کد خبر : 21687
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 12:03
-

افتخاری:مربی ایرانی در حد و اندازه های خسوس نداریم!

افتخاری:مربی ایرانی در حد و اندازه های خسوس نداریم!
رئیس کمیته فوتسال از آخرین وضعیت مذاکره با خسوس گفت و اعتقاد دارد مربیان ایرانی به لحاظ دانش و کلاس در حدو اندازه های خسوس نیستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس کمیته فوتسال در خصوص شرایط خسوس کاندلاس گفت: این مربی هم حقوق طلبکار است، با توجه به این که در شرایط کنونی درگیر لیگ بودیم مقرر شد در زمان اردوی های تیم ملی در تهران باشد، اگر فدراسیون بتواند معوقات این مربی و هزینه های مرتبط را پرداخت کند وی به تهران می آید در غیر این صورت باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد و اگر ادامه کار با وی مقدور نباشد باید فکر دیگری کرد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که احتمال حضور گزینه ایرانی بر روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی فوتسال ایران چه میزان است، گفت: ما در ایران مربیان خوبی داریم اما واقعیت این است که مربی بادانشی که بتواند در حد و اندازه های کاندلاس باشد نداریم یا حداقل من نمی شناسم.

وی تاکید کرد: نفرات تیم ملی در این مدت به خسوس کاندلاس عادت کرده اند و تیم بر اساس تمرینات و برنامه های فنی او شکل گرفته، بدون شک در صورت تغییر و تحول در تیم بازیکنان دچار سردرگمی می شوند و این موضوع می تواند بر روند تیمی تاثیری منفی بگذارد. امیدوارم بتوانیم مشکلات مالی را حل کنیم تا هم معوقات داوران پرداخت شود و هم شرایط ادامه کار با خسوس کاندلاس فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فوتسالي شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

جناب آقای افتخاری
شما پول ندارین حق و حقوق داوران رو بدین حالا برای تیم ملی مربی ایرانی هم نمی پسندین. واقعاً که. عجب آدمهایی هستین شما. داوران فوتسال در این ۳ سال سال به حد کافی مدیریت کردند. اکثر داوران متاهل هستند و از حق و حقوق خانواده اشان کم می کنند و برای رفتن به قضاوت پول خرج می کنند. آیا جنابعالی می توانید همچین کاری رو انجام دهید؟ اگر جوابتان مثبت است لطفا حق و حقوق داوران را جیب خودتان پرداخت کنید و اگر منفی است پس کاری بکنید که فدراسیون پرداخت کنه. آقایان نشستن پشت میز و حقوقشون رو بر حسب دلار میگیرن بعد می گن که داوران باید مدیریت به خرج بدهند. اون از کلاس لیگ برتری که برگزار شد. ۱۰۹ نفر در لابی یک مجتمع (مجتمع هرندی) که لابیش گنجایش ۱۰ نفر رو نداشت. اون از لباسهای داوری و تمرینی که دادین مشخص بود که لباسهای تمرینی صورتی رنگ برای بازیکنان تیم ملی بانوان بوده و آوردین سوار داوران فوتسال کردین. این هم از حق و حقوق. دیگه جای مدیریت نمودنده عزیزان. دوستان و همکاران عزیز اگر واقعا گدای یک ابلاغ داوری هستین برین قضاوت ولی اگر می خوایین فردا مربیان و بازیکنان و … سوء استفاده نکنن پس باهمدیگر یکدل و متحد شویم و لیگ تعطیل شود. بعد ببینیم آقایونی که در رأس نشستن چه مدیریتی به خرج می دن.

هوادار فوتسال شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

تیم فوتسال کشورمون چند سال پیش با مربیگری آقای شمس در جهان چهارم شد آقای افتخاری تمام مربیان ایرانی و حتی خود بازیکنانی که در لیگ مربی هستند دانششون بیشتر از خسوس پیرمرد اسپانیاییه .این بازیکنان خوبی که خسوس برای تیم ملی انتخابشون میکنه را مربی های ایرانی پرورش دادند. من به عنوان هوادار فوتسال ازتون خواهشمندم دانش خودتون را برای انتخاب یک مربی خوب افزایش دهید.

امید شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۹

آقای افتخاری شما حق دارین مربی در حدو اندازه خسوس نشناسین.چون شما اصلا مال فوتسال نیستین

فوتساليها شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

آقای افتخاری ما هم مدیر فوتسالی مثل محمدصادق درودگر نداریم. زمان درودگر کجا و الان کجا؟

علیرضا جعفری شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۱

. پس احتمالا ۱۰ دوره قرمانی اسیا قبلی شانسکی بوده بدون مربی خارجی. !!!!!!!

هوادار فوتسال شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲

آقای افتخاری اگر خسوس دانش بالایی داره بهتره رییس کمیته فوتسال ایران بشه

mohsen یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷

آقای افتخاری شما بهتره سوابق گذشته رو ی مرور کنید مربی بهتر از آقای شمس سراغ دارید حتی بهتر از خسوس