کد خبر : 21823
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 14:29
-

شاه‌ مرادی:بدهی فدراسیون به داوران پنج میلیارد است !

شاه‌ مرادی:بدهی فدراسیون به داوران پنج میلیارد است !
حسین شاه‌ مرادی در مورد تجمع امروز داوران در فدراسیون فوتبال گفت:‌ این در واقع تجمع نبود، ما مجبور به این کار شدیم. وقتی دیدیم حرف‌مان به جایی نمی‌رسد، مجبور شدیم خودمان از نزدیک برویم و پیگیر مطالبات‌مان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین شاه‌ مرادی در مورد تجمع امروز داوران در فدراسیون فوتبال گفت:‌ این در واقع تجمع نبود، ما مجبور به این کار شدیم. وقتی دیدیم حرف‌مان به جایی نمی‌رسد، مجبور شدیم خودمان از نزدیک برویم و پیگیر مطالبات‌مان باشیم. هر چه تلفن زدیم و نامه‌نگاری کردیم، نتیجه نداد تا اینکه امروز به فدراسیون رفتیم و درنهایت قرار شد که نماینده داوران با کمیته فوتسال جلسه‌ای داشته باشد.
وی در مورد اینکه طلب وی از فدراسیون چقدر است، تاکید کرد:‌ شاید من کمترین طلب را داشته باشم، این رقم هیچ‌وقت طوری نبوده که بتوان روی آن حساب کرد. من فکر نمی‌کنم کل طلب داوران، نمایندگان و ناظران به پنج میلیارد تومان هم برسد که این هم برای فدراسیون رقمی نیست. با این همه مخارج و هزینه‌هایی که فوتبال دارد، به راحتی می‌توانستند طوری عمل کنند که اصلا دهان ما باز نشود و حرفی در مورد عدم پرداخت حق‌و حقوق‌مان نزنیم. ما می‌گوییم شما از سال ۹۱ حق‌الزحمه ما را نداده‌اید که در این دو سال و نیم، چقدر ارزش آن پول کم شده است. یکی از خواسته‌های ما این است که مزایای‌مان مانند داوران فوتبال باشد و به موقع پرداخت شود.
این داور لیگ برتری فوتسال خاطرنشان کرد: خیلی از داوران فوتسال هستند که به همین مبلغ کم هم احتیاج دارند که به موقع پرداخت نمی‌شود و حتی مجبورند از جیب‌شان هم برای رسیدن به مسابقه، هزینه کنند که این فشار مضاعفی به آنها وارد می‌کند. ما فقط چند نفریم که مشکل مالی نداریم اما می‌گوییم تا کی باید از جیب خود هزینه بکنیم؟ زمانی می‌گویند که ما ۱۵ تیم ملی را ساپورت می‌کنیم، ما دو سال و نیم تحمل کردیم، حوصله کردیم، درایت کردیم، همه موسسات شب عید، حتی زودتر از موعد به کارکنان و کارگران‌شان حقوق می‌دهند، اما ما هنوز طلب‌های قبلی‌مان را نگرفته‌ایم. چیزی اضافه هم نمی‌خواهیم. داور ما به قدری گرفتار است که به خاطر استرس و مشکلات مالی، حالش در هواپیما بد شد و هواپیما به بندرعباس بازگشت. کسی بعد از آن سراغی از این داور نگرفت. به او توجهی نشد.
شاه‌مرادی یادآور شد: اینکه وضع ما خوب باشد، دلیل نمی‌شود که حق‌الزحمه‌مان پرداخت نشود. ما دل پردردی داریم. ما اینهمه در لیگ برتر جلوی دوربین پخش زنده قرار می‌گیریم که هیچ مشکلی هم با آن نداریم اما باورتان نمی‌شود که چقدر امروز جلوی دوربین قرار گرفتن و حرف‌زدن برای ما سخت بود. اینکه بخواهیم از مشکلات‌مان بگوییم. دوست نداشتیم کار به اینجا بکشد. امروز سخت‌ترین روز من بود.
این داور فوتسال با تاکید بر اینکه داوران مشکلی با فدراسیون فوتبال ندارند و فقط حق‌وحقو‌ق‌شان را می‌خواهند گفت: ما در جهت مخالف فدراسیون نیستیم و همچنان همراه فدراسیون هستیم. ما همیشه با کمترین امکانات، بیشترین بازدهی را داشته‌ایم. فغانی، سخندان، ابوالفضلی، سهرابی که دو جام‌جهانی رفته، اینها افتخارات داوری ما هستند. یک تیم سوم می‌شود، آنها را طلا می‌گیرند، ما دیگر باید چه کار کنیم که به داوران بها بدهند؟ یا سهرابی که نفر اول داوری فوتسال ایران است. دیگر باید چه کار کنیم که به ما توجه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اﻟﺒﺮﺯ یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۸

ﻣﺎ ﻭاﻭﺭاﻥ ﻓﻮﺗﺴﺎﻝ اﻟﺒﺮﺯ اﺯ ﺷﻤﺎ اﺳﺘﺎﺩ ﻋﺰﻳﺰ ﺗﺸﻜﺮ ﻣﻲ ﻛﻨﻴﻢ اﺳﺘﺎﺩ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﻲ.

صالح دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۳:۴۱

واقعا بندگان خدا حرفشون حق هست
قول میدم هر نفر خیلی طلب کار باشد ۲۰ملیون هم نشه اونم واسه ۳۰ ماه!!!
مساوی با حقوق یه کارگر
بعد بازیکنان ۲ماه حقوقشون عقب میفته اعتصاب میکنن!!
جالبه که سر این داوران بیچاره چقدر هم کاسه و کوزه شکسته میشه
امیدوارم ازون بیت المال مفتی که تو شکم فوتبالی ها میریزن یک درصدشو تعلق بدم به این داوران
جالبتر اینکه حق شرکت تیم ها ۱۵ برابر شده تو این ۲سال اما بازم پول میره دست فوتبالی ها
ظلم تا چه حد وجدانن؟؟!!

مبینا سه شنبه , ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

این حرف دروغ است