کد خبر : 21197
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 بهمن 1393 - 9:58
-

صمیمی:تاوان اشتباهات و جوانی بازیکنان را دادیم

صمیمی:تاوان اشتباهات و جوانی بازیکنان را دادیم
دروزابان ملی پوش حفاری در خصوص تساوی تیمش با صدرنشین لیگ پایگاه خبری فوتسال ایران گفتگو کرد.

دروزابان ملی پوش حفاری در خصوص تساوی تیمش با صدرنشین لیگ به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: بازی خوبی بود ، چون جدال صدرنشینان بود و حساسیت خاصی داشت، ما برای برد آمده بودیم و اصلاً عقب نشستیم و با اشتباهات فردی خود گل خوردیم و به نوعی تاوان اشتباهات و جوانی بازیکنان را دادیم.ما باید بعد از زدن گل برتری بسته تر کار می کردیم تا بازی را ببریم.
علیرضا صمیمی افزود: اینکه تیم را برای حضور در جمع ۵ تیم ببندیم و حالا در کورس قهرمانی هستیم موضوع خوبی است و انشااله در بازی ها بعدی امتیازات را جبران می کنیم.
دروزابان تیم حفاری ادامه داد: من کسی نیستم که در مورد داوری صحبت کنم ولی اخراج بازیکن ما در بازی باعث شد که بازی مساوی شود.من نزدیک صحنه بودم ، هر دو به هم ضربه زدند ، اینکه به بازیکن ما قرمز بدهند و به بازیکن حریف زرد صحیح نیست.
صمیمی در خصوص ۵ هفته باقی مانده لیگ گفت : لیگ خیلی سخت شده ، ما هم به دنبال قهرمانی هستیم ولی تیم ها با یک مساوی و باخت جایشان خیلی تغییر می کند و واقعاً لیگ وحشتناکی است و تیم ها حق اشتباه ندارند و همه بازی های پیش رو فینال است.سالهای پیش در این هفته ها دو سه تیم مدعی بوند ولی الان ۷ تیم برای قهرمانی شانس دارند.
صمیمی در مورد درخشش شمسایی و زدن سه گل به او گفت:شمسایی بزرگ و اسطوره فوتسال است و با تجربه خود می تواند تیم را از شرایط سخت در بیاورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.