کد خبر : 21146
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1393 - 15:28
-

اصغری‌مقدم:به خاطر خستگی برد را با مساوی عوض کردیم

اصغری‌مقدم:به خاطر خستگی برد را با مساوی عوض کردیم
بازیکن - مربی تیم فوتسال دبیری از دلایل تساوی تیمش برابر فردوسی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری‌مقدم در مورد اینکه چرا دبیری با قطار از مشهد راهی تبریز شده است، اظهار داشت: اصلا کار حرفه‌ای و قشنگی نبود. آنها گفتند تیم را با قطار اعزام کرده‌اند که تلنگر به تیم وارد شود، درحالیکه ما بعد از سه باخت متوالی تلنگر را خوردیم و ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی کم شد.
وی افزود: بعد از سه باخت متوالی و تلنگری که به تیم وارد شد، مقابل فرش‌آرا قرار گرفتیم که یکی از تیم‌های خوب و تاکتیکی لیگ برتر است و این تیم را ۶ بر ۳ شکست دادیم. تیم داشت به روزهای خوبش بازمی‌گشت، اما بعد متوجه شدیم که تیم را می‌خواهند با قطار به مشهد بفرستند.
بازیکن – مربی تیم فوتسال دبیری خاطرنشان کرد: ما دقیقا ۲۷ ساعت در قطار بودیم. قطارمان هم سبز و سریع‌السیر نبود. وقتی پرسیدیم گفتند این قطار برای ۲۷ سال پیش است! آنها اصلا فکر نمی‌کردند ما تیم دبیری باشیم که این مسیر طولانی را باید با این قطار سپری کنیم. اگر قرار بود یک سفر زیارتی داشته باشیم، این قابل‌هضم بود که با قطار به مشهد برویم اما ما قرار بود بازی کنیم و ۲۷ ساعت در مسیر بودیم. شاید هم مسئولان تیم فکر نمی‌کردند ما بتوانیم رودرروی تیم فردوسی نتیجه خوبی بگیریم.
اصغری‌مقدم یادآور شد: به این شکل، دو روز تمرین را از دست دادیم. بازیکنان خیلی خسته بودند. ما فقط به خاطر این مسئله برد را با مساوی عوض کردیم. نیمه اول واقعا خسته بودیم و عقب افتادیم. بعد بچه‌ها به خودشان آمدند و سه گل زدیم. پنج دقیقه آخر دیگر توانی برای تیم نمانده بود که گل خوردیم و بازی مساوی شد.
بازیکن سابق تیم ملی فوتسال با اشاره به بحث‌هایی که پیش از این بازی در مورد تمایل باشگاه دبیری به استفاده دوباره از وحید شمسایی مطرح شده، تصریح کرد: نمی‌دانم واقعا قرار است چه اتفاقی بیفتد. در هفته‌هایی ابتدایی فصل از من می‌خواهند که مسئولیت تیم را قبول کنم، من فقط به خاطر رفاقت با افشین دبیری این کار را قبول می‌کنم درحالیکه می‌دانستم کار درستی نبوده، بعد به خاطر اتفاقاتی که رخ داد و نتیجه نگرفتیم، استعفا می‌کنم و واقعا هم دلم نمی‌خواست کار را به این شکل ادامه دهم،‌ اما استعفایم مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد و عنوان می‌شود که از من کاملا حمایت خواهد شد و حتی در مورد فصل آینده هم با من صحبت می‌شود.
وی ادامه داد: دو روز از این ماجرا نگذشته که موضوع وحید شمسایی مطرح می‌شود،‌ بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که وحید رفیق من است و از بازگشت او به تبریز شدیدا استقبال می‌کنم، سال رویایی‌ای را با او سپری کرده‌ام، اما این بحث چرا درحالیکه چند هفته بیشتر به اتمام مسابقات باقی نمانده، مطرح می‌شود، بعد هم تیم را با قطار به مشهد می‌فرستند.
وی تاکید کرد: این وسط مانده‌ام که موضوع چیست. احساس می‌کنم یا آنها می‌خواهند تیم فصل بعدی را فقط برای قهرمانی ببندند و یا اینکه دیگر نمی‌خواهند چندان هزینه کنند و تیمی بومی را روانه مسابقات خواهند کرد. به هر شکل من هم در این پنج هفته باقی‌مانده تمام تلاشم را خواهم کرد و بعد هم آخر فصل تصمیمی خواهم گرفت که درست باشد.
اصغری‌مقدم گفت: البته من سه سال است که در خدمت باشگاه دبیری هستم، همه چیز آنها همیشه روی حساب و کتاب بوده، تاکنون از آنها هیچ کوتاهی‌ای ندیده‌ام، هیچ حرف و حدیثی تاکنون در میان نبوده و نه کدورت و اشتباهی، این‌بار هم واقعا مانده‌ام موضوع چیست، این اتفاقات اخیر حرفه‌ای نبوده است و به هر شکل هم در کار من و هم تیم تاثیرگذار بوده است. کاش آخر فصل می‌گفتند که وحید را بار دیگر می‌خواهند. کاش اجازه می‌دادند مربی‌ای که به او اعتماد کرده‌اند و به قول خودشان تمام تلاشش را به کار بسته، کارش را در لیگ امسال تمام کند. حالا هم به خاطر رفاقتم با افشین دبیری و مجموعه باشگاه،‌ تمام تلاشم را در هفته‌های باقی‌مانده خواهم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 19 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اره شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۹

سال بعد سیا ست باشگاه اینه که تو لیگ یک تیمداری کنه حتما از تو به عنوان سر مربی استفاده میکنه اررررره اینجوری زودتر سقوط میکنن

