کد خبر : 21662
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 10:45
دسته‌بندی نشده
-

ناظم‌الشریعه: به فکر سلامت‌مان هستیم نه مسابقه/ کار ما عملا تعطیل شده، شرایط خوبی نداریم

ناظم‌الشریعه: به فکر سلامت‌مان هستیم نه مسابقه/ کار ما عملا تعطیل شده، شرایط خوبی نداریم
سرمربی تیم فوتسال حفاری اهواز گفت: در این شرایط اهواز، فقط می‌توانیم به فکر سلامت خودمان باشیم، نه مسابقه. نمی‌‌شود به تمرین و مسابقه فکر کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد ناظم‌الشریعه در مورد دیدار این هفته تیمش با ماهان تندیس قم گفت: رعدی از دوستانم است که مربی خوبی است و از مدرسان خوب AFC به شمار می‌رود. ماهان تندیس تیم خوب و قابل‌احترامی است. آنها تلاش خواهند کرد که امتیاز بگیرند، امیدوارم بازی خوبی از کار درآید که همه از تماشای آن لذت ببرند. تقابل این دو تیم که فوتسال را خوب بلدند، اگر گرد و خاک اجازه دهد،‌ زیبا خواهد شد.

سرمربی حفاری با اشاره به هوای نامطلوب این روزهای اهواز، خاطرنشان کرد: بعد از بازی با تاسیسات دریایی که روز ۱۶ بهمن برگزار شد، ما فقط یک روز تیم را به اندیمشک بردیم تا بتوانیم دو جلسه صبح و بعدازظهر تمرین کنیم. در این شرایط فقط می‌توانیم به فکر سلامت خودمان باشیم، نه مسابقه. نمی‌توانیم به تمرین و مسابقه فکر کنیم. به خاطر هوا، سالن‌ها تعطیل است، به سالن خودمان هم که رفتیم، بچه‌ها حتی حاضر بودند خودشان زمین را از خاک تمیز کنند، اما وضعیت وحشتناک بود و اصلا نمی‌شد تمرین کرد.

ناظم‌الشریعه ادامه داد: در ساعتی از روز یکدفعه، هوا وحشتناک می‌شود و این اصلا قابل‌پیش‌بینی نیست. کار ما عملا تعطیل شده است. اصلا شرایط خوبی نیست.

وی در مورد اینکه چرا در سفرهای برون‌مرزی، تیم ملی را همراهی نمی‌کند، تصریح کرد: دوست ندارم حرفی در این مورد بزنم. من کماکان با تیم ملی همکاری می‌کنم. برای جوانان و امید برنامه‌ای داده‌ایم که تایید هم شده است و قرار است کار از فروردین شروع شود. در مورد بزرگسالان هم هر وقت اردویی بود و کمک خواستند، حتما در تمرینات شرکت می‌کنم و قرارمان هم از ابتدا همین بود،‌ بقیه موارد هم بازمی‌گردد به کمیته فوتسال.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴

شمایی که تو سالن نمیتونید تمرین کنید پس بنده خدا فوتبالیست ها چی بگن از گردو خاک