کد خبر : 21869
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 9:29
-

افتخاری:این نامه و تجمع کار کسانی است که در تیم داوری نیستند و از بیرون هدایت شده بودند!

افتخاری:این نامه و تجمع کار کسانی است که در تیم داوری نیستند و از بیرون هدایت شده بودند!
رئیس کمیته فوتسال در خصوص اعتصاب و اعتراض داوران گفت:متاسفانه افرادی در این باره مصاحبه می‌کنند که در بازی نیستند؛ افرادی که خارج از گود نشسته اند و به دنبال راه انداختن حاشیه هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رئیس کمیته فوتسال می گوید افرادی درباره معوقات داوران اعتراض کردند که اصلا در تیم داوری نبوده اند و اگر لازم باشد اسامی کسانی که پشت صحنه قرار دارند را افشا می‎‌کند.
سید رضا افتخاری درباره اعتصاب داوران فوتسال در تهدید آنها برای قضاوت نکردن در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: البته این بحث شامل همه داوران ما نمی شد. چند نفری بودند که امروز به فدراسیون فوتبال مراجعه کرده و با عسگری (رئیس دپارتمان داوری) صحبت کردند. عسگری هم گزارشی تنظیم کرد تا به علی کفاشیان بدهد.

وی افزود: من هم با علی کفاشیان صحبت کردم. فدراسیون بنا ندارد حق داوران را ندهد. پرداخت معوقات داوران دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد. خود داوران هم می دانند که فدراسیون شرایط مالی مناسبی ندارد و علت اینکه تا الان پولشان پرداخت نشده، نبود اعتبار کافی است.

افتخاری با اشاره به تجمع داوران در مقابل فدراسیون، یادآور شد: داوران ما شریف و نجیب هستند و امکان ندارد داوران بین المللی ما دست به چنین کاری بزنند. این نامه و تجمع کار کسانی بوده است که در تیم داوری نیستند و از بیرون هدایت شده بودند!

رئیس کمیته فوتسال تاکید کرد: داوران بین المللی ما در این بازی قرار نگرفتند. داوران فوتسال انسان های شریفی هستند که به خاطر پول پا به این عرصه نگذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: فقط چند نفری بودند که پیگیر مطالبات داوران بودند که آنها هم مهره های اصلی ما نیستند. متاسفانه آنها به دنبال این بودند که حرفشان را به کرسی بنشانند و دیگران را هم خرج این ماجرا کردند. در صورتی که خودمان می دانیم معوقات داوران پرداخت نشده و در صورت حل مشکلات مالی اتوماتیک وار حقوق آنها را می دهیم.

رئیس کمیته فوتسال با انتقاد از نحوه اعتراض این افراد تاکید کرد: این اعتراضات را یک مقدار بزرگ کرده اند. متاسفانه افرادی در این باره مصاحبه می‌کنند که در بازی نیستند؛ افرادی که خارج از گود نشسته اند و به دنبال راه انداختن حاشیه هستند.

افتخاری در پایان تاکید کرد: اگر لازم باشد اسامی افرادی که پشت صحنه این ماجرا هستند را افشا می کنیم تا همه بدانند چه چیزی پشت پرده قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۵۷

حتما افشاگری کن

بابا مردم رو چی فرض میکنید

چی رو میخوای افشا کنی….

بنده خداها زحمت کشیدن پولشون رو میخوان بعد از سه سال اونوقت چی رو میخوای افشا کنی

درمورد نامدیر بودن خودتون چی میتونید بگید..ویا اینکه اینقدر درحق جامعه فوتسال اجحاف میکنید و نمیتونید حق رو زنده کنید ..

این داورانی که در موردشون صحبت میکنید بازیهای فوتسال رو سوت زدن

وظیفه شماست که دنبال احقاق حقشان باشید نه اینکه جبهه بگیرید چون فعلا قدرت دستتون هست

شما فدراسیونی ها و دارو دسته کفاشیان خوب بلدید فرار رو به جلو کردن رو وسو استفاده از قدرت و صندلی های موقتتون!!