نام ... شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸

جناب اره واقعا راست میگی لیاقت دبیری ها شخصی مثلا جواد مقدم نبود همان شمس بود که ٢میلیارد خرج گذاشت روی دستشون
وحید شمسایی زرنگ بود نماند وگول اینهارو نخورد

نام ... شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸

حیف تیم دبیری که مربی به این بی تجربگی داره، أصغری مقدم در حد مربیگری دبیری نیست اون فقط یه کلاس رفته أصلاً استعداد و تجربه مربیگری نداره، در ضمن لحن صحبت و مصاحبه هاش أصلاً جالب نیست

ناشناس شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۴

حیف که خودتو سپر جناب دبیریها کردی
حیف کامل تصمیم غیر حرفه ای گرفتی اینا خرج کردن تا در اسیا قهرمان بشن ولی نشد حالا افتادن به چکنم چکنم

ناشناس شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

اقای بی نام ونشان وقتی مدیر عامل طبل تو خالی در میاد لحن صحبت هرکاری باشه عوض میشه
خوب حالا طرف دو بازی نتیجه میگره ونباخته اگر میباخت با أسب این دفعه مسافرت میرفتن

طرفدار شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳

بازم به غیرتت دمت گرم مدیر عاملت اینطوریه بازهم با تمام تلاش کار خودتو انجام میدی دمت گرم

تماشگر تبريزي شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

اقا همه میدونن این وسط چه خبره وهمه دبیریها رو میشناسن وفقط خودتو خراب اینا نکن ارزش ندارن

جواب كارشناس اره شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۱

جوان برو علم فوتسالتو زیاد کن بعد بیا کامنت بزار اخه حرف بزن با عقل جور در بیاد بابا

قمي شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

جواد خان اینا لیاقت تو رو ندارن بیا قم سرور فوتسال ایران

شهسواري شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۵

داداش جواد
خسته نباشی بازم عالی بود کاری به دکتر نداشته باش تازه زبان در أورده کارتو بکن اقا

ليدر شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶

کاپیتان خسته نباشی
خدا قوت

طرفدار شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸

حرف زیاده اینده معلوم میکنه کی سال بعد این تیّم وا رفته رو قبول میکنه

سام شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰

خدارو شکر دو بازی داری نتیجه میگیری اگر نمیگرفتی باید پیاده باید بازی بعد میرفتید شهرستان

نام شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۹

اصغری مقدم تیم دسته گل با این همه ملی پوش رو دست تو دادند داری تیم رو میبری لیگ یک حالا اعتراض هم داری ؟؟ خودت هم میدونی در حد مربیگری بازیکنان بزرگ و تیم بزرگ دبیری نبودی پس چرا مربیگری رو قبول کردی ؟؟؟ حالا تا بیرونت نکردن خودت زودتر برو تا این تیم سر وسامان بگیره به خدا بدون مربی این تیم الان جز سه تیم بالای جدول بود!!

نام ... شنبه , ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

اقای نام
اصغری مقدم بزاره وحسین شمس ورضا کردی تحویل بگیرن وحتی نتونن با تیّم یک بدنسازی کنن کجا دنیا دیدی تیّم بره اسیا دو ساعت تیّم وزنه نزده باشه
بابا بسته کمتر اینجا مردم تخریب کنین
مشکل جناب دکتر هستن که برای جمع کردن این گند بزرگ دنبال سپر میگشتن که پیدا کردن بنام اصغری مقدم

نام یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱

اصغری !! تو که میدونستی تیم خوب وزنه نزده و آماده نیست پس چرا مربیگری تیم رو قبول کردی؟؟ نه اینطوری نیست عوام فریبی نکن تو پیش خودت گفتی شمس نتونست ولی تیم این همه مهره ملی پوش داره میرم و قهرمان میشم دیدی نه باببا مربیگری خیلی سخته تو هم مال این حرفا نیستی حالا میگی تیم خوب بسته نشده؟این تیم رو دست یک آدم کور میدادند الان صدر جدول بود با این همه بازیکن اصغری مقدم !!!

نام ... یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

داداشی من یکی از تماشگرهای این تیّم هستم وتمام تمرینات وتمام حکایتهای این تیّم تعقیب میکنم اون گند وافتضاحی که حسین شمس زده از برزیلم بازیکن ومربی بیارن کاری از دستش بر نمیاد بی جهت به اصغری واصغریها نپیچ فأمیل حسین شمس هرکس ندونه ما که میدونیم گوشی دستت میگیری وفقط زیرمصاحبه شمسایی اصغری خوراکچی …. پیام بزاری تا به مردم بفهمانی اینا الاف هستن
در همین جا حداقل سه تا پیام مخالفت گذاشتی
هر چی باشه اصغری مقدم واصغری مقدمها شرافت دارن ومرد تبانی لقب نگرفتن اره جان

ياشار یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰:۲۰

ادم باید واقع بین باشه
که اصغری مقدم خودشو بخاطر باشگاه خراب کرد وفداکاری کرد
واصلا ارزش نداشت که این فداکاری رو بکنه تا هرکس بیاد زیر حرفش پیامک بزاره

سالار یکشنبه , ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷

جناب دبیرى وقتى شما به یک بچه به نام اصغرى مقدم تیم رو واگذار میکنى نتیجه آن این میشود که پس از بأخت نمى تواند بأخت را به گردن بگیرد و دنبال مقصر مى گردد ابتدأ شمس سپس خانواده دبیرى را عامل بأخت معرفى میکند پس اشتباه اصلى به شما بر میگردد که یک بچه بدون مدرک مربیگرى و تجربه را به عنوان مربی بالاى سر این تیم بزرگ قرار دادید