کد خبر : 21708
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 12:24
-

گزارش دقیق و کامل مسابقات را بفرستید

گزارش دقیق و کامل مسابقات را بفرستید
رئیس کمیته انضباطی از مقامات برگزار کننده بازیها خواست تا گزارشات خود را کامل و در اسرع وقت در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته انضباطی از مقامات برگزار کننده بازیها خواست تا گزارشات خود را کامل و در اسرع وقت در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند.

اسماعیل حسن زاده، رییس کمیته انضباطی گفت: با توجه به مواردی که با آغاز نیم فصل دوم در خصوص برخوردهای انضباطی بازیکنان و باشگاهها مطرح کرده بودیم، خوشبختانه شاهد برگزاری مسابقات در شرایط خوبی هستیم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد تا لیگ پویا و بدون حاشیه داشته باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: از مقامات رسمی برگزار کننده مسابقات می خواهم که در اولین فرصت گزارش های خود را به طور دقیق در اختیار کمیته انضباطی قرار دهند تا هر چه زودتر رای تخلفات صورت گرفته صادر شود.
رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره برگزاری دوره های آموزشی انضباطی برای باشگاهها گفت: اگر باشگاهی درخواست برگزاری دوره آموزشی انضباطی را داشته باشد، کمیته انضباطی بدون شک این دوره را برگزار می کند. پس از پایان این دوره ها، بازیکنان و مربیان و حتی باشگاه اطلاعات کاملی در مورد نحوه قرارداد، تخلفات و مواردی که جرایم انضباطی را در بر دارد، به دست آورند. همانطور که گفتم اگر باشگاهی درخواست برگزاری دوره انضباطی را داشته باشند در اولین فرصت ممکن برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۹

آقای حسن زاده
درست دست گذاشتی روی مشکل اصلی که باعث ایجاد حواشی در مسابقات شده و اینکه ناظران مختلف و حتی نماینده کمیته فوتسال و حتی دبیر این کمیته متاسفانه در بسیاری بازیها به نفع تیمهای بزرگ و با نفوذ و بازیکنان بزرگ بسیاری مطالب را منعکس نمیکردند و انواع رفتارهای خلاف بازیکن مربی تماشاگر داور تدارکات سرپرست و مدیر فنی و اجرایی و مقامهای مختلف باشگاه را بخاطر بعضی منافع و گاهی رفاقت گزارش نمیکردند و باعث تضییع حق بسیاری شده اند