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹

هرچنددریافت حق وحقوق ازملزومات هرکاری است ولی هیج داوری هم بازوراسلحه نمیبرن داوری کنه…آقای رضایی این نحوه گفتمان یه قاضی (داورهم قاضی است)نیست.بهتره شغل دیگه ای برای خودتون ئدست وپاکنی.

پشیمان.... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲

با سلام. پشیمان هستم که چرا داور شدم
بعد این همه سال خیلی راحت ببین چی میگن .آقای افتخاری و امثال شما بخوانید لطفا خدا رو شکر دست همه داورها به دهانشان میرسه و براحتی تعدادی از آنها میتوانند تیم داری کنند .تمکین مالی دارند اما این نمیشه شما از شخصیت جمع کثیری از تحصیلاکردها و مدیران مختلف جامعه سواستفاده کنید. خود شما و بقیه دوستان اگر حقوق نگیرید آیا کار میکنید . با منطق صحبت کنند تمام اعضای فدراسیون از کوچکترین مسول اجرایی تا ریاست فدراسیون. داوران غلام حلقه بگوش شما نیستند. به امید اینکه داوران چمنی هم برای حق و حقوقشان حرکتی ار خود نشان دهند. گویا فقط آقای کی روش مهمه با پاداش بازیکنان تیم ملی و کارمندانشان . داوران اصلا برایشان اهمیتی ندارند متاسفانه ….

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۱

اقای افتخاری دلار در حال حاضر چه قیمته؟؟؟؟؟
بابا تو چه میدونی داوری چیه به چه چیزی میگن داور!!!
پس لطفا در مورد این قشر زحمتکش هیچ اظهارنظری نفرما لطفا!!!!!!!

دعوران فوتسال جنوب دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

متاسفم برای آقای افتخاری و این ادبیاتش.
اگر صحبت نکنید هرگز نمی گویند لال هستید.
افشاگرهی شما چیست؟ عنوان نام داوران؟
پس به زحمت با خط درشت بنویسید و با صدای بلند بخوانید
تمامی داوران ایران از تمام استانها منهای ۳ داور بین المللی

بدون نام دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

کار نکن آقای افتخاری دستهای پشت پرده نقل و انتقالات بازیکنان که با دست داشتن شما انجام شده و میشه را عنوان کنیم اونم با تمام جزئیات:
اسم بازیکن
مبلغ قرارداد بسته شده
پول داده شده
حق ترانسفر شما
نام تیم و سرمربی و سرپرستش
بازم بگم آقای افتخاری

داور دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

جناب آقای افتخاری، بهتره به جای تهمت زدن به افرادی که حق مسلم و قانونیشون رو خواستن، دنبال پرداختن این حقوق و رفع مشکلات باشید. اگر کمی از هزینه های جانبی فدراسیون و مخصوصا تیم ملی فوتبال زده بشه، به راحتی حق و حقوق عزیزان داور پرداخت میشه. چه خوبه یاد بگیریم سوء مدیریت خودمون رو به پای دیگران نیندازیم و سعی کنیم عذرخواهی رو هم تمرین کنیم و یاد بگیریم. ضمن اینکه در بین داوران فوتسال مهره اصلی و فرعی وجود نداره و یک خانواده یک دست هستیم.
به امید روزی که تمامی افراد در جایگاه هایی قرار بگیرند که در حد و اندازه های اون جایگاه باشن.

ناشناس دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

افتخاری تو رو جون بچه هات دست از سر فوتسال بردار

محسن دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸

اقای افتخاری لازم است قدری بیشتر تحقیق نمایید سپس مصاحبه . تمامی افراد دیروز مقابل فدراسیون از خانواده داوری فوتبال و عاشق کارشان هستند ایا احقاق حق جرم است شما اینطوری جبهه گرفتید . بدانید داوران ریگ جوی اب می باشند.