کد خبر : 21719
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 13:29
-

تیم های میزبان برای داوران این هفته بلیت نگیرند/هیچ داوری برای قضاوت به زمین نمی رود

تیم های میزبان برای داوران این هفته بلیت نگیرند/هیچ داوری برای قضاوت به زمین نمی رود
یکی از داوران فوتسال تاکید کرد که تصمیم آنها برای تحریم هفته بیست و دوم لیگ برتر جدی است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،داوران فوتسال ماه‌هاست که از عدم دریافت حق‌الزحمه معوقه خود از سال ۱۳۹۱ ناراضی هستند و در لیگ امسال نیز چند بار صحبت از تهدید آنها برای عدم قضاوت در رقابت‌های لیگ به میان آمد.

در آستانه هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال، در حالیکه مسابقات به اوج حساسیت خود رسیده، داوران بار دیگر اعتصاب کرده و گفته‌اند این هفته هیچ مسابقه‌ای را قضاوت نخواهند کرد.در این خصوص با یکی از داوران فوتسال که طبیعتا نمی‌خواست نامش عنوان شود گفت:‌ شما ببینید داوران کلا حق‌الزحمه بسیار کمی دارند که هزینه رفت‌وآمدشان به شهرهای مختلف را خودشان می‌پردازند به امید روزی که فدراسیون آنها را بپردازد. وقتی ماه‌ها و سال‌ها از زمان پرداخت این بدهی‌ها می‌گذرد، بدهی ما ارزش مادی خود را از دست می‌دهد. تصمیم ما این‌بار قطعی است و قطعا هیچ داوری این هفته در لیگ برتر و لیگ یک به زمین نخواهد رفت.

وی همچنین توصیه‌ای نیز برای تیم‌های میهمان داشت، که ادامه داد: به فدراسیون و تیم‌های حاضر در لیگ برتر و لیگ یک نیز توصیه می‌کنم که برای جلوگیری کردن از اسراف و هزینه اضافه، این هفته برای دیدارهای‌شان بلیت نگیرند چون ما تا پول‌مان پرداخت نشود،‌ قضاوت نخواهیم کرد و این تصمیم کاملا جدی است.

این داور فوتسال خاطرنشان کرد: شما ببینید برای یک بازی که در حوالی شهر محل سکونت داور برگزار شود،‌ حداقل باید ۵۰ – ۶۰ هزار تومان هزینه کرد تا به محل مسابقه رسید. این جدا از حق‌الزحمه قضاوت است که از سال ۹۱ به این طرف پرداخت نشده است. هزینه‌ها هم دائم بالا می‌رود. مثلا قبلا اگر می‌خواستیم با سواری راهی ساری شویم، ۱۵ هزار تومان می‌پرداختیم، اما حالا ۴۶ هزار تومان. این‌بار همه داوران با هم هماهنگ هستند و روز دوشنبه هیچ داوری برای قضاوت کردن از شهرش خارج نخواهد شد، دلیلی ندارد بدون دریافت ایاب‌وذهاب و حق‌الزحمه قضاوت کنیم.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

جان بچه هاتون نرین قضاوت

رضا شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۵

مرد و مردانه جلوی ظلم و ستم بایستید و اجازه ندید بعد از گذشت سه سال سرکوب و کار کشیدن از داوران دیگه وقت اینه فدراسیون بدونه بدون داوران هیچ چیز نیست.
اگر این خواسته محقق نشه دیگه داوری وجود نداره