کد خبر : 21908
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1393 - 12:23
-

دبیری: پرداخت حقوق داوران را به باشگاه‌ها محول کنند/ همه برای اثبات شخصیت قهرمانی تیم تلاش می کنند

دبیری: پرداخت حقوق داوران را به باشگاه‌ها محول کنند/ همه برای اثبات شخصیت قهرمانی تیم تلاش می کنند
مالک باشگاه دبیری تبریز گفت: فدراسیون همین‌طور که همه هزینه‌ها را به عهده باشگاه‌ها قرار داده‌، آرام آرام پرداخت حقوق داوران را هم به باشگاه‌ها محول کند که داوران با خیال راحت به کار بپردازند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین دبیری در مورد دیدار این هفته تیمش با مس سونگون اظهار داشت: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و تماشاگرپسند در تبریز باشیم. دو تیم چه از نظر مدیریت و چه بازیکنان با هم دوست و رفیق هستند، به همین دلیل امید داریم که هم بازیکنان و هم تماشاگران وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند و بازی خوبی از کار درآید.

وی تاکید کرد: درست است که انگیزه مسی‌ها به خاطر حضورشان در کورس قهرمانی، بیشتر از ماست اما ما هم به دنبال کسب جایگاه مناسب در پایان لیگ برتر هستیم و به همین دلیل همه به دنبال این هستند که کارشان را به نحو احسن انجام دهند. با وجود همه مسائل حاشیه‌‌ای و مصاحبه‌هایی که مطرح شد، همه به دنبال انجام بازی جوانمردانه هستند و این حرف‌ها فقط انگیزه تیم را بالاتر برده، به هر حال در این چند سالی که با تیم بوده‌ایم، مشکل و نارضایتی نبوده و اینکه از اعزام تیم با قطار به مشهد انتقاد شده، یک گلایه خانوادگی بوده است.

دبیری که از سوی کمیته انضباطی دو سال از همراهی تیمش محروم شده، خاطرنشان کرد:‌ حالا هم همه تلاش می‌کنند که ثابت کنند تیم ما شخصیت قهرمانی داشته و به دلائلی نتوانسته امسال نتیجه بگیرد. یکی از همین دلائل، قضاوت داوران بود که من از شنیدن این موضوع که آنها از سال ۹۱ حق و حقوق‌شان را دریافت نکرده‌اند، ناراحت شدم و به آنها حق دادم چون داوری که این مدت حقوقی نگرفته،‌ طبیعی است این موضوع در زمین و در کارش تاثیرگذار باشد و ناراحتی‌اش را سر بازیکن و مسئول تیم خالی کند. حالا این موضوع علنی شده و حتی شاید آنها این هفته قضاوت نکنند.

وی ادامه داد: کاش فدراسیون همین‌طور که همه چیز و همه هزینه‌ها را به عهده باشگاه‌ها قرار داده‌اند، آرام آرام پرداخت حقوق داوران را هم به باشگاه‌ها محول کنند که داوران با خیال راحت به کار بپردازند و حقوق‌شان از سال ۹۱ نماند که با کوچک‌ترین حرفی، عکس‌العمل نشان داده و به راحتی بازیکن و مسئول تیم را اخراج کنند. من هم اگر جای آنها بودم و از سال ۹۱ حقوق نگرفته بودم، شاید حتی برخوردی بدتر از این می‌کردم.

مالک باشگاه دبیری در خاتمه بار دیگر به دیدار با مس اشاره کرد و گفت: ما با حامد نجفی دوستی چندین ساله داریم و نمی‌خواهیم کدورتی بین دو باشگاه باشد. اگر بردیم که نوش جان‌مان، تلاش کرده و این بازی را برده‌ایم، اگر هم باختیم، حتما مس بهتر از ما بازی کرده و نتیجه گرفته است و مبارکش باشد. سه امتیاز این مسابقه برای منافع باشگاه ما اهمیت دارد و برای آنها هم به خاطر کسب عنوان قهرمانی مهم است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

اره دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰

تو برو پول بازیکناتو بده با پول بلیط قطارو .

نام ... دوشنبه , ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۵

والبته داوران هم پس ازآن آماده برای چک ولگدحتمادیگه