کد خبر : 21679
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1393 - 11:36
-

هاشم زاده:داوری ها در اسلوونی مغرضانه بود/هر کسی سال آینده سرمربی باشد،‌ برنامه‌هایی برای تیم ملی داریم

هاشم زاده:داوری ها در اسلوونی مغرضانه بود/هر کسی سال آینده سرمربی باشد،‌ برنامه‌هایی برای تیم ملی داریم
مربی تیم ملی فوتسال گفت: هر مربی‌ای که کنار تیم ملی باشد، به نظر می‌رسد دیدار با اسپانیا، پرتغال، ایتالیا و همچنین گرندپریکس در برنامه‌مان باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد هاشم‌زاده در مورد جلسه افتخاری با خسوس در اسلوونی اظهار داشت:‌ در این جلسه در مورد ادامه همکاری با خسوس صحبت شد که نتیجه آن بعد از جلسه افتخاری با کفاشیان اعلام می‌شود. اکنون چیزی قطعی نیست و این ربط به فدراسیون فوتبال دارد. به همین دلیل خسوس به اسپانیا بازگشت و حرفی از زمان قطعی حضور دوباره او در ایران زده نشد.

وی در مورد برنامه بعدی تیم ملی فوتسال نیز تصریح کرد: دیگر فکر نمی‌کنم برنامه خاصی برای امسال داشته باشیم. باید دید سال آینده برنامه چیست، اما چیزی قطعی نشده است. هر مربی‌ای که کنار تیم ملی باشد، به نظر می‌رسد دیدار با اسپانیا، پرتغال، ایتالیا و همچنین گرندپریکس در برنامه‌مان باشد.

هاشم‌زاده در مورد دو دیدار اخیر تیم ملی فوتسال برابر اسلوونی خاطرنشان کرد: در هر دو مسابقه، خوب کار کردیم. آنها یک تیم خوب اروپایی بودند که ماه قبل هم با پرتغال بازی کرده بودند و چهار بر دو آنها را شکست داده و دو بر صفر باخته بودند. تیم ما هم جوان است و انجام چنین بازی‌های خارج از خانه‌ای،‌ برای تجربه تیم خیلی خوب است. البته داور در هر دو بازی مغرضانه سوت زد ولی ما تمام تلاش‌مان را به کار بستیم و با تمرکز کامل توانستیم در هر دو مسابقه به برد برسیم.

مربی تیم ملی در مورد عملکرد محمد طاهری و دیگر نفراتی که در این سفر به تیم ملی اضافه شده‌اند، تصریح کرد:‌ طاهری بازی خوبی ارائه کرد. البته هنوز جای کار دارد اما عملکردش قابل‌قبول بود. اسماعیل‌پور و حاجی‌بنده هم راضی‌کننده بودند. اسماعیل‌پور که یک روز دیرتر از تیم به اسلوونی آمد و به همین دلیل در بازی دوم، بهتر از بازی اول بود.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

هر مربی که به تیم ملی بیاید بازی با تیمهای در برنامه مان هست!!!!!!
وقتی کسی اونجوری بدون مدرک و سابقه مربیگری به تیم ملی اضافه شد و بعد کلاس مربیگری بره حالا اینجوری میگه بازیهای ۰۰۰ در برنامه مان هست!!! یعنی اینکه هر کسی میخواهد بیاید من حالاحالاها روی نیمکت تیم ملی هستم!!!!
البته ایشان هم مثل یکی دونفر دیگر از بچه خوبهای فوتسال محسوب میشوند!

نام شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

چه ربطی داشت!!!؟؟؟!

نام شنبه , ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۷

آقای هاشم راده فکر کنم تیم ملی را با جای دیگر اشتباه گرفتید یعنی چی هر کس بیاید ما برنامه داریم؟؟ مگر هر کس بیاید قرار است شما باشی ؟؟