کد خبر : 21686
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 12:01
-

معوقات داوران لیگ برتر فوتسال پرداخت نمی شود!

معوقات داوران لیگ برتر فوتسال پرداخت نمی شود!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته فوتسال گفت: با توجه به مشکلات مالی امکان پرداخت معوقات داوران لیگ برتر فوتسال وجود ندارد و جا دارد داوران لیگ برتری با درایت این موضوع را مدیریت کنند. سید رضا افتخاری تصریح کرد: هفته گذشته داوران فوتسال کشورمان در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رییس کمیته فوتسال گفت: با توجه به مشکلات مالی امکان پرداخت معوقات داوران لیگ برتر فوتسال وجود ندارد و جا دارد داوران لیگ برتری با درایت این موضوع را مدیریت کنند.
سید رضا افتخاری تصریح کرد: هفته گذشته داوران فوتسال کشورمان در نامه ای به فدراسیون فوتبال اعلام کردند که تا زمان تعیین شدن وضعیت حق الزحمه و پرداخت معوقات خود، از قضاوت در لیگ برتر فوتسال امتناع خواهند کرد.واقعیت این است که در شرایط کنونی با توجه به مشکلات مالی فدراسیون این امر میسر نیست و من از داوران خواسته ام نماینده ای را مشخص کنند تا بر سر این موضوع با هم صحبت کنیم. بدون شک این مطالبات پرداخت خواهد شد و از آنها می خواهم این موضوع را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: این معوقات مربوط به سال های ۹۲ و ۹۳ است، باید این مطالبات پرداخت شود اما داوران هم می دانند شرایط به چه گونه ای است و من از آنها می خواهم در این مورد درایت به خرج دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

داور فوتسال شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸

با سلام
چه لزومی داشت تیم ملی فوتسال به اسلوونی سفر کند و بازی دوستانه داشته باشد؟؟؟؟؟؟ پرداخت حق الزحمه معوقه سالهای ۹۱ و ۹۲ و ۹۳ داوران مهم است یا سفر تیم ملی فوتسال به اسلوونی؟ داوران برای فدراسیون اسپانسر مالی شده اند. پس این همه پولی که از فیفا گرفتن کجا رفته؟ این همه پولی که از AFC گرفتن کجا رفته؟ واقعا متاسفم.

نام ... یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳

کفاشیان که از فوتبال به نون و نوایی رسید چون هم حقوق میگیره هم حق مامریت هم هدایای فراوان و …. و شیرین ترین آن پاداش جام جهانی منظورم همان حواله واردات خودرو به ارزش یکمیلیلرد هست و خیلی چیزای دیگه …این آقا به داوورا که میرسه پول نداره آقای کفاشیان صعود به جام جهانی از صدقه سری داورا هست که با پول آنها پاداش به بازیکنان مولتی میلیارد میدادی اون پول داورا بود که بازیکنان را بردی اردوهای بلند مدت و ….حق داورا را بده

داور فوتسال شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۶

جناب آقای افتخاری
داوران فوتسال در این ۳ سال سال به حد کافی مدیریت کردند. اکثر داوران متاهل هستند و از حق و حقوق خانواده اشان کم می کنند و برای رفتن به قضاوت پول خرج می کنند. آیا جنابعالی می توانید همچین کاری رو انجام دهید؟ اگر جوابتان مثبت است لطفا حق و حقوق داوران را جیب خودتان پرداخت کنید و اگر منفی است پس کاری بکنید که فدراسیون پرداخت کنه. آقایان نشستن پشت میز و حقوقشون رو بر حسب دلار میگیرن بعد می گن که داوران باید مدیریت به خرج بدهند. اون از کلاس لیگ برتری که برگزار شد. ۱۰۹ نفر در لابی یک مجتمع (مجتمع هرندی) که لابیش گنجایش ۱۰ نفر رو نداشت. اون از لباسهای داوری و تمرینی که دادین مشخص بود که لباسهای تمرینی صورتی رنگ برای بازیکنان تیم ملی بانوان بوده و آوردین سوار داوران فوتسال کردین. این هم از حق و حقوق. دیگه جای مدیریت نمودنده عزیزان. دوستان و همکاران عزیز اگر واقعا گدای یک ابلاغ داوری هستین برین قضاوت ولی اگر می خوایین فردا مربیان و بازیکنان و … سوء استفاده نکنن پس باهمدیگر یکدل و متحد شویم و لیگ تعطیل شود. بعد ببینیم آقایونی که در رأس نشستن چه مدیریتی به خرج می دن.

فوتسالي شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰

آقای افتخاری فرمودند که مربی ایرانی در حد و اندازه خسوس و خارجیها نداریم. این یعنی دوست دارن مربی تیم ملی خارجی باشه و هزینه کلان بکنن ولی حیفشون میاد به داوران معوقه های ۳ساله اشون را پرداخت کنن. واقعا عجب مسئولانی داریم بخدا. فقط به فکر جیب خودشون هستن.

علی شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۱

دروووووغ میگه پولمونو بدین شبه عیده

داور فوتسالی شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

چطور برای همه ریخت و پاش های کمیته فوتسال و تیم ملی و فدراسیون و سفرهای خارجی آقایان پول هست آن هم زیااااااد. فقط برای داوران طی سه سال گذشته پول ندارید.
واقعا زشته شرم کنید و با شعور و شخصیت داوران بازی نکنید.

داور شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹

جناب آقای افتخاری
اینجانبان ماه ها که نه سالها مدیریت کردیم. پسندیده این بود در این مورد اعلام شرمساری کرده تقاضای استعفا کنید. البته شما نه شوالیا نه آزاده هستین’ ما تصمیم قطعی گرفته ایم شما هم قدرت سندیکارا خواهید فهمید که این هفته که نه هفته ها بعد نیز تعطیل خواهد شد. درود به مظلومانی که برای حق خود ایستادگی می کنند.

فوتسالی شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۶

دروغ گول نخورین

ناشناس چهارشنبه , ۳ تیر ۱۳۹۴ - ۲:۲۵

چرا کسی از حق الزحمه های داوران بانوان حرفی نمیزنه ۳ساله که یک ریالم به ما ندادن اونوقت میلیاردی برای کی روش و حقوق ایشان پول هدر میدن این انصافه ؟؟آقای کفاشیان و بقیه با وجدان راحت میخوابن ؟حاضرن یکماه حقوق نگیرن ؟؟تورو خدا یکی به فکر بانوان باشه