کد خبر : 20894
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 0:37
-

حذف مدعیان درجه یک قهرمانی

حذف مدعیان درجه یک قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران – شب گذشته دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری با حذف بارسلونا و ال‌پوزو مورسیا به پایان رسید. سه‌شنبه شب در اولین مسابقه از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های اینترموویستار و بارسلونا در سالن پالائو بلوگرانا شهر بارسلون به مصاف هم رفتند که در پایان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران – شب گذشته دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل‌ری با حذف بارسلونا و ال‌پوزو مورسیا به پایان رسید.

سه‌شنبه شب در اولین مسابقه از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی تیم‌های اینترموویستار و بارسلونا در سالن پالائو بلوگرانا شهر بارسلون به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی٬ موویستار موفق شد ۵ بر ۳ مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد. بدین‌ترتیب موویستار با پیروزی ۹ بر ۵ در مجموع دو بازی٬ پرافتخارترین تیم این مسابقات را حذف کرد. بارسلونا در تمامی چهار دوره قبلی توانسته بود به مقام قهرمانی برسد. در این بازی پولا٬ کاردینال٬ دنیل٬ ریکاردینهو و لولو برای موویستار و ویلده٬ رافا اوسین و باتریا ستاره فصل گدشته موویستار٬ برای بارسلونا گل‌زنی کردند.

در بازی دوم این مرحله چهارشنبه شب٬ تیم‌های ال‌پوزو مورسیا نایب قهرمان سه دوره گذشته و سانتاکولوما در سالن پالاسیو دی دپورتس شهر مورسیا با هم رقابت کردند که در پایان موسیا موفق شد ۷ بر ۵ از سد میهمان خود بگذرد ولی بدلیل پیروزی ۶ بر ۳ کولوما در بازی گذشته٬ این تیم با پیروزی ۱۱ بر ۱۰ در مجموع دو بازی موفق شد شگفتی‌های این دوره را کامل کند. در این دیدار آدری٬ گابریل لیما (۲ گل)٬ فرانکلین٬ الکس٬ ببه و رائول کامپوس برای مورسیا و دنی سالگادو (۳ گل)٬ سپه و آدولفو برای کلوما گل‌زنی کردند.

بدین ترتیب دو تیم اینترمووستار و سانتاکولوما باید در فینال به مصاف هم بروند. سانتاکولوما برای اولین بار پای به دیدار فینال گذشته است٬ اما موویستار پیش از در اولین دوره این مسابقات در سال ۲۰۱۱ موفق شده بود٬ به فینال مسابقات صعود کند. ولی در فینال ۴ بر ۳ مغلوب بارسلونا شده بود.

در ۴ دوره گذشته این مسابقات باسلونا با ۴ قهرمانی٬ مورسیا با ۳ نایب قهرمانی و موویستار با ۱ نایب قهرمانی بترتیب پرافتخارترین تیم‌ها هستند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.