کد خبر : 21798
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 بهمن 1393 - 12:20
-

کشاورز: خسوس باید به کارش ادامه بدهد/ تاسیسات شانس اول قهرمانی است!

کشاورز: خسوس باید به کارش ادامه بدهد/ تاسیسات شانس اول قهرمانی است!
سرمربی - بازیکن تیم گیتی پسند می‌گوید برای تیم ملی فوتسال ایران خوب نیست که کادر فنی آن ماه‌ها حقوق نگیرند.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد کشاورز درباره شرایط تیم گیتی پسند برای بازی با تیم میثاق در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، با بیان مطلب فوق اظهار کرد: در تعطیلی لیگ تمرینات‌مان را برگزار کرده و از نظر روحی و بدنی شرایط خوبی داریم. تمام تلاش ما این است سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم. البته میثاق هم از تیم‌های خوب لیگ برتر است و از مربی توانمندی (رضا لک) بهره می‌برد.

وی افزود: بازی مقابل تیم میثاق همیشه سخت بوده است. باید بگویم در مجموع در لیگ برتر بازی راحتی وجود ندارد و نتایج لیگ هم این مسئله را ثابت می‌کند.

سرمربی – بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند درباره شرایط بازیکنان ملی پوش گیتی پسند هم یادآور شد: خوشبختانه بازیکنان ملی پوش ما مشکل خاصی ندارند و از روز گذشته هم به تمرینات تیم اضافه شدند. خوشحالیم که بازیکنان ما سالم هستند و آسیب ندیده‌اند.

وی درباره بحث‌هایی که این روزها درباره ماندن یا رفتن خسوس کاندلاس سرمربی تیم ملی مطرح می‌شود، اظهار کرد: باید یک کارگروه فنی در اینباره تصمیم بگیرد ولی به نظرم خسوس باید به کارش در تیم ملی ادامه بدهد.

کشاورز تصریح کرد: با این حال نکته تاسف‌بار این است که حق و حقوق خسوس و دیگر مربیان تیم ملی ماه‌هاست به تعویق افتاده و این اصلا موضوع جالبی نیست. ما اگر بخواهیم در تیم ملی یک گروه منسجم داشته باشیم، باید حمایت مالی صورت بگیرد. واقعا برای تیم ملی خوب و قشنگ نیست که مربیانش ماه‌ها حقوق نگیرند.

وی در ادامه درباره تشکیل کمیته فنی فوتسال هم یادآور شد: من هم در رسانه‌ها خواندم که بعضی از اعضای کمیته از تشکیل نشدن جلسات گلایه دارند. نمی‌دانم دلیل این موضوع چیست ولی به نظرم باید روی تیم ملی نظارت بیشتری باشد. خوشبختانه ما در فوتسال اهل فن زیاد داریم. بدون شک در صورتی که تیم ملی ما موفق باشد، سودش را همه می‌برند.

کاپیتان پیشین تیم ملی درباره صحبت‌های وحید شمسایی، سرمربی تیم تاسیسات که گفته بود مس، گیتی پسند و حفاری شانس‌های اول قهرمانی در لیگ هستند هم، گفت: وحید یکی از دوستان خوب من است. او هم بازیکن خوبی و هم مربی توانمندی است. این صحبت‌ها هم هوش شمسایی را می‌رساند. او می‌خواهد فشار را از روی تیمش بردارد. به نظرم تاسیسات بازیکنان خوبی دارد و از نظر مالی هم خوب حمایت می‌شود و با توجه به شرایط جدول، شانس اول قهرمانی است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... یکشنبه , ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

تیم میثاق مربی توانمندی دارد که البته اول فصل زیرآب او را خود ایشان زدند
ضمنا پیشنهاد میکنم آقای خسوس چند جلسه ای از این آقای اخلاق در خصوص چگونگی رسیدن به پول خود و گرفتن آن از فدراسیون به طرق مختلفی که ایشان در آن تخصص دارند مشاوره بگیرند مثل قهر کردن یا تمرین نکردن یا مصدومیت ظاهری یا بقیه را جلو انداختن یا ۰۰۰ البته اگه پول نبود مشکلی نیست به جای آن ماشین خارجی بگیره!