم با تیم به اسلوونی بروم. امیدوارم بتوانم بار دیگر کنار تیم ملی فوتسال باشم. برای حراست از دروازه تیم ملی سرم را هم می‌گذارم.

مصطفی نظری اظهار کرد: گذرنامه من مشکل داشت که البته این مشکل را زود برطرف کردم ولی وقتی با آقای افتخاری (رئیس کمیته فوتسال) صحبت کردم و گفتم مشکلم حل شده، ایشان گفت وقت سفارت تمام شده است.

وی افزود: من خیلی دوست داشتم همراه تیم ملی به اسلوونی بروم ولی انگار قسمت نبود اینبار در خدمت تیم ملی باشم. امیدوارم در اردوهای بعدی بتوانم در خدمت تیم ملی باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.