کد خبر : 21494
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 13:12
-

نعمتی: مستندات خود را ارائه کردیم و برای آشتی هم پیش‌قدم شدیم

نعمتی: مستندات خود را ارائه کردیم و برای آشتی هم پیش‌قدم شدیم
سرمربی تیم فوتسال فردوسی مشهد گفت: در عین حال که تمامی مستندات را ارائه کردیم که حقایق در آن مشخص بود، نمایندگان ما برای آشتی پیش‌قدم شده و از عوامل تاسیسات دریایی خواستند اتفاقات را فراموش کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مصطفی نعمتی در مورد جلسه روز دوشنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات جنجالی دیدار فردوسی مشهد و تاسیسات دریایی تهران اظهار داشت:‌ من در این جلسه شرکت نکردم، اما سه نماینده تام‌الاختیار ما حضور داشتند و تمامی مستندات را ارائه دادند که حقایق در آن مشخص بود، با این حال نمایندگان ما برای آشتی پیش رفتند و از عوامل تاسیسات دریایی خواستند هر چه بود را فراموش کنند چون دوست داریم فوتسال ادامه پیدا کند.

وی در مورد اینکه آیا با این شرایط بین او و وحید شمسایی نیز صلح برقرار شده است، یادآور شد: به هر حال بعد از آن اتفاقات مصاحبه‌هایی انجام شد از سوی دو طرف. اکنون مشکلی نداریم و می‌دانیم که در فوتسال این دوستی‌ها ماندگار و قشنگ است، بازی‌ها تمام می‌شود.

نعمتی در مورد دیدار بعدی تیمش برابر شهروند ساری، گفت: بازی بسیار مشکلی را پیش رو داریم. شهروند شدیدا برای ماندن در لیگ برتر به امتیاز احتیاج دارد و درمقابل ما هم فقط به سه امتیاز بازی فکر می‌کنیم. دیدار بسیار سختی است چون آنها تماشاگران خوبی هم دارند که سالن‌شان در بازی‌های خانگی مملو از تماشاگر می‌شود. سالن آنها هم با سالن ما فرق می‌کند و کوچکتر است. به هر شکل ما تمام تلاش‌مان را برای کسب برد در این مسابقه به کار می‌بندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹

آفرین مربی جوان

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

شما نشون دادین چه میزبان خوبی هستید، مشکل ازتیم تاسیسات بو اینو ما هوادارا فهمیدیم

نام ... چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸

مشکل ازتا سیسات بود. اینو ماهوادارا فهمیدیم. شما ابروی مشهدو حفظ کردین با این میزبانیاتون

ساوه چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰

آقای نعمتی ایشالا شهروند را ببرید و هفته بعدش به شهرداری ببازید

ناشناس چهارشنبه , ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲

کار خودتون رو کردید اال نم شعار اشتی کنان میدید اقای نعمتی!!راست میگن اخر هر دعوا اشتیه ولی نه اینکه بزنی بعد بخوای پیش قدم بشید ای کاش قبل از اینکه اتفاقی می افتاد پیش قدم میشدید تا قائله قبل از شروع ختم بشه!!

M پنجشنبه , ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

به اون میگین میزبانی
کم مونده بود ۱نفرو بکشین حالا میگین مشکل از تاسیساته
حق دارین والا
شما اینو نگین کی بگه

ناشناس جمعه , ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳

معلومه که مشکل از تاسیسات بود تیم شما هر جا وهر شهری که میره دعوا میکنه !! تو ساری و قم و قرچک و .. هم تقصیر فردوسی بود؟؟؟ بابا مشکل تیم شما هست که همیشه دنبال جنجال و درگیری هستش!!