کد خبر : 21229
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 12:09
-

شمسایی: انتخاب خسوس اشتباه بود ،حذفش در این شرایط اشتباه تر!

شمسایی: انتخاب خسوس اشتباه بود ،حذفش در این شرایط اشتباه تر!
سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران اعتقاد دارد با این شرایط و زمان تا جام جهانی 2016 کمیته فوتسال باید خسوس را حفظ کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران اعتقاد دارد با این شرایط و زمان تا جام جهانی ۲۰۱۶ کمیته فوتسال باید خسوس را حفظ کند.
وحید شمسایی درباره شروط «خسوس کاندلاس» برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: هر وقت حرف از خسوس می‌آید، همه منتظرند تا من از او انتقاد کنم ولی اینبار می‌خواهم از سرمربی تیم ملی تعریف کنم!

وی افزود: همانطور که قبلا هم گفته بودم، همان روز اول که خسوس به عنوان سرمربی انتخاب شد، اشتباه کردیم. او نباید سرمربی می‌شد ولی حالا که او آمده و دو سال هم در تیم ملی کار کرده، قطع همکاری با وی درست نیست.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی تاکید کرد: من آن روز از انتخاب خسوس انتقاد کردم و هنوز هم پای حرفم هستم ولی الان دو سال از آن روزها گذشته و خسوس از لیگ، بازیکنان و فوتسال ما شناخت پیدا کرده است. ما دو سال دیگر تا جام جهانی بیشتر زمان نداریم و حالا هم باید ناز خسوس کاندلاس را بخریم!

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: شاید الان خیلی‌ها بگویند من دیوانه شده‌ام که این حرفها را می‌زنم. ما دو سال را با خسوس از دست داده‌ایم و در آسیا به عنوان دومی رسیده‌ایم. حالا که او دارد در تیم ملی به یک جمع بندی می‌رسد، نباید به راحتی از کنارش بگذریم.

شمسایی در صحبت‌هایش به نکات منفی خسوس کاندلاس هم اشاره کرد و گفت: یکی از مواری که باعث می‌شود خانواده فوتسال از خسوس ناراحت شود، این است که او بعد از هر تورنمنتی که تیم ملی در آن حضور دارد، بار و بندیلش را می‌بندد و به اسپانیا می‌رود.

وی افزود: شما نگاه کنید ما در فدراسیون فوتبال دو مربی خارجی داریم. (البته مارکو اوکتاویو سرمربی تیم فوتبال ساحلی هم پرتغالی است) یکی کارلوس کی‌روش و دیگری خسوس کاندلاس. یکی مثل کی‌روش که آنقدر به جزئیات فوتبال اهمیت می‌دهد و حتی برنامه‌های لیگ را به خاطر تیم ملی تغییر می‌دهد و نه به خسوس که این چیزها هیچ وقت برایش مهم نیست.

سرمربی – بازیکن تیم تاسیسات دریایی تصریح کرد: یکی دیگر از انتقاداتم این است خسوس چطور از فیلم بازی‌ها، بازیکن انتخاب می‌کند. در فوتسال باید خودت کنار زمین باشی و بازی را از نزدیک تماشا کنی تا متوجه همه چیز شوی. حتی بازیکن ذخیره‌ای هم که روی نیمکت قرار دارد، نمی‌تواند شرایط یک بازیکن اصلی داخل زمین را درک کند، چه برسد به اینکه بخواهید از روی فیلم، بازیکن انتخاب کنید. تماشای فیلم برای آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم حریف است نه انتخاب بازیکنان.
وی درباره دستیاران ایرانی خسوس هم اظهار کرد: هم محمد هاشم‌زاده و هم محمد ناظم الشریعه از دوستان خوب من هستند ولی این دو عزیز خودشان در لیگ تیم دارند (میثاق تهران و شرکت حفاری). پس چه کسی می‌خواهد در غیاب خسوس بازی‌های دیگر را از نزدیک نگاه کند؟
شمسایی در پایان گفت: همانطور که گفتم حالا نباید زمان را برای جام جهانی بعدی از دست بدهیم. با این شرایط کمیته فوتسال باید ناز خسوس را بخرد و او را حفظ کند تا بتوانیم در جام جهانی ۲۰۱۶ موفق باشیم.
منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.