کد خبر : 21681
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 11:57
-

شمسایی:گیتی پسند، مس و حفاری شانس قهرمانی بیشتری نسبت به ما دارند!

شمسایی:گیتی پسند، مس و حفاری شانس قهرمانی بیشتری نسبت به ما دارند!
وحید شمسایی در گفتگویی تاکید کرد که تیمش شانس اول قهرمانی نیست و از این بابت دغدغه‌ای ندارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،وحید شمسایی در گفتگویی تاکید کرد که تیمش شانس اول قهرمانی نیست و از این بابت دغدغه‌ای ندارد. مشروح صحبت‌های شمسایی در زیر می‌آید:

* دغدغه قهرمانی نداریم
من چند روز پیش با دکتر منوچهری رئیس تاسیسات دریایی جلسه داشتم و به ایشان گفتم که ۶ ماه قبل قول داده بودم تیم تاسیسات این فصل در لیگ برتر جزو چهار تیم باشد. ما به وعده خودمان عمل کردیم. حالا هم اگر به عنوان قهرمانی برسیم کار بزرگی کرده‌ایم. از نظر من هنوز هم شانس گیتی پسند، مس سونگون و شرکت حفاری به خاطر پتانسیل و تجربه‌ای که در لیگ دارند، برای قهرمانی بیشتر از ماست. ما دغدغه صدرنشین ماندن و یا قهرمانی نداریم.

* خیلی شیک قرارداد بازیکنان ما پرداخت شده است
تمام کارهای ما طبق برنامه پیش می‌رود. بودجه تیم هم که از اول فصل هماهنگ شده بود. خوشبختانه پرداخت‌های تیم ما خیلی شیک و قشنگ بوده و بازیکنان حدود ۸۰ درصد مطالباتشان را گرفته‌اند. همه چیز در تیم ما ایده آل است. ما یک گروه هستیم که مکلمل همدیگریم.

* صحبت‌های ناظر بازی تاسیسات – فردوسی جای سئوال داشت
من کاری به اتفاقاتی که در بازی تیم ما با فردوسی رخ داد ندارم. هر چه بوده تمام شده و رفته است ولی ناظر فدراسیون در آن مسابقه گزارشی را ارائه داد که برای من جای سئوال دارد. ما هفته گذشته جلسه‌ای در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داشتیم ولی گزارش ناظر مسابقه هیچ سندیتی نداشت. من به عنوان فردی که در ورزش کار می‌کنم همیشه خواسته‌ام که صادق باشم. اگر قرار باشد در گزارش رابط فدراسیون و زمین مسابقه صداقت نباشد، بازی کردن ما فایده‌ای ندارد.

* نمی‌توانیم برای هر بازی دوربین به دست بگیریم
تمام سندیت آرای کمیته انضباطی روی گزارش ناظر مسابقه است. ناظر وظیفه مهمی دارد و فرد مورد اطمینان فدراسیون محسوب می‌شود که باید صداقت در گزارشش وجود داشته باشد. ما که نمی‌توانیم وسط مسابقه دوربین دست بگیریم و از تمام اتفاقات فیلمبرداری کنیم.

* عاشق فوتسالم ولی دارم از پا در می‌آیم!
این اتفاقات برایم در فوتسال جالب است. متاسفانه فوتسال رشته‌ای است که من درگیر آن شده‌ام و عاشقش هستم. همین عاشق بودن دارد مرا از پای در می‌آورد. درست است که در فوتسال پول خوبی جابجا می‌شود ولی زندگی و درآمد اصلی من از جای دیگری است. فوتسال برای من عشق است ولی این اتفاقات و بی صداقتی‌ها مرا نابود می‌کند.

* با کنترل از راه دور به فوتسال اشراف دارند!
من به همه شاگردان و همبازی‌هایم گفته‌ام که در فوتسال باید صادق باشم و دروغ نگویم. من نمی‌توانم مثل بعضی از دوستان دیگر باشم که با کنترل از راه دور بر کل فوتسال اشراف دارند و خودشان را صاحب فوتسال می‌دانند!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

بچه قمی شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۶

و ماهان تندیس قم “ماهان تندیس قهرمان”

نام ... یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۰۴

۱۰ ساله تو توهم قهرمانی لیگ هستید و قهرمان هم نمی شید.

قم مهد فوتسال ايران شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

آقا یادش رفته تو تهران ۴تا خوردن از ماهان
نظری لایی خورد
دوتا بازیکنان شون اخراچ شدن

نام ... یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۰۴

تو حیدریان هم باختید